Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 17:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
hvis du mener p. somniferum, har de næsten ingen rødder. orientalis har stort og dybt rodnet

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
gad vide hvor lang tid der går før blå birkes bliver recept pligtig og alle bagerne bliver berøvet pga. de blå birkis..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Alt Ædende Ateist skrev:
Hvor lange bliver rødderne på de her sataner? Jeg har skaffet mig en masse sække med plantejord og overvejer at så direkte i poserne? Hvilken slags jord egner sig bedst til dette?

En god sandet jord har de det godt i, hvorfor de trives på byggepladser. Så du bør enten blande din jord op med grov grus eller måske lecanødder eller perlite. De sidste to er blot en idé.

Junior medlem

Ja så er den dyslextiske skribent til bage her.

JACOB 22 d.6 maj2009 11.48>> Det er sådan at Danskere bedst kan lidt den lyse birkes fra markvalmue og stort set resten af europa bedst kan lide det mørke birkes og tysker vil slet ikke vide af det lyse. nu er det så viseligt indrettet at Danmark laver man så de mørke og i tyskland de lyse også mødes eksport lastvogne ved grænsen og jubler lidt for den megen mer kørsel i den anledning. årsag i Danmark må man godt og i tyskland må man ikke, for den sags skyld heller ikke i mange andre lande. *reference mit indlæg om amatøren fra d. 2 maj 2009 15.02

DET ER VEL SÅ HER MAN KOMMER MED EN ADVARSEL.
I Danmark dyrker man opiumsvalmuer i meget stor stil, og landmændene har en lukrativ eksport, som der tjenes end og rigtig mange penge på, pga. af frygt for dyrknings forbud vogter de deres marker og især deres valmuehalm som paranoid psykotiske høge med jagtgevær i sammen arbejde med ordensmagten, der på det område yder en indsats, der for heroin handel, i gaden på vesterbro til at virke relativt risiko frit.
Så har jeg ADVARET.
Jeg kun kendskab til en gammel dom, over et ægte par der blev dømt for produktion af 71 gram heroin og jeg mener at huske de fik 6 og 8 år for deres indsats!

Ang. AND´s svar til ALT ÆDENDE så blander jeg mig nok UTIDIGT men sådan er jeg bare !

Den lokale landbrugskonsulent ved alt om valmue dyrkning og lige så hans database ”hint hint”
Danmark er jo den absolut største nation i europa med hensyn til dyrkning af de ”gode valmuer” og hvis man vil vide noget om morfin udbytte, så er det jo nok et af de gamle FN konventions lande der havde lov til morfin produktion man skal søge i og til det er det finder man litteratur nok på landbohøjskolen ( ikke noget med det der nymodens blabla-universitet næ men
Landbohøjskolen tak ) det var mod syd øst i den gamle østblok man skal søge ( massere af kaudervælsk men massere af dejlige diagrammer og nogle rudimentær engelsk synopsis ! ).
Ikke fordi jeg vil tage sporten ud af det men jeg syndes nok, det lykkedes mig at fint at barbere emnet ned til ”sporten kort” men folk havde nu mere travlt med at kommentere mine stave færdigheder end at angribe mine udsagn og metoder. Takker især Alt Ædende for støtten han gav mig, Alt Ædende var ikke ene men jeg kan ikke ligt huske hvem ellers beklager!.

Det var slut for mine udgydelser for i dag mvh electrolyse fan`en
Hvorfor stå med 50% bærme og modbydelige oxidatore når electrolyse nye rene veje !!!!.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
electrolyse47 skrev:
Ja så er den dyslextiske skribent til bage her.

JACOB 22 d.6 maj2009 11.48>> Det er sådan at Danskere bedst kan lidt den lyse birkes fra markvalmue og stort set resten af europa bedst kan lide det mørke birkes og tysker vil slet ikke vide af det lyse. nu er det så viseligt indrettet at Danmark laver man så de mørke og i tyskland de lyse også mødes eksport lastvogne ved grænsen og jubler lidt for den megen mer kørsel i den anledning. årsag i Danmark må man godt og i tyskland må man ikke, for den sags skyld heller ikke i mange andre lande. *reference mit indlæg om amatøren fra d. 2 maj 2009 15.02

DET ER VEL SÅ HER MAN KOMMER MED EN ADVARSEL.
I Danmark dyrker man opiumsvalmuer i meget stor stil, og landmændene har en lukrativ eksport, som der tjenes end og rigtig mange penge på, pga. af frygt for dyrknings forbud vogter de deres marker og især deres valmuehalm som paranoid psykotiske høge med jagtgevær i sammen arbejde med ordensmagten, der på det område yder en indsats, der for heroin handel, i gaden på vesterbro til at virke relativt risiko frit.
Så har jeg ADVARET.
Jeg kun kendskab til en gammel dom, over et ægte par der blev dømt for produktion af 71 gram heroin og jeg mener at huske de fik 6 og 8 år for deres indsats!

