Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 02:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
elmand skrev:
Ja, tåbeligt topic.

Men er det ikke en dum idé med alt det ironi og gøren til grin af ham?
Nu er han smuttet fra siden, stadig med den idé at han nemt kan lave narko bare han finder en opskrift.

Jeg mener bare, han kommer herind og aner absolut intet om narko ser det ud til, spørger som hans viden om stoffer rækker til, og bliver mødt af hån og roll eyes, smutter og aner stadig lige så lidt.

Sådan er det bare på psy.dk..

Her snakker man kun ordentligt til dem der har over 1000 indlæg ..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Her snakker man kun ordentligt til dem der har over 1000 indlæg

Det tror jeg nu mere hænger sammen med at dem der har lavet over 1000 indlæg har forstået psychedelias grund principer, reglerne osv og derfor ikke laver post der ligger op til at blive disset.

Tag feks denne post. Tvivler på en med 1000+ indlæg kunne have fundet på at lave sådan en post, det har man været for længe på psy til.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:
Her snakker man kun ordentligt til dem der har over 1000 indlæg

Det tror jeg nu mere hænger sammen med at dem der har lavet over 1000 indlæg har forstået psychedelias grund principer, reglerne osv og derfor ikke laver post der ligger op til at blive disset.

Tag feks denne post. Tvivler på en med 1000+ indlæg kunne have fundet på at lave sådan en post, det har man været for længe på psy til.

Ja, de er nok blevet disset tilpas mange gange, så de har lært det !!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:

Måske, du kan jo prøve at gennem gå samtlige brugere med +1000 posts
indlægs historik og efter prøve din teori? :wink:

Titel:
Junior medlem

Farmand, måske skulle du prøve at være lidt venligere mod en noob, der lige så venligt og uvidende, åbent kommer med et spørgsmål. Han kendte ikke selv svaret, og spurgte derfor her. Svaret er nej, men hvorfor gøre nar af ham, og sige at tråden sutter?

Han sagde det bedst selv:
Citat:
nåå jamen tak i lige måde, det kan godt være jeg er inkompetent indenfor dette emne, men i det mindste optræder jeg ikke som en dick bare fordi der er noobs in sight ..

Og det er ikke kun i denne tråd, du opfører dig sådan, farmand. Har set det mange steder. Er du en pige, har du din periode? Jamen så afreagér dog på noget andet, end uskyldige noobs. Hvorfor kan du ikke bare lade være med at flame noobs? De spørger fordi de er uvidende, så giv dem dog et klart svar.

Mvh. Jim

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
så giv dem dog et klart svar

Det er præcis hvad jeg gør :twisted:

Du kan self godt have ret i jeg kan være lidt hurtig til at smide en negativ kommentar.... :!:

Titel:
Junior medlem

Det er ikke et klart svar, at tilsvine dem og latterliggøre tråden, før der overhovedet har været så meget som et ja eller nej, eller bare noget i retningen af besvarelse af spørgsmålene. Hvis spørgsmålet er dumt, så giv noget konstruktiv kritik, så nooben kan ændre sin adfærd, og langsomt gå væk fra den noobilogiske mentalitet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
Citat:

Måske, du kan jo prøve at gennem gå samtlige brugere med +1000 posts
indlægs historik og efter prøve din teori? :wink:

Det håbede jeg en person uden liv ville gøre, for derefter at bumpe denne tråd og latterliggøre mig og rakke min teori ned og kalde mig en ignorant uden hold i mine teorier..

Det er jo psy.dk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Er det ikke bedre at fortælle ham sandheden?

- At grunden til at han ikke skal få sine stoffer serveret på et sølvfad (lad os nu antage at han kunne lave dem "sådan") er at han ikke ved tilstrækkeligt til at kunne passe på sig selv? Selvfølgelig ved vi ikke hvor meget han rent faktisk ved, men når man kommer brasende med sådan et spørgsmål, så må vi jo tage en form for ansvar. Ellers er der jo ingen der gør det :? Der bilver bare taget afstand til det med et "det er ulovligt".

