Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Omvendt hvis en pige bliver nervøs og kikser med hendes ord over for dig?

Det er da rart at man har den inflydelse. :) Folk der nakker ned på generte typer har selv større problemer kan jeg forestille mig.

Generthed kan være svær at fjerne. Men måden du bruger den på er straks en anden historie. Istedet for at takle den totalt, og tale hurtigere end du tænker(Det har endt så galt for mig :D), tag et dybt åndedræt, smil og sig du er nervøs. Alle heste i stalden kan sku vende og dreje den erklæring.

Eller FUCK LUDER jeg er herre nervøs og det er din skyld! VENT! det er jo en god ting;).

Folk har ikke noget imod generte mennesker, men mennesker der føler sig nedtrykte, netop pga. af deres generethed. (det ved de jo ikke)

Istedet for at prøve at lære selvtillid, lær at styre din generthed i en postiv retning.

Min taktik var at prøve på at fjerne lidelsen ved ikke at være rampelyset. Da generthed ofte forhindrer dig i at være så socail som du ønsker, sig fuck rampelyset og nyd tilværelsen igennem en mere stabil formular.(mor bager kager til mig i augen HELL YEARH!)

Annerkendelse blandt hundehovederne er fedt. Men det er så opluftet i hver vores hoveder. Tal for at underholde dig selv, med tiden vil folk dyrke din sindsyge NATURLIGE måde at være på. Fordi du er glad! Dog uden at være helt nazi oven i skalden.

Nu taler vi om en positiv spiral.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Beruselse er som sagt ikke en særlig god løsning på dit problem.
Det kan godt være at du under påvirkelse vil føle at det er lettere at kommunikere med andre mennesker, men hvad hvis de kan se du er på narko? Hvad med dagen efter?
Hvis du først hopper på den vogn, med dine sociale problemer som grund. Vil du få utrolig svært ved at stoppe igen, du vil sandsynligvis blive afhængig og når du så en dag stopper finder du ud af, at du via. narkoen har fremmedgjort dig fra en del mennesker og ikke har lært en dyt. (worst case scenario)
Altså vil du stå i en endnu værre situation end før! At bruge stimulanser på den måde og i den grad som du eftersøger er og bliver et decideret misbrug, det ønsker du ikke at have på dig!

De succesoplevelser du kan erhverve dig uden stoffer vejer meget på selvtilliden, men de kræver også noget benarbejde, nogle afvisninger og sved på panden.. Det er hvis du virkelig mener at du vil gøre noget ved det og du kræver opmærksomhed fra dine omgivelser her og nu!

Du ka også tage det mere afslappet og huske på at der er mange andre derude ligesom dig der ikke har et kæmpe netværk, har mega blingbling tøj og svømmer i kussesaft dagligt. Det liv er ikke for alle og det er bestemt heller ikke ALT, hvilket mange unge tror. Tværtimod er det garanteret pisse stressende at skulle gå og opretholde en sådan maskerade af hotness og fame hvor faren for at din bedste ven dolker dig i ryggen med en kniv(metafor) for en tøs, lurer i underbevidstheden.

Jeg tror mange mennesker, inklusive mig selv, nogengange glemmer sig selv fuldstændig til fordel for pøblen, man tænker som et får og gør alt hvad andre gør, dyrker det kollektive og prøver at finde fællesnævneren, idealet eller ikonet for det kollektive. Sandheden er dog at vi allesammen er dybt forskellige og hver især ønsker nogle helt forskellige ting af livet. Men så kommer frygten for at skille sig ud og man går på kompromis med sit eget ideal for ikke at ende som en særling.

Man skal ikke prøve at blive som nogen, bare fordi det ser fedt ud at være dem, glem dem og koncentrer dig om dig selv, din person og dine ønsker!
Hvad vil DU med livet, hvad syntes DU er fedt.. Dyrk det, bliv god til det og utryk dét. Hvis folk ikke syns DU er fed, jamen så er de sgu ikke noget for dig i længden og er slet ikke værd at bruge kræfter på.

Det kan så godt være at man stadig ikke har sygt mange venner, men i takt med at man kommer tættere på sit sande jeg jo mere vil man ose af ægte selvtillid fremfor arrogant selvhøjtidelighed.

Keep it real - CubensiS :wink:

Titel:
Junior medlem

Det er utroligt hvilke emner der bliver taget op her i hashloungen, ikke at jeg har noget imod det, for det er jo noget af det dejlige ved rygerkultur, åbenheden. Hvis du er træt af at folk har pænere tøj end dig og en mere charmerende personlig, så køb noget tøj du synes er fedt og mød op med en stor fed joint. Sådan har jeg fået mange venner. Hvis der oven i købet er nogle rygere iblandt, plejer samtale, for mit vedkommende, at være uundgåeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]