Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 17:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: WTF?!
Medlem
Brugeravatar

Admire skrev:
Malkavian skrev:
kasmik skrev:
chopstick skrev:

Jeg kan aaaltid mærke skunk lige med det samme. Det kan have været det.

Hver gang jeg tager et hovet, bliver jeg total skæv efter 2-3 min.. så går det væk igen lidt efter.. ? synes nemlig det nedern, for jeg kan ikke mærke noget 30 min. efter jeg har gjort det :hm:

Er du sikker på, at du er gammel nok til at ryge cannabis, hvis du forundres af noget så simpelt som tolerans....

Easy now Malkavian.......Manden er muligvis uoplyst men det betyder jo ikke at han ikke er gammel nok.

:whogives: om jeg er gammel nok,, men ved i hvorfor? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
kasmik skrev:
Admire skrev:
Malkavian skrev:
kasmik skrev:
chopstick skrev:

Hver gang jeg tager et hovet, bliver jeg total skæv efter 2-3 min.. så går det væk igen lidt efter.. ? synes nemlig det nedern, for jeg kan ikke mærke noget 30 min. efter jeg har gjort det :hm:

Er du sikker på, at du er gammel nok til at ryge cannabis, hvis du forundres af noget så simpelt som tolerans....

Easy now Malkavian.......Manden er muligvis uoplyst men det betyder jo ikke at han ikke er gammel nok.

Virkningen af et bonghoved vare ikke ret længe... Ryger jeg bong så suger jeg et hoved igen efter 10min, længere synes jeg ikke et hoved vare...

Junior medlem

ths skrev:
kasmik skrev:
Admire skrev:
Malkavian skrev:
kasmik skrev:
chopstick skrev:

Virkningen af et bonghoved vare ikke ret længe... Ryger jeg bong så suger jeg et hoved igen efter 10min, længere synes jeg ikke et hoved vare...

Præsis, bare sug igennem! er du ikke skæv nok, bare tag et hoved mere:)

Men tilbage til emnet: med mindre du har været oppe og køre, lige ude og løbe eller andre ting som for din puls helt op og ringe, har det måske været ice eller en joint af nol udtræk du har røget? hehe, men sygt nok du kan smage det er en 90'er :) Har suget så meget at jeg ikke kan smage om det er en skolejoint eller en bong jeg ryger på ;)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tommerup, Fyn
buzzman skrev:
Har suget så meget at jeg ikke kan smage om det er en skolejoint eller en bong jeg ryger på ;)

Er sgu også lige meget med smagen, så længe lortet virker :D
Ej, føler sgu med dig... Syntes ikke der er noget mere trist, end ikke at kunne smage forskel på varen! Elsker smagen af god røg! :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
chopstick skrev:
balleh skrev:
Har det været en sindsyg potent røg, er der propppet overdrevne mængder i, eller ederr måske en anden logisk forklaring?

Nu ryger jeg sådan set skunk til dagligt, med helt op til 18% thc.

Men jeg har nu nol mistænkt for at være den skyldige.

Titel:
Medlem

Min erfaring siger mig at dårligt røg hitter næsten med det samme(hurtigt skæv af bindemidler?) og derefter aftager rimelig hurtigt..

God røg derimod, gir' mig som regl et lille vink i starten, men slår først rigtigt ind ~10min. efter jointen er slukket.. Tit opdager jeg ikke rigtigt hvor skæv jeg er blevet lige med det første, fordi røgen sniger sig ind på mig.. Som regl tar' jeg mig selv i at sidde og smile, og være noget tung i kroppen, uden rigtigt at have opdaget overgangen.. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]