Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tele-Tons skrev:
HopIFjorden skrev:
Panico skrev:
HopIFjorden skrev:

Tænk dig om mand! Bongvand er ikke det smarteste - saltpetersyre giver de bedste vækstbetingelser af ALT...

okii.... mmm hvorfor er bongvand så ikk det smarteste !?... men ellers tak for hjælpen.. tror nok vi har noget saltpetersyre til og stå et eller andet sted fra sidst jeg lavede bomber hehe...

Du MÅ tage pis på mig, andet er simpelthen ikke muligt....

Han tager åbenbart ikke pis på dig.

Du skal IKKE vande med bongvand, eller kattepis. Du skal vande med vand og gødning. Bland leca,ler og muld sammen, evt. lidt sand. Godt gro medium. Jer andre, stop de der tågeskrøner, der er for mange af dem.
Det er da "cannabis generelt" det her? Og ikke "fuck hvor er jeg blæst".

Tilbage til topic.

Vi er i Januar, det sner, der er minusgrader, der er for meget mørke, hamp og Danmark i januar er et no go. Sæt dem indenfor og sæt dem ud når vi er oppe på en 15-16 timers lys i døgnet. Frosten skal self være væk. At sætte dem ud nu, kan resultere i hermafroditter eller slet ingen planter. Jeg vil ikke gøre det.

Altså det er jo en plante - ikek alt muligt hokuspokus.... behandel den som en plante og alt skal gå - sæt dig mere ind i hamp og dyrk med lidt bedre resultater... læs evt hampdyrkernes håndbog, den koster en hund max...

Og så TÆNK dig om for satan Panico.... hehe, det var galt det der...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis du vil, kan du nok holde liv i nogle planter, hvis de kan stå i vinduet. Det er alt for koldt til at have dem udendørs. Dagene er desværre så korte og sparsomme med sol, at dine planter helt sikkert vil blive meget ranglede - suppler op med lys fra sparepærer eller lystofrør. Til foråret kan du plante dem ud.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]