Så længe Dk er et land med ytringsfrihed, må det da være op til individet hvad dette vil ytre sig om [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Tankevækkende at de strissere der kommer og konfiskere visse "illegale substanser" fordi det er deres job at håndhæve loven, er de samme som dem der "forsvarer" Johnny Svansen og hans kompagner når de vil ud og trave. Jeg mener ikke at strisserne gør dette, fordi de har nogen speciel sympati for nazisterne, men fordi de fra højere steder er beordret til, at sørge for, at "den civile borger" ikke selv holder Johnny og andre udskud væk, fra vores ellers så pæne gadebillede. Årsagen til, at de bliver beordret til dette er, at man skal jo huske der er ytrings og religionsfrihed i DK.
Det lyder måske som om jeg er kommet lidt på afveje/offtopic, men det jeg prøver, at nå frem til sådan i korte træk er, at den danske ytringsfrihed enten er ved at "gå fløjten" eller blive selektiv, altså gælde for nogle grupper, men ikke for andre. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] Det gir´ bare sådan en lyst til, at ødelægge et eller andet.... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
>>Nietzsche, lige hvad angår dig har jeg aldrig observeret nogle stavefejl i dine postes ( har heller ikke kigget efter dem ). Efter min opfattelse er dine besvarelser gode og fyldestgørende/informative, ganske mange tak for dette, fortsæt det gode arbejde. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
|