Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dextrose>> Så vidt jeg har forstået er "changa" noget man ryger i Australien. Det er vidst gået hen og blevet noget af et hit.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
hamp skrev:
det smager faktisk nogenlunde og der er lidt uenighed omkring hvorvidt der bør være vand i procesen, jeg undgår det. og LAD VÆRE at blande tobak i det...

Hvorfor ikke blande tobak i, mænden er jo så lille at der dårligt er til et hoved?

Hvilken metode vil du så anbefale... en pibe?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hvad for en mængde har du besluttet dig at tage?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

1/5 af salvia X5 ekstrat!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
altså jeg røg det på en kolbe bong, uden vand og uden tobak, med en rist i hovedet, tænd gerne med en stormligther da temperaturen vist skal være ret høj..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ok så vil jeg lave en alm colaflaskebong... men uden vand og med en lillebitte smule tobak bare for at øge volumen!!

BTW er 1/5 af X5 ekstrat en forsvarlig dosering... kan jeg tillade mig at tage mere?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg må indrømme at jeg ikke målte mit op (var 17 år), ville bare ha' "noget der virkede"... fyldte bare hovedet op egentlig... tror ikke at det er en uforsvarlig dose du har gang i, men prøv dig frem... Der findes jo x10, og kraftigere - endda 100%... salvorin A hedder det vist, eller noget i stil med...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Mener at have læst et sted at man helst skal bruge en stormlighter pga. ellers får man ikke udnyttet det ordenligt pga. salviaen ikke bliver varm nok.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
læs på lektien gutter.
Smeltepunktet eller hvad sådan noget hedder er ret højt så derfor skal der meget varme til = stormlighter. Jeg har selv røget det på en pibe af denne model (uden vand) http://www.headshoppen.dk/headshoppen/c ... r/gl04.jpg ved godt det er et skod billed men alt hvad der lige kunne findes. Grunden til jeg mener det skal ryges uden tobak er at tobakken er unødvendig og sandsynligvis vil irritere lungerne unødvendigt... Jeg vil også lige nævne at de fleste gange jeg har røget det har jeg præsteret at brænde hul i risten så der kom metaldampe med, så et godt råd vil være at forsøge at undgå det. Jeg syntes at en dosis der svarer til et gram blade altså en femtedel 5x ekstrakt lyder meget fint. Dog mener jeg også at min moders råd til mig inden mit første svampetrip var rimeligt godt: Start altid med en ½ dosis af noget du ikke har prøvet før. Så ud fra den logik ville jeg starte med en tiende del gram og så evt redosere med resten.

Titel:
Dedikeret medlem

der er da en ret så interessant triprapport som odden(hvis han hedder det) har skrevet hvor ham og en ven røg salviablade i joints så vil ikke mene stormlighter er absolut nødvendig, det gode ved rapporten er at den giver et billede af hvordan salvia er uden alt det fart hvor man nærmest bliver ramt af en forhammer og så bang

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
der er da en ret så interessant triprapport som odden(hvis han hedder det) har skrevet hvor ham og en ven røg salviablade i joints så vil ikke mene stormlighter er absolut nødvendig, det gode ved rapporten er at den giver et billede af hvordan salvia er uden alt det fart hvor man nærmest bliver ramt af en forhammer og så bang

Har ofte røget salvia blade med ild fra en alm ligther, virker fint!

Titel:
Dedikeret medlem

yes så havde jeg ret er sku da rart nok, har du prøvet i joints endnu?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nej det har jeg ikke... men har da et par gram tørre blade derhjemme, måske mand skulle prøve det istedet - Det kan sagtens slå hårdt, lidt for hurtigt... lidt langsommere acceleration, men peak gerne lige så højt :D

Har også tænkt på at æde det, har i set sacred weed, tror jeg det hedder - omhandelende forsøg med salvia...?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Yes de viser en del af det i Sacred Weeds - Salvia Divinorum.. Faktisk en meget interessandt dokumentar, dog lidt gammel. Jeg har selv 4 "afsnit" liggende, et om Amanita Muscaria, Blue Lilly, Henbane og salvia, ved ikke om der findes flere.

Der findes en torrent fil, som reelt delt op i 2, der hedder noget så simpelt som drugs torrent, hvis jeg ikke tager helt fejl. Den indeholder en temmelig stor samling af alt muligt der kan relateres til stoffer, lige fra lydklip fra ayahuasca seancer til McKenna video klip. Der er meget godt at hente der!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Entheo skrev:
Yes de viser en del af det i Sacred Weeds - Salvia Divinorum.. Faktisk en meget interessandt dokumentar, dog lidt gammel. Jeg har selv 4 "afsnit" liggende, et om Amanita Muscaria, Blue Lilly, Henbane og salvia, ved ikke om der findes flere.

Der findes en torrent fil, som reelt delt op i 2, der hedder noget så simpelt som drugs torrent, hvis jeg ikke tager helt fejl. Den indeholder en temmelig stor samling af alt muligt der kan relateres til stoffer, lige fra lydklip fra ayahuasca seancer til McKenna video klip. Der er meget godt at hente der!

gammel ja, men tror ikke at der er sket det store indenfor salvia forskning siden da.....?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej igen..

Jeg har surfet lidt rundt og læst en masse om salvia og læste mig til at man kunne optage salvia sublinguært og dermed få en langsommere comeup og et længere trip men tror i dette er muligt med mit ekstrat?

Jeg kunne forestille mig at det var effektivt da det meste af stoffet jo er påført plantematerialet og dermed jo næsten kan slikkes af!?

Jeg læste også at man på denne måde skulle have en højere dosis men der stod intet om hvor meget mere... Hva tror i?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nå....

Nu tog jeg så en 1/4 af mit X5 ekstrat under tungen og lod det ligge der i ca. 20 minutter og fik ingen virkning whatsoever... Er det bare mig der er en stofspasser eller ka stofferne ikke li mig? Det er fandme næsten ligemeget hvad jeg kaster mig ud i så virker lortet ikke!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]