extanor skrev:
sorry for det inlæg der. det var en fejl. måske jeg sku skære lidt ned på forbruget:P ej det jeg ville skrive var at det er selvfølgelig rigtig godt at du har fundet den grænse der. har bare set så mange som også siger de bare vil ryge lidt og KUN om aftenen. som så nu sidder og ryger næsten fra morgen til aften. men nu du går på gymnasiet går jeg også ud fra du gerne vil noget med dit liv. hvilket nok også gør det en del lettere for dig at styre din rygning

alt held og lykke med rygningen

Gymnasiet overstod jeg godt nok i sommer, men har haft matematik det sidste halve år. Skulle egentlig ha gået videre på B niveau, men der var ikke plads på holdet. Det gør dog ikke at jeg pludselig falder i med rygningen, pt leder jeg efter arb. og springer på matematikken igen efter sommerferien. Det er vigtigt at man holder sig i gang hele tiden som du også selv er lidt inde på. Har man ingen idé om sin fremtid er det nok nemt at falde i.
Ang. eskalering af rygning (morgen-aften), ville det der aldrig overkomme mig, jeg er nemlig slet ikke et "morgenryger menneske" lige som jeg heller ikke er det med alkohol. Det sidste jeg har lyst til når jeg er stået op og de efterfølgende 9-10 timer, er røg, alkohol og usund spise. Den lyst kommer først hen af aftenen, eller når det er mørkt. Sådan har jeg altid haft det, hvilket jo er belejligt nok

Har dog prøvet wake n' bake et par gange, fatter seriøst ikke folk der laver den hver dag, det jo som at stå op og gå i seng igen