Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 03:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
EGO, jeg startede med at respektere dem... jeg har haft mange mørke venner som i sidste ende viste sig at være nogle svin der røvrendte og stjal fra deres venner (dog ikke mig, men hinanden)... jeg syntes jeg har givet dem nok chancer, men ind i mellem møder man dog utroligt flinke folk der stadig har den sydlandske mentalitet.

Insane psychedelia user!

Dextrose: Jepper det er en svinsk fornemmelse, man lægger armen om dem og de giver en et slag i fjæset (billedligt talt), jeg har selv været antiracist, nu har jeg den holdning at vi må skære ned på al den indvandring, jeg kan ihvertfald ikke se de positive sider af den

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
racisme racisme racisme...de fleste fremedarbejdere jeg kender hvis man kan kalde dem det for de arbejder nemlig ikke, er mere racister mod danskere en danskere er imod dem..og de fleste har bande mentalitet dvs,at de ikke gør noget når de er 1 2 3 4 men når de er 10 og 20 så kan de godt sige hvad glor du på! og gå en anden vej danskersvin!..hvis det ikke er racisme hvad er det så......de glemmer bare lige at i danmark er der visse regler fks..man masse voltager ikke piger..man opfører sig ordenligt over for andre mennesker.man smadrer ikke uskyldige folk (bare fordi de lige kom forbi)

og så har vi også et ordsprog der hedder

SKIK FØLGE ELLER LAND FLY

[ 27 Juni 2001: Besked ændret af: ANALOG ]

Junior medlem

Geografisk sted: Lidt over det hele
Nogen af jer der har set American History X?
Den siger lidt om hvor filmen knækker i hele debatten om Racisten: retfærdig eller ej?
Der findes nogle mennesker der bare skal hade et eller andet, og så er det jo meget rart lige at have nogen indvandrere, klassens tykke dreng eller nogen turist-amerikanere lige ved hånden.
Klart, der findes også arabiske røvhuller, men det går to veje.

Haze, hvad sker der? Blev du hypnotiseret af
dine næsten-for-go'e-til-at-være-sande planter eller hvad?
Let's do it again, only this time let's do it right, Fredag d.29 kl...1230, i mosen ved den store hænge-pil(50 m til højre for legepladse)?

Dedikeret medlem

DEXTROSE>

NETOP ... de kan være utroligt flinke i starten .. men allesammen har oxo været nogle svin i til sidst...!!! ligepræcis... når man finder ud af hvordan de er.....!!

Og de BEGYNDER AT GENERE en og være nogle svin når de er sammen med deres andre "mørke" venner.....

desværrer at det skal være sådan .. og jeg har kendt en del.... men i de sidste 3-4år ikke været "venner" med nogle ....

og dem jeg kendte havde endda boet i DK hele deres liv!!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeps... Men sådan er det jo, de fleste af dem jeg kendte er også født og opvokset i DK, men de foretrækker at snakke underligt gebrokken dansk, selvom de kan sproget flydende.

De eneste mørke venner jeg har nu, er af mere -eehmm- professionel bekendtskab. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg kan bare nikke genkende til ANALOG, SMURF300 og Dextrose, samtidig med at de sviner os til nasser de på vores land og jeg mangler penge...se det er noget svineri. også bare det med de der kontainer agtige ting de har bygget, hvis ikke kan li at bo der kan de fandme skride.

Insane psychedelia user!

Damn Haze...sikke noget lort, hvor er ungdomsboligerne???? Møgregeringen, sut min pik, sundhedsstyrelse nu kan i komme med noget nyttigt istedet for jeres møgforbud og så sørge for at sir haze får det godt og sundt....

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Officielt er jeg Hjemløs, jeg bor i en kolonihave, og jeg har prøvet af at være på komunen men jeg er ikke beretiget til et værelse så jeg må bo på "gaden" vor er logikken.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]