Hej igen. Det glæder mig at det kunne bruges.
Jeg kan forestille mig, at denne besked 200% går i strid med dine følelser, men vil dog stadig håbe på du overvejer den

. Ligesom det kan jeg også sagtenst forestille mig den gigantiske lyst til at joine gutterne igen.
Menmen, Tænk frem af. Det er sq en af de kernedrifter her i livet som vi skal omfavne, ikke gøre til en fjende. Hvis du ryger vil du imorgen, når du vågner med en god tåger på, nok have det DÅRLIGT. Oven i hatten bliver det sq en endnu mere overvægtig luder at sige nej til gutterne imorgen. Derimod hvis du siger nej iaften, vil der ligge en præmie imorgen tidlig. Og det er sq en af de få ting du kan smide op på vægten overfor "true happiness" her i livet. Nemlig selvrespekt.
For at svare på om disse 15 dage ville være spild, hvis det nu er du ryger idag.
Altså nej selfølelig ikke. Men i forhold til arbejdsindsatsen og hvad du kan opnå med mere work(Det er jo ikke en gang work længere FFS!

) er det mikroskopiske resultater.
Forestil dig THC'en der flyder rundt i hovederne på os som små fabrikker. Når du stopper et dagligt forbrug vil der være rigtig mange. Men nu har de ikke mere matriale og de bliver nød til at sætte deres funktion på pause (Det som vi kæmper os væk fra!) Nemlig sløvhed og hvad tjalden ellers byder på af sideeffects under et forbrug. Er sikker du kender dem.
Problemet er så bare at disse fabrikker KUN er på pause.
Dine fabrikkers status IDAG er at alle arbejderne er til kaffepause. Der er jo ikke andet at lave når du ikke suger på jointen. Men de venter spændt og spørger netop dine følelser om hjælp til at skaffe disse matrialer. DONT LET EM. Arbejderne på disse fabrikker siger sq først fuck it efter 6-8 ugers tid, og skrider hvilket fører til at fabrikkerne forsvinder.
Hvis du kan klare det, kan du fyre en joint efter denne tid. Så er du clean og den joint giver kun matrialer til at sætte en fabrik igang(idag vil den sætte igang MANGE). Og tro mig.. en joint er sq så meget bedre når den er velfortjent og ikke går hånd i hånd med tvivl og kolde vinterdage!
Må fanme også lige rose dig for at lægge 2 års ryger på hylden. Desværre har alt for mange misbrugere efter denne periode så mange fabrikker kørende at de ikke kan finde motivationen til en pause. Fanme stærkt.
Hvis det hjælper skal du vide at jeg selv er på min 5 dag efter 6 måneders misbrug(min tredje hashperiode).
BROTHERS IN ARMS? Hygge.