Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 12:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Men det er sgu ikke en joke. :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Gode venner, God ryger, God mad, God sofa, Min kæreste... 8)

og så ludo også måske:) ihvertfald cokio!!!

Titel:
Medlem

God stol-sofa .. God film .. God røg .. Gode venner.. sådan noget der :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde
BisMann skrev:
Nogle personer som ikke er fulde (Ikke opfører sig som idioter), et afslappet miljø, nok af god ryger, og noget lækker fråder sætter da prikken over i'et.

You said it.

Skal dog være nogen man kender godt, hader at ryge med folk, jeg ikke kender så godt (selvom en god ryger har det med at føre mennesker sammen ). :)

Titel:
Medlem

Masser af fed musik, nogle af dem man kan holde ud af snakke med og ikke bare nogle fremmede - andres venner man ikke kender.. Masser af god ryger og en masse pasta og kødsauce.. Og så skal kæresten selvfølgelig også være med :).. Og så skal det rygeren ryges på chillum eller bong! det nok min hjemme-opskrift

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Fråder.. Og masser af det ! :D

Komfort, en god sofa som man synker ned i, sjove film, et seriøst anlæg så man kan brage igennem hvis man får lyst til det.
Et par venner, ikke for mange.

En superb pind, eller et par stykker så man er fri for at skulle rulle igen mens man er skæv..

Og kunne fristes til at sige piger. Men nej, ingen piger.. Sidst det skete fik den ene for meget og den anden ringede så fluks efter en ambulance.. :x

Fik dog heldigvis hevet telefonen fra hende og sagt nej tak.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
hah jeg ville så gerne have set hende gå kold! :D men ja et par gode venner, noget fedt psy trance et halv mørkt rum gode stole/sofa og nogle gode film! :D så er den sku hjemme! og massere af mad!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Som alle andre skriver: Gør det med dine bedste venner/veninder, sørg for at have godt med fråder / svælle, så man ikke lige pludselig skal ud og købe ind. Sørg for at der er gode siddepladser til alle, så det ikke ender med at nogen stårop, eller får nederen over at de sidder dårligt :P.Nogle gode film og selvfølgelig en masse god ryger. Det er hvertfald hvad der for mig er den perfekte rygeraften :)

Mvh Benjamin

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
det starter med man går i netto og køber en kage dej masser af drikkelse fråder ja hva man nu har lyst til ... så laver man en hash kage... deler den med sine 3-4 næreste venner (klart det er dem man har det fedest med)
så når den er i ovnen fyre man op i nogle fede, bong, spand what ever man ryger sig skæv.. sætter en go film på... og venter på kagen er færdig... når den er færdig spiser man den. og ryger sig lidt mere skæv.. så går det ca. en films tid så man super baske i 2-3-4 måske 5 timer.. det en fed aften

Titel:
Junior medlem

Hashiza skrev:
For det første til den perfekte rygeraften vil jeg meget gerne ha min bong og mit merskums hovede med.. Hvis vi suger på det er jeg sikker på vi får en rigtig god aften.. Elsker egentlig bong.. Men vi ska ha nogle damer med også.. Så er man helt sikker på der også er noget godt at kigge på samtidig :) Elsker goe' ting at kigge på :D

Det er det de unge vil ha:D
Og Undskyld for diverse stavefejl osv.. er rimelig godt bagt så kan sgu ikk rigtig styre det :P

Det holder det her! :yeah:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Puttes skrev:
Frisk frugt er super når man er skæv.

:yeah: :yeah: !!

