Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Moonage Daydreamer hvordan gik dit trip? Jeg er selv igang med at planlægge mig første LSA trip... Så venter spændt på at høre fra dig :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rigtig godt, uden tvivl det bedste trip jeg har prøvet så langt. Giftstofferne var temmelig grove ved kroppen i starten, men da jeg først brød igennem, forsvandt smerterne tilfordel for den mest intense og "ægte" eufori jeg kan forestille mig. Jeg havde forberedt 13 frø, men efter de 10-11 stykker, mente jeg at det var nok og smed resten ud.

Det gik op for mig hvor mange muligheder man har i livet, og livsappetitten har fået sig et ordentligt smark i røven ved det trip.

Så som du nok kan høre var det et fremragende trip præget af frihedsfølelse og glæde, og selvaccept. Klart noget der kan anbefales.

Jeg vil dog sige at man i høj grad vil drage nytte af at lave en ordentlig ekstraktion, fordi giftstoferne i frøene er ikke til at spøge med :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Godt at høre det gik godt

Hvor visuelt vil du betegne dit trip? Trails? Mønstre? Ting der bevæger sig?

Røg du under trippet?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja røg en del. Trippet var ikke specielt visuelt, der var en del CEV's og gardinerne og sengetøjet syntes at trække vejret, men det var langt fra overvældende i styrke.

CEV'sne var hovedsageligt avancerede mønstre og billeder, der illustrerede mit tankespind. Jeg må indr'ømme at jeg nu stort set har glemt de fleste specifikke billeder, men de var meget inspirerende, og fulgte efter hinanden i en flydende strøm. Jeg lå ned på et tidspunkt og følte mig et med universet, men stadig fuldt ud bevidst om hvem jeg var, mit liv og tanker syntes så midlertidige, alt er midlertidigt i dette liv, men min eksistens er i sidste ende et med universets. Jeg følte altså at jeg havde mit på det tørre og at min nuværende bevidsthed bare skulle nydes mest muligt. Idet jeg følte mig fuldkommen i balance med mig selv skyllede en varm følelse ind over mig som lava og lavaen dannede delte sigi kanaler, og udgjorde til sidst et netværk, der lignede en hjerne, men som også på en eller anden måde symboliserede en overordnet samhørighed.

En linje fra en tool sang blev ved at gentage sig selv i mit hovede; YOU ARE A PART OF ME.

Næste gang forhøjer jeg dosen en smule fordi jeg føler at der er mere at hente i stoffet, men foreløbig er jeg tilfreds med denne oplevelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]