Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

nej jeg faldt ikk i søvn efter to-tre hoveder.

Jeg ved ikk om i oplever det men rygeren gør det for mig at jeg kan lukke mig hhelt inde i mit hoved og derfra er der ingen grænser for hvor jeg opleve, når jeg tripper på svampe, lsd, bbwr eller morning glory (ja jeg ved godt det ikk er særlig mange forskellige psykadeliske stoffer jeg har prøvet og har erfaring men det har jeg heller ikke sagt jeg har så den behøver i ikk også prøve at hænge mig på) vil jeg beskrive det som substansen der skubber mig igennem muren hvorimod jeg med rygeren får evnen til selv at gå igennem. Og det er det et trip er for mig, en rejse ind i mig selv hvor jeg oplever en dybere spirituel kontakt med livet omkring mig og min underbevidsthed bliver til bevidsthed, og der er i min verden meget mere trip over at ryge mig en god koger på og fyre godt op for en moody blues plade og derfra drøne på rejse efter den forsvundne akkord eller hva ved jeg fremfor at at tage et trip hvor trippet kører mig ind i den tilstand.

Det er ligegyldigt om det er i vindueskarmen eller om lortet er tørt fordi at pakken har ligget for længe eller hva fuck ved jeg!! Og til helvede med at få nikotinen ud, det kan man sgu da ikk uden at være kemiker!! Når man rister en smøg fordamper nikotinen og efterlader tungmetaler, der er mere af nikotinen der bliver i smøgen når den lufttørrer, og jeg kan ikk se problemet i at man får sig en smøg og en chillum på en gang? De fleste fyrer jo alligevel en smøg efter at have røget.

Det er pisse hyggeligt at få fortalt at jeg ikk ved noget om røg, specielt når i alle er gode eksempler på den klassiske om rusmidler. Lige siden der har været mennesker på jorden har vi fundet ud af hva vi kunne indtage for at komme væk fra hverdagen, i indien, mexico, nepal og det meste af amerika for det blev 'besat' har de røget, her har fundet ud af at gære alkohol. og så kom hashen til danmark og vupti såp vidste alle bedre end de flere tusind år gamle kulturer som har levet med røgen som deres åndsfælle gennem hele deres historie. lær mig alt hva i kan, jeg skal da nok blive en god ryger så:) surt jeg så har spildt min tid på at lære min røg at kende og udforske dens muligheder. Jeg skal da nok prøve at huske at vi altid ved bedre i det moderne samfund og de andre ikk skal tro de er noget.

Jeg mente heller ikk at jeg ville give ww skylden for det, det hele foregår jo i hovedet så det er altid der problemet ligger, men det var white widdow der udløste det. Jeg bryder mig personligt ikk om white widdow da jeg ikk synes rusen er noget overhovedet, jeg får aller mest ud af at ryge pot, det er det bedste for mig og det foreslog jeg at flere mennesker kunne eksperimentere med fremfor at mange tit går og tror at pot er noget lort.

Jeg har lært at ryge som de gør på østen, det opfatter jeg som det rigtige da dette er det sted man finder den største og ældste kultur omkring røgen.

trækker mig fra tråden, det her lamt

Tusind tak for den varme velkomst :P Jeg kan virkelig godt lide at i overfalder mig verbalt for at give min personlige menin, det varme sådan om hjertet.

Titel:
Junior medlem

jeg får sjovt nok ikk paranoia af marihuana når jeg skriver at trippet er at der gennem sindet er adgang til alt, jeg ved godt at det ikk er særlig smart at ryge med paranoia, hvorfor bliver man betragtet som en begynder der tror man er noget fordi at man har en anden ideologi og mindset som giver mig en anden verden? Eller hva vil i selv kalde det i gør?
Og hvordan kan det være min egen skyld at jeg i en givne situation har skullet ryge overdrevent meget for at blive påvirket?

Det næste er vel at i også påstår man kan smage forskel på om smøgen er ristet eller ej?

Jeg forstår ikk helt........................?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Obscured By Clouds skrev:
Det næste er vel at i også påstår man kan smage forskel på om smøgen er ristet eller ej?

Ja. Selvfølgelig kan du det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Og til helvede med at få nikotinen ud, det kan man sgu da ikk uden at være kemiker!! Når man rister en smøg fordamper nikotinen og efterlader tungmetaler...