Synes det er fedt at være udenfor, hvis vejret er godt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Hashiza skrev:
For det første til den perfekte rygeraften vil jeg meget gerne ha min bong og mit merskums hovede med.. Hvis vi suger på det er jeg sikker på vi får en rigtig god aften.. Elsker egentlig bong.. Men vi ska ha nogle damer med også.. Så er man helt sikker på der også er noget godt at kigge på samtidig :) Elsker goe' ting at kigge på :D

Det er det de unge vil ha:D
Og Undskyld for diverse stavefejl osv.. er rimelig godt bagt så kan sgu ikk rigtig styre det :P

piger finder det ikke endvidere charmerende at suge bong, i hvert fald efter hvad eg har erfarret... gå efter joint hvis der er piger med... helst blunt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
piger finder det ikke endvidere charmerende at suge bong, i hvert fald efter hvad eg har erfarret... gå efter joint hvis der er piger med... helst blunt.

:yeah: kan erklære mig dybt enig også på baggrund af egne erfaringer !

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Bong duer kun til et par ting, at lamme sig, og at lamme sig. Det er ikke hyggeligt at ryge bong, men det økonomiske aspekt i det trækker imo.

Plus at hash/skunk/pot røget rent på bong er det eneste jeg stadigvæk praktiserer, det er ikke imo muligt at ryge så meget joint på kort tid at man får en decideret trip-effekt (på mig ihvertfald, og tro mig, har prøvet)

Elsker engang imellem at suge mig en 90% dosis og bare kokse ind i min egen hjerne

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Xpert skrev:
Plus at hash/skunk/pot røget rent på bong er det eneste jeg stadigvæk praktiserer, det er ikke imo muligt at ryge så meget joint på kort tid at man får en decideret trip-effekt (på mig ihvertfald, og tro mig, har prøvet)

Jeg har forståelse for at du ryger pot og skunk rent på bong, det er også klart at foretrække hos mig. Men hash rent? Imo er det nødvendigt med en smule tobak, udelukkende for forbrændingens skyld?
Ryger du bong kun med noller i eksempelvis?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Mini-krøl skrev:
Xpert skrev:

Jeg har forståelse for at du ryger pot og skunk rent på bong, det er også klart at foretrække hos mig. Men hash rent? Imo er det nødvendigt med en smule tobak, udelukkende for forbrændingens skyld?

Det ryges det ved at presse en smule hash fladt på en rist og holdes lighteren til mens man suger.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

alright

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mini-krøl skrev:
Xpert skrev:

Du skal op i en vis renhed før det er specielt dejligt at ryge rent. Og nej du behøver ikke tobak for forbrændingen, ren hash brænder jo som olie
Økonomien er helt i top. Tag nogle små klumper af og mas flade. Hold flammen over til de er suget væk. Tag en flage af gangen på rist

Efter 0,2-0,3 (14-20kr) skal jeg ihvertfald ikke have mere. Nu skal jeg have endnu mindre da jeg ryger så sjældnere. Holder mig dog til joints nu
Hvis det var god standard skulle jeg sikkert ryge 1g for at få en rus der ikke engang når denne til sokkeholderne. Det er billigere og bedre at ryge noget ordentligt, også selvom det koster mere pr. gr!

Der er ingen grund til at mixe med tobak hvis man kan undgå det. IMO bliver rusen mere urolig og beskidt

Der er en film herinde under yndlings-hash hvor jeg (prøver) at ryge en "plade". Kom til at fucke det lidt op, normalt varmer jeg bare op og suger færdig når den gløder.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Mine 4 bedste venner.
Et værelse/hus hvor der ikke er andre.
Musik.
Mad!
Sodavand.
Masser af sengeplads, når det er tid til en lur.
Bong.
Papir.
Tjubang.
Eventuelt en sjov film.
Godt vejr (sommeraften).
Nok hash af god kvalitet.
Lidt skunk til afveksling.
Lightere!
Og sidst, men ikke mindst: INGEN FUCKING KÆLLINGER!
Der er bare intet som kan dræbe min skævert, som kællinger der plaprer løs om alt og intet :roll:
HOLD DIN KÆFT NÅR JEG RYGER! :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Der er intet i vejen for at der er kvinder tilstede, IMO, de skal dog enten ryge med eller være friske på den jargon der uværgeligt opstår efter massiv indtagelse af cannabis.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]