Jeg forstår ikke hvad du mener? Er det Jacob Axel Nielsen der er på banen med birkesforbuds tanker?

Medlem

nej jeg forstår det egentlig heller ikke? hvis man ikke kan købe opium-birkes i danmark, så forstår jeg ikke hvorfor jeg bliver ligeså skæv af de danske som de afghanske? de stammer fra et dansk supermarked, købt for 10 år siden. men der er måske ændret i lovgivningen siden? det er jo meget muligt!

Junior medlem

Der er Meget Jeg ikke forstår, men at de to forgående skribenter er kommet frem til
den konklution i deres kommentar De er kommet med, er totalt uforståligt for mig, de kan ikke have læst mit indlæg ordenligt og ej heller ikke mit indlæg om amatøren af 2. maj 2009 1502. For det er sg. Gud fader en ordenlig omgang Goddag mand økseskaf kommentar de kommer med der !!!.

Jeg spekulere på om De i virkeligheden ikke er modstanderne, der er her for at forsumpe debatten. ( for den slags folk findes med sikkerhed.)

MVH. electrolyse fan´en
Electrolyse er vejen frem. Fra bittermandel-olie til ren
dextro amph.
kun fire simple step.

Medlem

det er jo dig der bare kan sige ja eller nej til om dansk birkes fra supermarkedet virker? for det virker jo på mig og alle andre! og modstander? ja af den vamle smag er jeg modstander! bare lugten gør at jeg er ved at brække mig...ligesom med svampe!
"Jeg spekulere på om De i virkeligheden ikke er modstanderne, der er her for at forsumpe debatten. ( for den slags folk findes med sikkerhed.)"
det må være dig selv du mener!

Junior medlem

Cloud9
Sus lige ned fra 9. til 7. himmel.
Så ville du sikkert læst, at jeg faktisk har skrevet at, noget nært verdens bedste frø til opiums proudktion kan købes lige i et super market nær dig. jeg navn gav også varianten
som Papave Somniferum Nigra.

Electrolyse Fan´en
Eletrolyse vejen frem. langt oftest den mest skånsome metode til fraktile molekuler.

Medlem

jeg har ikke været i 7. i mange år, men i kulkælderen! er desuden halvlind! så har lidt svært ved at læse lange tråde igennem selvom jeg bruger 42" skærm! men tak alligevel for det korte brugbare svar! electro.....eller skulle jeg hellere kalde dig k..... for det er vel dig! der åbenbart har flere profiler herinde! din fortæller"stil" og stavemåde afslører dig!

Junior medlem

Jeg Bruger kun den her profil, jeg har oprettet en anden, før jeg oprettet den her profil.
Den anden profie med navn Electrolysefan47 er der gået noget galt med under oprettelsen så den kan jeg ikke logge ind på, så den er en død profil.

Iøvrigt er JEG en så gammel dreng at, de tider med ulovlige experimenter, er så gamle at de er juridisk forældet og jeg der ved kan Øse af hvad ringe erfaringer jeg har, som jeg nu lyster.
Heldigvis er det mest interessante lovligt at beskæftige sig med og syntese kan jo heller næppe være ulovligt for så ville det jo være forbudt at gære brød og stege bøffer ikke sandt.

MVH. electrolyse47
Electrolyse for experimentel begyndere, nap en strømforsyning på en stor god højtaler forstærker fra lossepladsen.

Junior medlem

Okay så er jeg lige tilbage med spørgsmål.. Har vært ude at plukke nogle små søde røde valmuer. har nok omkring 130. De er nok mellem 1.5 cm til 3,5 cm. Kan jeg få virkning ud af dem :O?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Hvis det er alm mark valmuer, så nej, de er ikke noget værd.

Junior medlem

små røde, omkring 30-40 cm høje. De var i sådan en lille indhegnet firkant i hjørnet af en mark.

Medlem

dem kan du ligesågodt smide ud, de er intet værd!

Medlem

Geografisk sted: Århus
cloud9 skrev:

Det har ellers virkert 3 sæsoner her. Nå men, det styre i selv ;)

Medlem

Kristian12 skrev:
cloud9 skrev:

Det har ellers virkert 3 sæsoner her. Nå men, det styre i selv ;)

hvis du bliver skæv af kornvalmuer, er du meget heldig! jeg ville ønske jeg kunne blive skæv af ukrudt som vokser overalt!

Medlem

Jeg har aldrig nævnt noget om kornvalmuer. Jeg bliver tilgengæld skæv af Papaver Somniferum Nigra. Dem med blå birkes.

Medlem

kristian12: jeg og opis kommenterede jesperL´s indlæg fra 26/7 , du tåger vist lidt?

Medlem

Én stor misforståelse hehe .. Det må i undskylde - Sådan går det nogen gange.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]