Den påstand vil jeg meget gerne have en kilde på - for det er da det værste ævl jeg længe har hørt! Man skal ikke altid tro på de historier man får bundet på ærmet nede i klubben... (og at man skal være kemiker for at riste en smøg er også en nyhed for mig!)
... jeg kan ikk se problemet i at man får sig en smøg og en chillum på en gang? De fleste fyrer jo alligevel en smøg efter at have røget.

Jeg ryger f.eks. slet ikke smøger - det er ikke alle der ryger smøger ved siden af hashen, selvom det dog antageligvis er størstedelen. Men selv de mest hardcore smøgrygere foretrækker et nikotinfrit bongmix, f.eks.!
Det er pisse hyggeligt at få fortalt at jeg ikk ved noget om røg

Jeg har blot bedt dig komme med en kilde for nogle af de mere vanvittige påstande du kommer med - såsom den med tungmetallerne! Jeg forstår ikke helt hvorfor du går sådan i defensiven. Hvem har angrebet dig? Det er ganske almindeligt at folk stiller spørgsmålstegn ved påstande de mener er falske. Men hvis du har ret skal du jo bare give en kilde, og så er det jo mig der bliver gjort til grin.
Tusind tak for den varme velkomst :P Jeg kan virkelig godt lide at i overfalder mig verbalt for at give min personlige menin, det varme sådan om hjertet.

Jeg kan stadig ikke helt se hvor det er du er blevet "overfaldet verbalt"? Når du skriver på et diskussionsforum må du da forvente lidt diskussion?

Kemal har egentlig svaret på den her, men bare lige for at slå fast: Ja, det kan du tro man kan! Der er meget stor smagsforskel på ristede og uristede smøger!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Jeg får kvalme hvis jeg ryger et bonghoved hvor cigaretten ikke er ristet.
I joints synes jeg bare det kradser og smager af pis.

Obscured By the Clouds: Jeg tror det tar' lidt tid at forstå jargongen(STAVEPLADE TAK!) herinde på boardet, folk kan godt virke arrogante uden det er tilfældet.
Og til dem der tvivler dine udsagn, så har jeg at sige at du nok er en ud af 1000 mennesker der er så heldig at thc virker helt anderledes på dig. Prøv evt. at læs nogle triprapporter skrevet af Ali - han bliver tit også super psykedelisk påvirket af hash.

Titel:
Junior medlem

Polle pot Skrevet: 17 apr 2007 13:27 Emne:

--------------------------------------------------------------------------------

Skunk kan man da også sagtens trippe på, men 'White widdow' er ikk noget for mig, skulle sidde med bongen på bordet og knalde et hoved hvert 10. minut for at holde mig blank, det var ret ufedt, og det førte til knap 3 måneders paranoia

hvor mange hoveder blev det til? 2? max 3, før du faldt i søvn!?

det er så dejligt at folk bare har styr på tingene

Ovenstående ser jeg bestemt ikke som noget man kan bruge konstruktivt i en diskussion, eller er det mid der for nærtagende.

MAN KAN IKKE SMAGE FORSKEL PÅ OM EN SMØG ER RISTET ELLER EJ, så er det ihvertfald ikk lettilgængelige cigaretter du har for jeg vil da mene jeg har været hele turen rundt om de mærker man kan få i dk og der sgu ingen af dem der bliver anderledes af de bliver ristet. Det eneste jeg godt kan lide ved ristede smøger er at tobakken er tør og deraf lettere at mixe, det er så bare det jeg kompenserer for ved at lade dem tørre inden brug.
Okay jo, jeg har oplevet folk der får grillet smøgen istedet for at riste den og så kan man da godt smage en forskel men jeg vil ikk just kalde den positiv..?
Man mixer da for lidt tjald og giver sig ikke nok tid hvis man overhovedet kan smage smøgen (en smøg til 2,5-3,5g hash i en chillum eller 5g pot til en smøg er cirka mine mix og de smager da kun af tobak hvis jeg får en skidt klump.

Lige p.t. har jeg aldrig gået i klub og sjovt nok lytter jeg ikk til alt hva jeg får at vide, så ville jeg vil riste mine smøger som ALLE jo mener er klart bedst.

