Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 02:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Ayers Rock skrev:
Bergthora: Jeg har læst det samme herinde et sted. Mener at personen der skrev (eller om ikke andet gennem bekræftet det gennem at prøve det) trippede i 4-5 dage...

Jeg mistænker det for, at være i en trip rapport på erowid, at jeg har læst det. Men som sagt, så er jeg ikke sikker.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
4-5 dage? Det er fandme et langt trip.. Hvis i finder rapporten så skriv det lige her.

Titel:
Dedikeret medlem

Dikki skrev:
4-5 dage? Det er fandme et langt trip.. Hvis i finder rapporten så skriv det lige her.

Det jeg læste var ikke en rapport men en tråd her på psy, der var en person der meget kortfattet fortæller at han trippede så længe. Han skrev desværre ikke meget mere om oplevelsen end at det ikke kunne anbefales til folk der var den mindste smule i tvivl om at de havde deres sind på rette sted - han skrev egentlig heller ikke meget mere end jeg gør her.

Titel:
Junior medlem

udfra det du efterspørger, synes jeg nogle kraftige svampe lyder lige som dig. for man ser en masse vilde ting, også en del uhyggelige ting, men det fede er at du ikke bliver bange uanset hvad du ser. samtidig bliver farver og lys meget flot og fascinerende. du lyder meget hærdet (med henblik på hvad du har prøvet), så ved ikke om du allerede har prøvet det, men den virkning du ønsker fås i hvert fald på denne måde. håber det er kraftigt nok, jeg er i hvert fald rigeligt tilfreds :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tak mi-G-el, er der nogen specielle du tænker på?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Når han siger kraftige svampe, kunne jeg forestille mig noget ala hawaii.

EDIT: Hmm, hvad har det egentlig med visionære planter at gøre? Hvorfor begynder i at anbefale alt muligt andet?

Senest rettet af kemal 23 jun 2007 18:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvis du vil læse om natskygger er der en del rapporter her på siden:
http://psychedelia.dk/trips/trips.php?s ... Natskygger

Jeg har for nogle år tilbage skrevet en triprapport om Englebasun (brugmansia) som indeholder det samme som Datura:
http://psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=581

Det skal siges, at jeg ikke har taget natskygger siden. Den ene oplevelse var rigeligt for mig!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Hvad er din mening om natskygger så Fanny, efter du har prøvet det selv. Både selve planten, og hvad du må have fået ud af trippet. Din oplevelse med engleasunen virker ikke så mareridtsagtig som jeg synes mange blæser det op til.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Nej, men du må huske på, at der ikke er stor forskel på at være påvirket og dødelig dosis. Jeg var fuldstændig tør i munden gennem hele den første aften. Det tyder på, at jeg havde fået meget.
Iøvrigt kunne jeg ikke lide at være små-blind i 4 dage efter.

Min mening om natskyggerne (dem med de tropane alkaloider) er at der helt sikkert er spirituelt materiale i dem. Men jeg tror de har deres pris, og jeg vil hellere benytte andre og mere sikre planter. Dog, hvis jeg nogensinde skulle give mig i kast med en natskygge igen, skulle det være Bulmeurt. Det virker til at den har knap så mange bivirkninger som datura og brugmansia.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Jeg er enig, der er bestemt noget indsigt at hente i disse planter. Man kan vel hurtigt blive enig i at den effekt natskyggerne kommer med er den kraftigste, eller den der tager brugeren længst væk fra baseline, så det er vel naturligt at den også kommer med den største risiko og som du nævner, bivirkninger.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: På flugt
Kraftige svampe = Golden Teacher

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

har selv leget med noget som minder lidt om natskygger, og det var bestemt også sidste gang, så dem udelukker vi bare fra samtalen da det ej er en mulighed :)

Titel:
Medlem

Hvis du elsker halluer ville meskalin da være en god start tror jeg. Jeg har kun lige prøvet det for første gang her for et par dage siden, men der var intet mindfuck, kun masser af underlige tvistede bevægelser og syrede farver overalt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
balle skrev:
Hvis du elsker halluer ville meskalin da være en god start tror jeg. Jeg har kun lige prøvet det for første gang her for et par dage siden, men der var intet mindfuck, kun masser af underlige tvistede bevægelser og syrede farver overalt.

Intet mindfuck?? Jeg er enig der sker en masse på den visuelle side i et meskalintrip, men det er nok den kraftigste psykedeliske oplevelse jeg har haft. Ihvertfald når man når de 600mg eller deromkring. Ikke en opfordring!

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

DeHades skrev:
balle skrev:

Intet mindfuck?? Jeg er enig der sker en masse på den visuelle side i et meskalintrip, men det er nok den kraftigste psykedeliske oplevelse jeg har haft. Ihvertfald når man når de 600mg eller deromkring. Ikke en opfordring!

:yeah: Mescalin har mange niveauer. Hvis du holder dig til den lave ende, får du masser af visuals mens din psyke er forholdsvis stabil, men ved højere doser ryger du ud over kanten, og oplever en markant skift i din bevidsthed. Mescalin er efter min mening for øvede psykedelikere.

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]