Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Da mig og ven ven trippede LSA, gjorde vi ikke andet end at pille den hårde skal af frøene, knuse dem, bombe i blå smoking, og skyllede ned med 2 panodil og vand.. Ingen smerter at all (lidt rumlen men det var det), og vi indtog hver 10 frø.. Jeg skal love for vi blev ramt

Derved ikke sagt at den metode skal følges, men det er da lidt sjovt som de virker forskelligt på folks maver?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
McPuffy skrev:
Da mig og ven ven trippede LSA, gjorde vi ikke andet end at pille den hårde skal af frøene, knuse dem, bombe i blå smoking, og skyllede ned med 2 panodil og vand.. Ingen smerter at all (lidt rumlen men det var det), og vi indtog hver 10 frø.. Jeg skal love for vi blev ramt

Derved ikke sagt at den metode skal følges, men det er da lidt sjovt som de virker forskelligt på folks maver?

Det variere også fra trip til ttrip åbenbart .

Jeg har adlrig haft problemer med mg og kvalme, men har ghalv-stærke mavesmerter lige nu på onset af 13g

Har aldrig haft mavesmertere i forbindels e med HBWR, selvom andre opleever smerter og ike kvalme

Plejer heler ikk at få kvalme på mg hvilket jeg har lige nu

/edit,. igne smeretter mere, kun velvbære og lilla/blå møsndte :cool:

Nedennunder: HJotak, det tror jeg :mrgreen:

Senest rettet af Xpert 05 okt 2007 18:50, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som om der er en som får en god aften! :D

Titel:
Medlem

Xqert skrev:
McPuffy skrev:

Det variere også fra trip til ttrip åbenbart .

Jeg har adlrig haft problemer med mg og kvalme, men har ghalv-stærke mavesmerter lige nu på onset af 13g

Har aldrig haft mavesmertere i forbindels e med HBWR, selvom andre opleever smerter og ike kvalme

Plejer heler ikk at få kvalme på mg hvilket jeg har lige nu

/edit,. igne smeretter mere, kun velvbære og lilla/blå møsndte :cool:

Nedennunder: HJotak, det tror jeg :mrgreen:

Kan godt huske velværen fra mit HBWR trip, meget bedre og naturligt end MDMA IMO..
Håber du får en go' tur :)
Jeg overvejer selv at snuppe en lille dosis hjemmedyrkede p. cubensis alene, som et førstegangs shroom-trip med et par hørebøffer og en dyne :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]