Enig Tias, guffe skulle lige undersøge ting først, det har jeg squ osse sagt en gang, nu er der en anden der siger det, måske der er noget om snakken....
Og den der med "smarte" unger i Burff sko, Guffe det staves Buffalo, så hvor fanden får du det R fra, man kan kalde dem Buffers, men jeg kalder dem bare Buffalos, er der noget ved os du frygter (os i det "smarte" tøj og de høje sko) hvad har vi gjordt dig?
Kunne det være gået op for dig at et hvis antal af os er gamle metal drenge som egentlig bare følger moden, popmoden that is, dem du skal have noget imod er dem der går i tøjet og opfører sig overlegent af den grund!
Og hvorfor vil du smadre MacD og Buffalo, altså for Fanden - de fandt på en fed fidus, og nu tjener de kassen, nok er det lidt noget lort, men guffe, har du Playstation eller Fjernsyn, og du bruger garanteret osse PC, eller Mac, det er da osse megakapitalistisk, en anden ting, vil du ikke gerne til polen og spille rigmand, men luksus ludere, pænt hotel og billig coke, du er da ligeså kapitalistisk som alle de andre, hvis du begynder af finde fejl ved samfundet som egentligt osse er i dig selv så er der fandme noget galt, burde du ikke rette dine egne inden du retter andres?
Ikke at jeg er for Kapitalisme men jeg er fandme lidt af en kapitalist selv, og idet at mange store firmaer og koncerner laver mange arbejdspladser (dermed sænkes arbejdsløsheden) ja hvorfor fanden skal vi så have noget imod dem, jeg mener: I et kapitalistisk samfund (aka demokratisk) skal man yde for at nyde, og jeg tror at der er mange mennesker der ikke fatter det,de vil hellere læne sig tilbage og nyde af systemet!
PEOPLE LIKE U JUST FUEL MY FIRE
|