Ja man kan føle sig mere sløv hvis man er ramt af en voldsom couch-lock, men nu mente jeg også mere at folk siger til mig at de ikke vil ryge hash fordi det sløver og de mener at de bliver langsommere til ting under rusen hvilket de også gør, men imens står de med en øl i hånden som nedsætter aktiviteten i hjernen og SLØVER hjernen. Du har ikke en god reaktionsevne når du nærmer dig 2,0 i promille
Jeg rakker ikke ned på alkohol, men på de mennesker der nyder dette rusmiddel mens de hetzer folk der nyder et andet som ikke har samme fysiske bivirkninger. Hos hash ligger den største fare mentalt, men hvorfor skal sunde og raske mennesker der godt kan tåle at ryge forbydes det, bare fordi der er nogen der ikke kan? Hvor mange alkoholikere har vi i Danmark? Der dør ca. 10.000 om året af alkohol-relaterede årsager, mens jeg ikke rigtigt har kunnet finde noget omkring folk der dør af hash. Eller bare hvor mange der bliver indlagt med de såkaldte "hash-psykoser", måske er tallet så lavt at ingen gider at skrive om det. Eller også er jeg bare for skæv lige nu
Anyway, jeg tror på et mirakel på et tidspunkt hvor Verden virkelig bliver fri, hvor man selv kan bestemme og vælge fra eller til. Forbud hjælper jo ikke, det er tydeligt