Jeg vil ikke anbefale +16 frø bare sådan lige. Det ser også ud som om at 16 er max-dosis rundt omkring på nettet, jeg ville ihvertfald ikke bryde mig om at indtage meget mere end de doser jeg har prøvet. Har været oppe på en del mere, men med tolerance så aldrig over ca. 16 frøs effekt
Citat:
Kan i sidde og glo på ting osv (gør i det?) når i tripper en høj dosis lsa, jeg lå nemlig og hørte musik med lukkede øjne det meste af mit trip, da det fedeste skete da jeg lukkede øjnene. Kunne vel egentlig godt åbne dem, men gjorde det ikke. Har i det på samme måde med en høj dosis? (når alt bare smelter sammen og man ikke selv kan styrer ens tanker) Er det fedest med lukkede øjne (det er måske forskelligt fra person til person)
Der er ligesom to verdener. En med åbne øjne og en med lukkede. Synes selv de føles meget forskellige. Der er mindre uro med lukkede øjne, færre sanseindtryk der skal bearbejdes og det er nu utroligt hyggeligt at ligge og stene CEVs'ene der møver sig ind i mellem hinanden, som hvis man ser på nogle fraktaler. Mums
Med åbne øjne "blander" CEVs sig med lyset fra omverdenen og danner et billede med begge ting. LSA-mønstrene med åbne øjne er identiske med CEVs, nemmere at se med lukkede øjne end med åbne. Jeg nyder at observere verden på LSA. Bare kigge, analysere, kigge, prøve at forstå. Bare stene og nyde synet. Kan sidde og stene i timevis over et eller andet, more mig med en spand der flytter sig, eller borde der som det eneste står og ryster som et sæde i en leddelt bus, der holder i tomgang
På høje doser smelter alt sammen som du også siger. Tale, tanker, alt efter dosis selvf. Hele verden ser ud som om den er lavet af mønstre (hvilket den i sin hvis også er) men jeg har normalt en ubeskrivelig følelse af at alt hænger sammen da mønstrene (og derved verden) grænser op til hinanden, En fugl der flyver ovenover en er ligeså tæt på mentalt som min pik, vi hænger alle sammen.
Åh jeg kunne skrive mia. af ting om LSA. Nu fik jeg helt lyst til at tage det igen da det er lang tid siden