Så ville han måske også, som det første, forstå hvor indskrænket, snæversynet og ansvarsløs landets politik omkring emnet er.

Vil nogen sige mig imod (ovenstående "påstande" om landets politik omkring emnet) skal jeg gladeligt argumentere.

Senest rettet af MaroK 28 feb 2007 21:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

J-Walker skrev:
Det er ikke et klart svar, at tilsvine dem og latterliggøre tråden, før der overhovedet har været så meget som et ja eller nej, eller bare noget i retningen af besvarelse af spørgsmålene. Hvis spørgsmålet er dumt, så giv noget konstruktiv kritik, så nooben kan ændre sin adfærd, og langsomt gå væk fra den noobilogiske mentalitet.

Min første post i denne tråd burgte jeg nok lige have tænkt over før jeg postede, det er rigtigt. Kan sagtens se hvad du mener med at forklare hvad der var i vejen med topic istedet for at smide "topic sucks". Men gjort er gjort.

Titel:
Junior medlem

Citat:
Gjort er gjort.

Visdom på højt plan..

Problemet er jo ikke bare denne tråd. Du opfører dig generelt dårligt, og med din slags bliver noobs jo aldrig mere end noobs. Du skræmmer dem væk og lader dem ikke udvikle sig og gå igennem den proces, som du også selv gik igennem i din tid som noob. Og for at være ikke-noob (ikke-ny), skal man have været noob (ny), så det kan ikke benægtes - selvfølgelig, medmindre du altså stadig er en noob.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

J-Walker skrev:
Citat:
Gjort er gjort.

Visdom på højt plan..

Problemet er jo ikke bare denne tråd. Du opfører dig generelt dårligt, og med din slags bliver noobs jo aldrig mere end noobs. Du skræmmer dem væk og lader dem ikke udvikle sig og gå igennem den proces, som du også selv gik igennem i din tid som noob. Og for at være ikke-noob (ikke-ny), skal man have været noob (ny), så det kan ikke benægtes - selvfølgelig, medmindre du altså stadig er en noob.

Ja tak til dig J-Walker så tror jeg nok efter hånden jeg har fattet hvor du vil hen! Du sidder jo bare og gentager dig selv alligevel.

Titel:
Junior medlem

Hvad snakker du om? Gentagelser? Ser du mønstre vi andre ikke gør? Plz fat det jeg siger, i stedet for at tale uden om hele tiden. Kan jo høre på din flabede og ligeglade attitude, at du ikke har forstået noget.

Problemet med din ligegyldighed, er at du ikke hører efter selvom en masse siger det til dig. Og selv hvis du fatter det, gentager du bare dine egne handlinger i andre tråde. Enten er du en internet troll, eller også er du bare en taber, der ikke har andet at lave end at afreagere på noobs på et internetforum om stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, men der er måske et generelt problem når han siger det.. Jeg kan godt følge ham i det - det er aldrig rart at sige den her slags ting, for jeg ved at det nok er endnu mindre rart for dig at få det at vide... Men du skriver tit posts uden indhold :? Nogen der ikke bidrager med noget.. det kan selvf. være hyggeligt nok med noget OT, men rendyrkede posts af den slags i massevis. Det er nok ikke så godt.

Det er jeg ked af.. Men jeg er jo ikke moderator så du kan skide højt og flot på det jeg siger :lol:

EDIT: Og der gik du vist over stregen-- Det der kan jo på ingen måde blive konstruktivt J-Walker? Hvis han skal have en chance for at forstå hvad du siger, så fald dog lige lidt ned.. Ellers bliver det bare opfattet som endnu mere fjentligt.

Titel:
Junior medlem

Ja overfor ham - ikke overfor noobs, der ikke har gjort noget.

