Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Er det klogt af næsten ryge vær dag?
Afstemning sluttede 03 maj 2008 10:39
Ja 9%  9%  [ 6 ]
Nej 80%  80%  [ 52 ]
Måske 11%  11%  [ 7 ]
Afgivne stemmer : 65
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Kiliman skrev:
Hvis du har problemer med ordblindhed, vil jeg mene det er utrolig dumt af dig at ryge hash, da det kun gør det sværere for dig at arbejde med dit "handicap" så jeg ville anbefale dit helt at stoppe med at ryge hash lige med det samme :)

Min ordblindhed er jo noget jeg kan arbejde med helle mit liv, men har skam ikke tænkt mig at jeg aldrig skal ryge igen bare fordi jeg er ordblind.

men må nok give jeg ret i at jeg måske burde holde det til af jeg kun røg en gang være 14 dag en til jeg er færdig med min uddanlse.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Gider du ikke rette titlen? Jeg kan virkelig snart ikke lade være mere, det off topic anfald vil ud!

Titel:
Medlem

And skrev:
Gider du ikke rette titlen? Jeg kan virkelig snart ikke lade være mere, det off topic anfald vil ud!

dit anfald er helt ok, men vil ikke ændre titlen fordi ordblindheden har ikke rigtigt noget med det af gøre, ud over der var en bruger af psychedelia som så lidt ned på mig fordi jeg havde denne fejl, også ville jeg bare sige hvorfor jeg lave en masse fejl og hører andre om de syns det var ok og kigge ned på folk fordi de har problemer med af stave.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Lyng skrev:
Kiliman skrev:
Hvis du har problemer med ordblindhed, vil jeg mene det er utrolig dumt af dig at ryge hash, da det kun gør det sværere for dig at arbejde med dit "handicap" så jeg ville anbefale dit helt at stoppe med at ryge hash lige med det samme :)

Min ordblindhed er jo noget jeg kan arbejde med helle mit liv, men har skam ikke tænkt mig at jeg aldrig skal ryge igen bare fordi jeg er ordblind.

men må nok give jeg ret i at jeg måske burde holde det til af jeg kun røg en gang være 14 dag en til jeg er færdig med min uddanlse.

Efter som hash hæmmer din indlæringsevne utrolig meget, skader det dig også omkring dit problem med at du er ordblind ....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
[quote="Lyng] dit anfald er helt ok[/quote]

Okay.

Jeg stemte ja. Personligt synes jeg, at "hej" er total nederen. "halløjsa" er derimod lidt hyggeligt og bondsk.

Titel:
Medlem

And skrev:
[

jeg syns hej er bedre og halløjsa er noget for bøsser ,

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
:whogives: :life:

Der er ikke nogen der kan sige om det er godt eller skidt for lige præcis dig at ryge næsten hver dag. Men da du gerne vil arbejde med din ordblindhed og gøre fremskridt, kan hashen nok godt sænke dig, dette er dog forskelligt fra person til person.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Der er kommet rigtigt mange gode svar og afstemningen taler sit tydelige sprog. Tror ikke yderligere svar kan gøre konklusionen mere klar.

Emne overskrift "Er hej fucket" ændret til "Rygning hver dag" så emnet bedre kan findes via søgemaskinen i fremtiden.

Låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]