Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg betegner Kratom som naturens kodein: En svag, let afslappende virkning, men uden den store eufori. Faktisk er det kratom nok noget lettere end kodein, men det er nok alligevel det der kommer tættest på.

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

Psyko skrev:
Jeg betegner Kratom som naturens kodein: En svag, let afslappende virkning, men uden den store eufori. Faktisk er det kratom nok noget lettere end kodein, men det er nok alligevel det der kommer tættest på. Mvh. Psyko

Jeg har ellers læst flere tråde hvor folk sammenligner det med morfin og opium.... så det er nok derfor jeg blev lidt skuffet!

Skal man bare tage en ekstrem høj dose for at få den effekt?

Vi tog det sidste i lørdags (0,8g 15:1 og 5g blade) efter lidt over en halv time kunne vi mærke en meget svag effekt... Altså bare lidt afslappet! Derefter røg vi en jay med noget rigtig godt hjemmedyrk, men det var cannabis rusen der dominerede, og vi følte os kun almindelig skæve

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Hmm, måske er i ikke særlig modtagelige :roll: I skal ikke regne med at få vildere/hårdere effekt, rusen er, som Psyko skrev tidligere: En svag, let afslappende virkning, men uden den store eufori.

Da jeg prøvede det første gang, synes jeg heller ikke det gav nok, så jeg redoserede, og ramte i alt 8g blade, hvilket resulterede i slem opkast og ubehag :( . Den aften havde jeg heller ikke noget gallar, at supplere med, hvilket var en stor brøler :lol:

mvh bubbles

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]