Det vigtigste først: Er du nybegynder eller ikke hærdet ryger, SÅ sæt dig ind i, hvordan fordøjelsen virker og lav ordentlige kager, hvor du kan styre dosis. Prøv at ramme en lille dosis første gang f.eks. 0.2 gram. Det vil give dig en overskuelig rus på en aftenspenge, den kan man lære af inden man tager til månen på 1.0. Der er sikkert nogen her, som vil grine af forslaget om doser på 0.1-0.3. Men jeg lod mærke til, at Steen Larris faktisk også foreslår de lave doser på 0.1-0.3 i sin bog. Det gælder vel også om at få sig en kvalitetsoplevelse og ikke bare at blære sig med, hvor meget man har ædt! Nu har jeg slået rimeligt heftigt på tromme med det en del gange, men I får den lige igen - bare for det tilfælde, at der skulle komme fornuftige mennesker forbi. Jeg siger: aldrig spise andet end standard/urygbart potmateriale. Det er synd at bruge luksusryger eller ordentligt pot til mad, og det er ikke nødvendigt. Hashen bliver mere potent af varmebehandlingen og opløsningen i fedt/alkohol, SÅ doser helt ned til 0.1g er virksomme (på tom mave!) doser omkring 0.5 giver (hvis du tager det på tom mave) ret heftige skæverter af mange timers varighed - med doser på 0.5 - 1.0 giver mig en ekstrem heftig tur, hvor jeg blandt andet ikke rigtigt er i stand til at gå. Det kan godt være, at der sidder nogle proffesionelle rygere derude, men alle der ikke er "hærdede"/tilvante bør ikke spekulere på noget over 0.5. Alt det med fordøjelse og det er ret vigtigt. Det er simpelthen ikke til at kontrollere noget som helst med maven halv eller helt fuld af mad, der altsammen skal fordøjes sammen med hashen. Jeg har skrevet et indlæg med mine favoritopskrifter i en tråd kaldet begynderen startet af loppen.
God fornøjelse
|