Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja man kan føle sig mere sløv hvis man er ramt af en voldsom couch-lock, men nu mente jeg også mere at folk siger til mig at de ikke vil ryge hash fordi det sløver og de mener at de bliver langsommere til ting under rusen hvilket de også gør, men imens står de med en øl i hånden som nedsætter aktiviteten i hjernen og SLØVER hjernen. Du har ikke en god reaktionsevne når du nærmer dig 2,0 i promille

Jeg rakker ikke ned på alkohol, men på de mennesker der nyder dette rusmiddel mens de hetzer folk der nyder et andet som ikke har samme fysiske bivirkninger. Hos hash ligger den største fare mentalt, men hvorfor skal sunde og raske mennesker der godt kan tåle at ryge forbydes det, bare fordi der er nogen der ikke kan? Hvor mange alkoholikere har vi i Danmark? Der dør ca. 10.000 om året af alkohol-relaterede årsager, mens jeg ikke rigtigt har kunnet finde noget omkring folk der dør af hash. Eller bare hvor mange der bliver indlagt med de såkaldte "hash-psykoser", måske er tallet så lavt at ingen gider at skrive om det. Eller også er jeg bare for skæv lige nu

Anyway, jeg tror på et mirakel på et tidspunkt hvor Verden virkelig bliver fri, hvor man selv kan bestemme og vælge fra eller til. Forbud hjælper jo ikke, det er tydeligt :roll:

Senest rettet af Xpert 02 jan 2008 20:21, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Xpert skrev:
Ja man kan føle sig mere sløv hvis man er ramt af en voldsom couch-lock, men nu mente jeg også mere at folk siger til mig at de ikke vil ryge hash fordi det sløver og de mener at de bliver langsommere til ting under rusen hvilket de også gør, men imens står de med en øl i hånden som nedsætter aktiviteten i hjernen og SLØVER hjernen. Du har ikke en god reaktionsevne når du nærmer dig 2,0 i promille
Du bliver måsisk fysisk mere langsom, men du bliver sgu mindre sløv i den forstand at du har mere lyst til at være aktiv..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ryger du normalt kun hash? For ellers ville skunk nok være lige dig. Ikke så sløv rus som normal marokkansk hash og sort, med mindre du vælger en stærk indica-type. Måske et godt kryds med lidt af det hele, men stadigvæk meget mere frisk. Efter at have røget en bestemt type pot fik jeg engang i mellem lyst til at rydde op og gøre rent, stik modsat af tung rockerhash. God griner på og let i knolden :)

Titel:
Medlem

Xpert skrev:
Ryger du normalt kun hash? For ellers ville skunk nok være lige dig. Ikke så sløv rus som normal marokkansk hash og sort, med mindre du vælger en stærk indica-type. Måske et godt kryds med lidt af det hele, men stadigvæk meget mere frisk. Efter at have røget en bestemt type pot fik jeg engang i mellem lyst til at rydde op og gøre rent, stik modsat af tung rockerhash. God griner på og let i knolden :)
Interressant :) . Ja, ryger normalt kun hash fra staden (80'er) eller hvad vennerne nu byder på..
Men det lyder interessant med skunk. Jeg har faktisk, når jeg tænker over det, aldrig røget skunk. Kun hash og pot..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]