Jeg har skrevet 11 posts i alt, så hvordan kan du bedømme allerede nu, at jeg "tit" skriver posts uden indhold?

Dit post var mindst lige så indholdsløst, og gjorde bare mine posts mere indsholdsløse, fordi vi nu diskuterer indhold.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..mit edit var en henvendelse til dig.. det andet var til farmand.

Kæft en stenet stemning.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

J-Walker skrev:
Hvad snakker du om? Gentagelser? Ser du mønstre vi andre ikke gør? Plz fat det jeg siger, i stedet for at tale uden om hele tiden. Kan jo høre på din flabede og ligeglade attitude, at du ikke har forstået noget.

Problemet med din ligegyldighed, er at du ikke hører efter selvom en masse siger det til dig. Og selv hvis du fatter det, gentager du bare dine egne handlinger i andre tråde. Enten er du en internet troll, eller også er du bare en taber, der ikke har andet at lave end at afreagere på noobs på et internetforum om stoffer.

Jeg har præcis forstået hvad du mener, for kan godt selv se det. Det er derfor (self) også noget jeg vil at tage til mig. Problemet (som jeg ser det) ligger i at jeg nogengange er for hurtigt til at formulere et indlæg sammen så det måske ikke er helt så gennemtænkt som det burgte være. Især ved indlæg mod nye medlemmer kan dette jo være et problem. Din kritik er som sagt forstået og taget til mig. Men hvis man skal kunne tage det helt seriøst bør du nok også overveje dit eget sprog, for dine indlæg lyder godt nok ikke en skid bedre end mine IMO :)

Titel:
Junior medlem

Det er jo din mening. Men jeg flamer ikke noobs, og jeg forstod i første omgang hvorfor man skal lade være.

Marok -

Okay, og ja denne tråd er efterhånden blevet den største bullshit tråd jeg nogensinde har deltaget i. Men det kan vi takke ham for.

Og indeed, det er indholdsløst og tjener intet formål at flame noobs uden yderligere motivation.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Ja, men der er måske et generelt problem når han siger det.. Jeg kan godt følge ham i det - det er aldrig rart at sige den her slags ting, for jeg ved at det nok er endnu mindre rart for dig at få det at vide... Men du skriver tit posts uden indhold Confused Nogen der ikke bidrager med noget.. det kan selvf. være hyggeligt nok med noget OT, men rendyrkede posts af den slags i massevis. Det er nok ikke så godt.

Det er jeg ked af.. Men jeg er jo ikke moderator så du kan skide højt og flot på det jeg siger

Det skal du sq ikke være ked at lidt go gammel kritik kan man vel altid have brug for :wink: Som skrevet til J-Walker er kritikken noget jeg vil tage til mig og prøve at få noget posetivt ud af.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Farmand skrev:
Citat:
Ja, men der er måske et generelt problem når han siger det.. Jeg kan godt følge ham i det - det er aldrig rart at sige den her slags ting, for jeg ved at det nok er endnu mindre rart for dig at få det at vide... Men du skriver tit posts uden indhold Confused Nogen der ikke bidrager med noget.. det kan selvf. være hyggeligt nok med noget OT, men rendyrkede posts af den slags i massevis. Det er nok ikke så godt.

Det er jeg ked af.. Men jeg er jo ikke moderator så du kan skide højt og flot på det jeg siger

Det skal du sq ikke være ked at lidt go gammel kritik kan man vel altid have brug for :wink: Som skrevet til J-Walker er kritikken noget jeg vil tage til mig og prøve at få noget posetivt ud af.

Det er jo ikke bare fordi de er noobs, størstedelen bryder jo reglerne på det groveste.
Størstedelen kan jo ikke engang tage sig tid til at læse reglerne igennem, så hvorfor bruge tid på at hjælpe dem?
IMO, pisser man op og ned af forummets brugere, når man vælger at poste ting trods reglerne

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]