Jeg ved ikke det helt store om kemi osv, det har interesseret mig men jeg har aldrig for alvor fået stukket næsen i det, jeg kan ikk give en brugbar kilde på den med nikotinen i smøgerne men den stammer fra de gamle gutter som var med fra start og havde lært rygekulturen at kende i indien inden hashen blev udbredt i danmark. Så sent som i lørdags var der et program i temalørdag om den indiske kultur som lokkede blomsterbørnene til, der kunne man flere gange se at der blev mixet og røget men aldrig en eneste ristet smøg.
Helt ærligt, så synes jeg det er spild af tid at begynde på at riste en smøg og jeg har hidtil ikke røget med nogen som ikke har givet mig ret i at det egentlig var noget crap. Jeg kan ikke bevise at min påstand, men så hvis mig da et konkret bevis på at nikotinen forsvinder når man rister en smøg. Det med smagen er så op til en selv, mine erfaringer er at ingen hidtil har svaret ja til at det smagte anderledes hvis jeg har røget med dem uden at riste. Hvorfor er det så godt at riste smøger og hvorfor er det verdens undergang ikke at gøre det?

Men jeg vil da heller ikke påstå at det overhovedet er svært at trippe på skunk, Royal Nepalise Templeballs (kan meget vel være stavet forkert) er da den vildeste tur til *pepperland'.

Titel:
Junior medlem

Ja jeg har lidt luret på om jeg er heldigere er gennemsnittet, umiddelbart lyder det ihvertfald ikk på nogen af mine venner som om de koger ligesom mig. Men det hele er jo bare i hovedet så det er vel noget alle kan lære med tiden?

Jeg holder mig fra bong når det er hash, jeg synes ikke det er behageligt, jeg bliver forpustet og for doven, det er kun pot jeg ryger på bong, det er meget lettere at suge:) Jeg ryger slet ikke joints selv, jeg bryder mig ikk om dem, jo en reefer i ny og næ når man er ude men ellers ikk, og der synes jeg generelt de smager klamt no matter what. Ikke den første halvdel men så er de altså også sjasket godt ind i 'side-nepal' når man når lidt længere ned. Jeg ved godt at en ristet smøg kan give en mildere røg end en ikke-ristet men med et mix hvor det er et par g til en msøg synes jeg hashen er så fremtrædende at man ikke smager smøgen overhovedet.

Men jeg læste lidt på en anden tråd og så at Kemal nævnte noget indianertobak eller nikotinfri smøger, det har jeg aldrig hørt om før men det lyder da som den bedste løsning på den med nikotinen? Hva er det mere præcist, bare tobak uden nikotin? Og hvor kan man finde det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
@Obscured by Clouds
Nu må du ikke se dette som et personligt angreb, men hvis der skal 2,5-3,5g tjald pr smøg til et mix må det godt nok være noget elendigt hash du ryger. :shock:

Titel:
Junior medlem

hehe nej det er det skam ikk, plejer at sætte grænsen ved marok da det er den fed oftest ryger, men afghan er da heller ikke helt ualmindeligt. men får man mixet det godt sammen behøver man ikk mere end en enkelt smøg til så store mængder

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Men jeg læste lidt på en anden tråd og så at Kemal nævnte noget indianertobak eller nikotinfri smøger, det har jeg aldrig hørt om før men det lyder da som den bedste løsning på den med nikotinen? Hva er det mere præcist, bare tobak uden nikotin? Og hvor kan man finde det?

Det bliver kaldt for Knaster tobak. Og er et niktotinfrit alternativ til almindelig tobak.

Forhandlere kan du finde på http://www.google.dk :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Du kan godt trippe på Skunk.. Jeg har aldrig fået rigtige halluer.. Kun milde OEV's/eye-distortion.. CEV's har jeg aldrig lagt mærke til :P Men jeg kender en ven som siger han har set smølfer på sædet af et DSB tog :D

- Som Kemal også skriver, så får jeg også tit hør-halluer.. Jeg røg med nogle venner her forleden og kiggede ud af vinduet for at få hold på tingene da jeg var rigtig blæst. Jeg tror jeg har sidet der i 10 min. og har hele tiden kunne høre og føle de andre snakke.. Det kunne jeg i virkeligheden ikke, de var gået ind i stuen for længst :D Hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]