Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
Picadillo skrev:
Kogeren skrev:
Tror sku ikke der sker det store ved dine lunger. Du drikker som sagt ikke alkohol så tit, så at du ryger lidt tjald i små mængder nu og da kan der ikke ske det store ved. Og når du også træner kan jeg ikke se problemet.

Prøv at tænk på alle de kontor folk der ryger 30-40 smøger om dagen, og stort set altid arbejder. Det er dem der burde bekymre sig!

Super pointe med de kontor folk, jeg lever sundere end nogen i min omgangskreds, jeg burde nok ikke været bekymret.

extanor skrev:
nej det er ikke så skadeligt at du ryger så lidt. men bliver du ved at ryge hver dag vil du på et tidspunkt komme til at ryge mere. det ka sagtens være du er heldig det første halve år. men til sidst vil jeg gerne vædde min halve års løn på at det vil skabbe problemer for dig

Hey extanor, det er næsten et år siden jeg startede topic. Du har delvist ret, jeg begyndte at ryge lidt mere, således at jeg i en periode i sommer røg 1 - 1½ joint om dagen. Det blev for meget, ikke fordi jeg følte mig sløv, men blev så tolerant over for THC'en at det bare ikke virkede mere. Og så følte jeg mig dum at jeg sad der og udsatte mine lunger når det alligevel ikke gav mig noget. Holdte en pause :) Alt held og lykke med rygningen :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sorry for det inlæg der. det var en fejl. måske jeg sku skære lidt ned på forbruget:P ej det jeg ville skrive var at det er selvfølgelig rigtig godt at du har fundet den grænse der. har bare set så mange som også siger de bare vil ryge lidt og KUN om aftenen. som så nu sidder og ryger næsten fra morgen til aften. men nu du går på gymnasiet går jeg også ud fra du gerne vil noget med dit liv. hvilket nok også gør det en del lettere for dig at styre din rygning :) alt held og lykke med rygningen :)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

extanor skrev:
sorry for det inlæg der. det var en fejl. måske jeg sku skære lidt ned på forbruget:P ej det jeg ville skrive var at det er selvfølgelig rigtig godt at du har fundet den grænse der. har bare set så mange som også siger de bare vil ryge lidt og KUN om aftenen. som så nu sidder og ryger næsten fra morgen til aften. men nu du går på gymnasiet går jeg også ud fra du gerne vil noget med dit liv. hvilket nok også gør det en del lettere for dig at styre din rygning :) alt held og lykke med rygningen :)

Gymnasiet overstod jeg godt nok i sommer, men har haft matematik det sidste halve år. Skulle egentlig ha gået videre på B niveau, men der var ikke plads på holdet. Det gør dog ikke at jeg pludselig falder i med rygningen, pt leder jeg efter arb. og springer på matematikken igen efter sommerferien. Det er vigtigt at man holder sig i gang hele tiden som du også selv er lidt inde på. Har man ingen idé om sin fremtid er det nok nemt at falde i.

Ang. eskalering af rygning (morgen-aften), ville det der aldrig overkomme mig, jeg er nemlig slet ikke et "morgenryger menneske" lige som jeg heller ikke er det med alkohol. Det sidste jeg har lyst til når jeg er stået op og de efterfølgende 9-10 timer, er røg, alkohol og usund spise. Den lyst kommer først hen af aftenen, eller når det er mørkt. Sådan har jeg altid haft det, hvilket jo er belejligt nok :)
Har dog prøvet wake n' bake et par gange, fatter seriøst ikke folk der laver den hver dag, det jo som at stå op og gå i seng igen :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Picadillo skrev:
extanor skrev:

Gymnasiet overstod jeg godt nok i sommer, men har haft matematik det sidste halve år. Skulle egentlig ha gået videre på B niveau, men der var ikke plads på holdet. Det gør dog ikke at jeg pludselig falder i med rygningen, pt leder jeg efter arb. og springer på matematikken igen efter sommerferien. Det er vigtigt at man holder sig i gang hele tiden som du også selv er lidt inde på. Har man ingen idé om sin fremtid er det nok nemt at falde i.

Ang. eskalering af rygning (morgen-aften), ville det der aldrig overkomme mig, jeg er nemlig slet ikke et "morgenryger menneske" lige som jeg heller ikke er det med alkohol. Det sidste jeg har lyst til når jeg er stået op og de efterfølgende 9-10 timer, er røg, alkohol og usund spise. Den lyst kommer først hen af aftenen, eller når det er mørkt. Sådan har jeg altid haft det, hvilket jo er belejligt nok :)
Har dog prøvet wake n' bake et par gange, fatter seriøst ikke folk der laver den hver dag, det jo som at stå op og gå i seng igen :shock:

Jep præcis det er som at stå op og gå i seng igen. ja hvis man da ka sige de når at stå op:P deres hjerneceller når ihvertfald ikke at vågne ordentligt hvis de også har været godt skæve aftenen forinden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
det er som regelt bedre at vente med at wake n bake til man lige har fået morgenmad og chillet lidt playstation eller gået en tur så man lige bliver helt frisk men så er der også rart

plejer man ikke at sige en joint om dagen holder dokteren for dagen? du virker som om du har styr på dit forbrug og derfor godt kan tillade dog at ryge den halve joint og helbredsmæssigt for lungerne snakker vi en smule ristet tobak hvor mange af stofferne er udrevet.. men en ting du kunne gøre var at skaffe noget skunk af indica typen det kan give en god tung sløvende/chillende hash agtig effekt som du søger.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

KingOfBongbong skrev:
det er som regelt bedre at vente med at wake n bake til man lige har fået morgenmad og chillet lidt playstation eller gået en tur så man lige bliver helt frisk men så er der også rart

plejer man ikke at sige en joint om dagen holder dokteren for dagen? du virker som om du har styr på dit forbrug og derfor godt kan tillade dog at ryge den halve joint og helbredsmæssigt for lungerne snakker vi en smule ristet tobak hvor mange af stofferne er udrevet.. men en ting du kunne gøre var at skaffe noget skunk af indica typen det kan give en god tung sløvende/chillende hash agtig effekt som du søger.

ku godt forestille mig det med lige at gå en tur ville hjælpe. har jeg godt nok aldrig prøvet.. men ku da være det sku prøves ;)

Titel:
Medlem

hampdyrker skrev:
jo mere thc der er i hashen i forhold til bladvæv jo mindre kræftfremkaldende er det at ryge. fuck pot

Sandt.
Men meget af det tørre standard hash der findes alle steder er mere usundt end organisk pot/skunk. Og tro det eller ej, folk ryger det skidt, hvis de ikke kan få andet.

Du må forresten gerne linke til den info du har omhandlende pot er kræftfremkaldende (:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
extanor skrev:
KingOfBongbong skrev:

ku godt forestille mig det med lige at gå en tur ville hjælpe. har jeg godt nok aldrig prøvet.. men ku da være det sku prøves ;)

ja prøv det.. smut ned at køb morgenbrød, ryg en fed og fråd hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]