Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
ICE er alt for lækkert, røg en del i går - og fuck, jeg var væk i flere timer!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis ikke det var for prisen ville "ICE EXTREME"
Smadrer al konkurence må jeg jo nok sige, "det er bare guf!!!"
"White Crystal" skal da heller ikke forglemmes, som et udemærket valg!
DR-D
:::::Tias::::::Jointrygning er da ikke en ubehagelig affære....Shame on You!

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Tias:
Haze>> Ikke specielt mærkeligt. Sativa, lig med stærk og 'upper' rus, indica, MASSIV stener. ......
Peace,
/Tias
<HR></BLOCKQUOTE>

hey tias ka du ik lie nævne et par sativa sorter så ? er ik så fermt til den slags..teach me oh wise dude

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Laterz [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Så at der var nogen der nævnte "Purple Haze" det fik jeg købt inde fra staden af, det var lidt fedtet, lugtede anderledes, og var meget lilla farvet, lignede lidt ukrudt. underlig konsistens. Men jeg prøvede det, og jeg blev meget skuffet, jeg ved ikke om jeg var uheldig eller om de havde taget røven på mig (som jeg godt nok ikke lige har været udsat for før) men det purple haze gav minimal virkning til den pris, waste of money, men jeg går vel udfra jeg bare har været uheldig, når i andre snakker godt om det.

Men "Orange Haze" har jeg selv haft fået gode grine flip af, men ellers er "BubbleGum" en af mine favoriter, ikke så tit man ser det derinde, men det godt, går vist også under et andet navn..."golden.." something.
"White Widow" er selvfølgelig også meget godt :D

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: MIne BUkser
Jeg syns ogsaa det er forskelligt mht. kvaliteten af Purle Haze. Har ikke roeget det saa mange gange, men de foerste gange var det nice, og siden da har jeg bare faaet noget der var skod, som du siger kan det vaere waste of money! Men det kan fandme ogsaa vaere nice!!
Men ellers er dansk hjemmegroet weed ogsaa alt for nice!!!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Har ikke selv prøvet det men Ryger Ice (Ice extreme) skulle være toppen af poppen!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]