Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 15:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Skal jeg ikke kunne udtale mig om da jeg ikke har gennemført et vellykket trip udfra ekstrakt, men de jeg har snakket med som har prøvet ekstrakt siger at der ikke er så stor forskel på ekstrakt/uden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror kroppen har lettere ved at optage lsa'en når man har lavet ekstrat end når man ikke har. Et vellykket ekstrat på 16 frø skulle derfor gerne være mere potent end hvis du bare åd de 16 frø.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
vi vil se en trip rapport 8)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
waggafnipsen skrev:
vi vil se en trip rapport 8)

:yeah:
Hold lige tråden ajour når/hvis denne kommer

Titel:
Nu sidder jeg her med det færdige produkt men denne gang er det blevet meget hvidt i det :?: Sidste gang var det helt brunt hvilket jeg har forstået det også skal være. Betyder farven noget eller er der stadig gode chancer for et godt trip?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Vil lige komme med et eksempel på at der er stor forskel på de 10-12 til de 16. En ven og jeg trippede for et stykke tid siden, han åd 9 og jeg åd 14, han synes ikke engang det var noget værd, pga. dosis var så lille. Omvendt var min dosis næsten for kraftig, alt smeltede sammen (lyd, lys og mine tanker), mine tanker kunne jeg ikke selv styrer og var i lang tid ikke i stand til at gå (eller fandt det ikke nødvendigt på det tidspunkt? skal jeg ikke kunne sige). Det var forresten bare ved at knuse dem meget grundigt også æde dem i kapsler uden anden tilberedning.

Det næste her er nok lidt OT, men hva faen.

Kan i sidde og glo på ting osv (gør i det?) når i tripper en høj dosis lsa, jeg lå nemlig og hørte musik med lukkede øjne det meste af mit trip, da det fedeste skete da jeg lukkede øjnene. Kunne vel egentlig godt åbne dem, men gjorde det ikke. Har i det på samme måde med en høj dosis? (når alt bare smelter sammen og man ikke selv kan styrer ens tanker) Er det fedest med lukkede øjne (det er måske forskelligt fra person til person)

Havde forresten et rigtigt fedt trip, og ville tage samme styrke, eller måske et par ekstra frø næste gang. Vil bare prøve ekstraktet næste gang, da jeg lå på toilettet ca 30-60 min og brækkede mig konstant inden min verden forsvandt (jeg blev lam) - derefter gik jeg den lille tur ind i sofaen og trippede der resten af tiden - vil ikke igennem alt det bræk igen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg vil ikke anbefale +16 frø bare sådan lige. Det ser også ud som om at 16 er max-dosis rundt omkring på nettet, jeg ville ihvertfald ikke bryde mig om at indtage meget mere end de doser jeg har prøvet. Har været oppe på en del mere, men med tolerance så aldrig over ca. 16 frøs effekt

Citat:
Kan i sidde og glo på ting osv (gør i det?) når i tripper en høj dosis lsa, jeg lå nemlig og hørte musik med lukkede øjne det meste af mit trip, da det fedeste skete da jeg lukkede øjnene. Kunne vel egentlig godt åbne dem, men gjorde det ikke. Har i det på samme måde med en høj dosis? (når alt bare smelter sammen og man ikke selv kan styrer ens tanker) Er det fedest med lukkede øjne (det er måske forskelligt fra person til person)

Der er ligesom to verdener. En med åbne øjne og en med lukkede. Synes selv de føles meget forskellige. Der er mindre uro med lukkede øjne, færre sanseindtryk der skal bearbejdes og det er nu utroligt hyggeligt at ligge og stene CEVs'ene der møver sig ind i mellem hinanden, som hvis man ser på nogle fraktaler. Mums

Med åbne øjne "blander" CEVs sig med lyset fra omverdenen og danner et billede med begge ting. LSA-mønstrene med åbne øjne er identiske med CEVs, nemmere at se med lukkede øjne end med åbne. Jeg nyder at observere verden på LSA. Bare kigge, analysere, kigge, prøve at forstå. Bare stene og nyde synet. Kan sidde og stene i timevis over et eller andet, more mig med en spand der flytter sig, eller borde der som det eneste står og ryster som et sæde i en leddelt bus, der holder i tomgang

