Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: HID lamper?
Medlem

Nå ja, hvad er HPI?
På OG fandt jeg denne ikke meget sigende kommentar

Hi, don't worry about it - it is normal for ballasts for MH lights to be labelled as 'Mercury' ballasts (in Europe anyway). Over here you get either 'HPI' bulbs which work with a mercury ballast and 'HQI' which work with a HPS ballast

Morphos, hvor har du hørt om det henne? hvad står det for?

mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nietzsche=
Så vidt jeg ved er en HPI en kviksølv pære.
Men jeg har set I Sensi´s katalog engang(tror jeg nok) at der var sådan en,og så må være det en MH.

Jeg syntes det har været utrolig svært,at få fingre i et MH system herhjemme.
Men jeg har nu været godt tilfreds med mit HPS system. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det smarteste ville nok være at få en conversionspære.Men jeg ved ikke hvem der sælger dem.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Hvis man nu har, eller kun kan erhverve sig en HPS lampe, kan man jo vælge at bruge de 2 typer af pærer som der er, nemlig SON T AGRO til vegperioden og SON T PLUS til blomstringen, længere er den ikke...

Jeg har set flere grows, hvor der udelukkende er blevet brugt HPS, og med særdeles gode resultater.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 17 Oktober 2002: Besked ændret af: MoS ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nemlig. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
fuck da son t agro.

jeg thor den der konvenserings pære du snakker om må være den hpi jeg snakker om.

hpi skulle vist også snart blive forhandlet eved hydroponics of danmark.
hpi'en skulle være en HID til en hps men ? var om den er lige så god som den regtike vare jeg mener hvis man kan bruge en mh i lampe så hvorfor men jeg kan høre på det hele at jeg vist bare skal have sådan en hpi.

OPS !!!
kender en der har nogen i vegatativ fase nu et hold med son t agro og en med hpi.
hpi'en er klart overlegen og meget MEGET bedere

Hvis man kigger lidt på hvad du får ud af de forskelige lamper, så vil man jo nok have tilbøjelighed til at vælge HPS.

Her er et skema over hvor mange lummen, man får ud af de forskelige HID lamper.

Billede

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS det er ikke så stort, men i kan jo hente det og zoom lidt ind på det hvis det er i ikke kan læse det.

[ 18 Oktober 2002: Besked ændret af: Piercer ]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
ser du gonzo jeg kaldte dig en smartass fordi du kommer farende herind og påstår at jeg lyver og at mine venner ikke ved hvad de snakker om og ikke på noget tidspunkt kommer DU med nogen facts omkring hvad du har erfaringer med eller har læst derfor bliver jeg pist, og jeg vil holde fast i mit udsagn uanset hvad du eller Hydroponics.dk mener (i mit univers er HDP.DK ikke en påregnelig kilde til information) så hvis ikke du kan komme med et håndgribbeligt bevis er du stadig en smartass.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hmmm...
Ret off-topic men alligevel:
@Sir Haze: Vil du ikke please ændre din signatur?
Jeg ville ikke græde hvis Pia K. eller F(j)ogh blev skudt, men hvorfor indvandrerne og hvorfor kalder du dem perkere?
Det er ekstremt nedladende og ihvertfald for mig ikke særlig rart at læse...!

VH Jonas!

Dedikeret medlem

@MB det får du ham ikke til...........
prøv at hopppe lidt tilbage i topics, og du vil opdage hvad hans holdninger er......

og btw: dette er egenligt en ret interessant diskution, så hvis i skal til at diskutere SH's sig, kan i så ikke flytte det over i politisk forum?

Medlem

hey roligt nu

perker er i mit ordforråd et ord man bruger om indvandre der laver ballade, de andre heddder bare danskere, det er absolut ikke ment generalt om alle indvandre, men jo jeg vil godt ændre den [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] det har jeg faktisk overvejet et stykke tid fordi den ikke passer helt, så hvad syntes du om den nu?

Medlem

HER ER DEN

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du ER sq da utrolig."Du vil holde fast på"?!?
Jeg vil da ærlig talt skide på hvad "du vil holde fast på"?!Hva med lidt dokumentation baby?
Ved du hva?Jeg syntes ærlig talt jeg har argumenteret rimeligt for min sag,mens du bare bliver ved med !"dine venner"!Men ingen dokumentation.
Lad hellere være med at køre det her op,for både du og jeg ved at det er en røver historie den om "the growbuddies" ikke også?
HVIS du absolut vil gøre dig selv til grin her på stedet,så bare bliv ved med dit pis.
Hold du dig hellere til at dyrke et par planter hver sommer.

Ikke for at være barnlig,men det var altså MIG(og et par andre),der bad DIG skaffe noget dokumentation.
Indtil du har gjort det,vil jeg se dig som den drengerøv som du hele tiden har været,når du ikke får ret. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
PS
Kender du Klozit King?Det er en af MINE growbuddies.Hvis du bliver ved med dine åndsvage teorier,skal jeg få ham til at fortælle dig hvad du kan,og specielt ikke kan,med HID lamper!For du stoler vel på en af de største frø handlere og dyrkere fra BC I Canada! http://www.klozitking.com/

Bolden er i dit hjørne max.
Tænk dig nu om kammerat.Ikke?
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 29 November 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: 3400
1-0 til Gonzo.

Sory offtopic, men den var sq den fedeste 'sviner' eller hvad man vil kalde det, til dato.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]