Skal du ryge bong, skal du have en ordentlig!. Ikke noget med en hjemmelavet plastikbong, det er spild af hash. Jeg er blevet meget (alt for meget) glad for en glasbong med et knæk på (den er ikke mega stor, så kan du ikke klare smagen mens du suger, er det ikke noget for dig (så skal du have en bong hvor kolben er så stor at du kan suge næsten hele hovedet inden du kan smage røgen.
vælger du at ryge du bong, så sug hele hovedet på en gang (det virker bedst ved mig). det det med at holde pause er noget fis (og for folk med astma)
mht hashen, så er det kun sort, klistret hash der er svært. Og hash der bliver til små kugler, skal bare have ordentlig varme når du mixer det sammen med tobakken

. tju-bang er ok, men hvis man er gravet bong-ryger duer det ikke optimalt (det gør joints heller ikke)
Hyggemæssigt vil jeg også foretrække bongen, men det er jo fordi jeg har røget så meget nu.
Dette er selvfølgelig en post der virkelig viser mit forhold til bongen, men det er fandme også et godt, men ret så usundt redskab !
Held og lykke med din skævert og pas nu på med at blive for glad for hashen !