På høje doser smelter alt sammen som du også siger. Tale, tanker, alt efter dosis selvf. Hele verden ser ud som om den er lavet af mønstre (hvilket den i sin hvis også er) men jeg har normalt en ubeskrivelig følelse af at alt hænger sammen da mønstrene (og derved verden) grænser op til hinanden, En fugl der flyver ovenover en er ligeså tæt på mentalt som min pik, vi hænger alle sammen.

Åh jeg kunne skrive mia. af ting om LSA. Nu fik jeg helt lyst til at tage det igen da det er lang tid siden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå det ser ud til at idag er dagen! Det skulle egentlig have været midt i ugen, men jeg skulle desværre arbejde mere end forventet sidste uge hvilket ødelagde mine planer (og gjorde mig til en temmelig vred og aggressiv hippie).

Igår aftes lavede jeg så joints, og puttede ethanolen i ovnen, først ved 80-90 grader i små to timer. Det hjalp ikke, og så røg den op på 130-150 grader i 10-15 minutter, hvilket var nok til at fordampe alkoholen.

Jeg håber bare ikke at 10 minutter i 140 grader er nok til at skade lsa'en alvorligt; sidste gang dummede jeg mig på samme vis, men resultatet blev heldigvis godt dengang; jeg kan dog ikke huske om jeg da gav den helt lige så meget gas med varmen som igår.

Jeg har nogle løse frø ved hånden som jeg har tænkt mig at dose op med hvis ekstratet ikke virker tilpas godt, men det håber jeg virkelig på at blive fri for.

Hvis jeg får et 16 frøs trip får i en rapport. That's a promise.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

LSA er virkelig ikke glad for varme... Skal dog ikke kunne sige om du har ødelagt ekstraktet helt. Det gjorde jeg engang

Held og lykke med trippet :)

Titel:
Jeg spiste mit 15'en frø's ekstrakt her kl 15:00 fordi jeg kedede mig og igen er jeg blevet skuffet over lsa. Ved ikke hvad der er jeg gør galt men noget er der ihvertfald i vejen. Nu her halvanden time senere er der kun et lille placebo-effekt tror jeg.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Hvordan ekstraherede du helt præcist?

Titel:
Bare glem mig jeg blev alligevel tosset blæst :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Psylvester skrev:
Bare glem mig jeg blev alligevel tosset blæst :lol:

Fedt nok :D

Kommer der en triprapport ?

Titel:
Det er ikke et trip det er verdenen der er blevet for lille til mit velværde

Titel:
Medlem

Psylvester skrev:
Det er ikke et trip det er verdenen der er blevet for lille til mit velværde

Er du stadig ramt ? :D

Titel:
Mega! som Moonage daydreamer skrev: "skyhigh nigga!" eller sådan noget. sådan husker jeg det altså.
Er du gal det virker mand! Hvorfor kan jeg ikke dele al denne her kærlighed med nogen :lol: men det er sku nice nok at trippe alene også

Titel:
Medlem

Ej hvor fedt mand hehe. Del den med mig :oops: :D

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve lsa snart 8)

Hvor lang tid har du været rigtig blæst ? :P

Titel:
Jeg ved det ikke rigtig, tog det kl 3 der i bussen og så kom den ellers bare snigende. Det bliver bare vildere og vildere. Har slukket musikken og jeg sidder stadig og vold hygger mig. og skærmen sejler rundt

Titel:
prøv det endelig min ven :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Psylvester skrev:
Jeg ved det ikke rigtig, tog det kl 3 der i bussen og så kom den ellers bare snigende. Det bliver bare vildere og vildere. Har slukket musikken og jeg sidder stadig og vold hygger mig. og skærmen sejler rundt

Ved at være nede igen?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]