Obscured By Clouds skrev:
Og til helvede med at få nikotinen ud, det kan man sgu da ikk uden at være kemiker!! Når man rister en smøg fordamper nikotinen og efterlader tungmetaler...
Den påstand vil jeg meget gerne have en kilde på - for det er da det værste ævl jeg længe har hørt! Man skal ikke altid tro på de historier man får bundet på ærmet nede i klubben... (og at man skal være kemiker for at riste en smøg er også en nyhed for mig!)
... jeg kan ikk se problemet i at man får sig en smøg og en chillum på en gang? De fleste fyrer jo alligevel en smøg efter at have røget.
Jeg ryger f.eks. slet ikke smøger - det er ikke alle der ryger smøger ved siden af hashen, selvom det dog antageligvis er størstedelen. Men selv de mest hardcore smøgrygere foretrækker et nikotinfrit bongmix, f.eks.!
Det er pisse hyggeligt at få fortalt at jeg ikk ved noget om røg
Jeg har blot bedt dig komme med en kilde for nogle af de mere vanvittige påstande du kommer med - såsom den med tungmetallerne! Jeg forstår ikke helt hvorfor du går sådan i defensiven. Hvem har angrebet dig? Det er ganske almindeligt at folk stiller spørgsmålstegn ved påstande de mener er falske. Men hvis du har ret skal du jo bare give en kilde, og så er det jo mig der bliver gjort til grin.
Tusind tak for den varme velkomst

Jeg kan virkelig godt lide at i overfalder mig verbalt for at give min personlige menin, det varme sådan om hjertet.
Jeg kan stadig ikke helt se hvor det er du er blevet "overfaldet verbalt"? Når du skriver på et diskussionsforum må du da forvente lidt diskussion?
Det næste er vel at i også påstår man kan smage forskel på om smøgen er ristet eller ej?
Kemal har egentlig svaret på den her, men bare lige for at slå fast:
Ja, det kan du tro man kan! Der er meget stor smagsforskel på ristede og uristede smøger!