Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Man ved ikke om der skal grines eller hostes.. ved ikke om man skal stå eller ligge på sine fliser :D. Puha spand rykker

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngby
tror de mest giniale ryge instrumenter jeg har prøvet til at blive mega baske er
spand- 2 sek efter man har taget en lunge er man mega baske
tjuban lavet ud af en Didgeridoo - man skulde være to for at ryge på den
og self bong

jeg fortrækker nu selv mest at ryge pinde hvis man har fat i noget god hash

Titel:
Medlem

Minimal skrev:
Bong slår hårdest (og spand, men er det ikke lige overdrevet nok?). Men hvis det er så god hash, plejer mange gerne at ryge det i joints og på chillum i stedet for, da det er meget ondt på bong. Jeg ryger pibe, ford det er bekvemt.

Pokerface: Prøv at skrue lidt ned for selvrealiseringen. Folk er altså ligeglade med, hvor meget poker du spiller, og du bliver alligevel ikke kendt som "pokerspilleren, helt sikkert!", men kendt for at skrive ligegyldige ting.

jeg er ved at brække mig af grin hver gang jeg læser hans indlæg :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
BryGs skrev:

I starten troede jeg heller ikke, at det var humoristisk ment, men han gør det jo tydeligvis for at være sjov, og det kan godt være, at det virker meget godt, men det strider jo mod reglerne, og man kan ikke give én lov, hvis andre ikke må.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Højt, højt oppe
Efter min erfaring gør spand dig mere skæv over et lang stykke tid, hvorimod et ordentligt sug på bongen gør en MEGET lam, men i ret kort tid.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Skal du ryge bong, skal du have en ordentlig!. Ikke noget med en hjemmelavet plastikbong, det er spild af hash. Jeg er blevet meget (alt for meget) glad for en glasbong med et knæk på (den er ikke mega stor, så kan du ikke klare smagen mens du suger, er det ikke noget for dig (så skal du have en bong hvor kolben er så stor at du kan suge næsten hele hovedet inden du kan smage røgen.

vælger du at ryge du bong, så sug hele hovedet på en gang (det virker bedst ved mig). det det med at holde pause er noget fis (og for folk med astma)

mht hashen, så er det kun sort, klistret hash der er svært. Og hash der bliver til små kugler, skal bare have ordentlig varme når du mixer det sammen med tobakken :D. tju-bang er ok, men hvis man er gravet bong-ryger duer det ikke optimalt (det gør joints heller ikke)

Hyggemæssigt vil jeg også foretrække bongen, men det er jo fordi jeg har røget så meget nu.

Dette er selvfølgelig en post der virkelig viser mit forhold til bongen, men det er fandme også et godt, men ret så usundt redskab !

Held og lykke med din skævert og pas nu på med at blive for glad for hashen !

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Minimal skrev:
BryGs skrev:

I starten troede jeg heller ikke, at det var humoristisk ment, men han gør det jo tydeligvis for at være sjov, og det kan godt være, at det virker meget godt, men det strider jo mod reglerne, og man kan ikke give én lov, hvis andre ikke må.

I det fleste tilfælde strider det faktisk ikke mod reglerne, han holder sig oftest til topic og kommer med en sidekommentar om poker som for det meste forholder sig til emnet.

Han har helt klart noget at byde på!

Mvh Jonas!

Junior medlem

Det kommer an på hovdet størrelse og hvor meget du kan suge vis du kan tage nogle gode hovder på bongen så er det vel den. :)
Men jeg syntes det er Tju-Bang da man kan tage nogle ordenlige lunger, og lige et break og så tager du lige prikken over I'et. :cheers:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tror manden har røget sit hash, da det er små 3 år siden han spurgte :P

Medlem

Jeg ryger næsten kun joint, blunt og tulipan, for synes det er det hyggeligste og ikk så "bumset" som af sutte på den samme bong, gang efter gang.. En anden grund er, af jeg altid får det der brune lort i lungerne og jeg jeg gider ikk gå og hoste det op hele tiden ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ved et træ, nær en flod hvor manden fra Aran går rundt og rundt.
Psyduck skrev:
Tror manden har røget sit hash, da det er små 3 år siden han spurgte :P

+1

"The universe doesn't owe us condolence or consolation; it doesn't owe us a nice warm feeling inside." ― Richard Dawkins

Junior medlem

jeg vil nu sige bong giver en go skævert men det beste er nu jordfed du finder intet bedre efter min mening bare lav den ned af en bakke reglerne er enkle du må først puste ud når du når enden det gir en go skævert syns jeg det ku anbefales ;)

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
HrKnudsen skrev:
+1

Er da minimum ligeså ligegyldigt et indlæg, som at rive op i et gammelt emne?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]