Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 13:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Udplantning
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
At man bruger hampblade til at lave mad siger sgu heller ikke så meget, for som sagt er der tale om store mængder.
Tilsvarende mængder bruger man f.eks. også til at lave bubble-hash, og det er fandme noget af det bedste galar man kan lave.

Hvis du kan blive skæv af at ryge et par blade er det meget billigt at ryge cannabis.

God "RYGER"!

Medlem

De små blade der sidder ved topskuddene er dog meget potente, næsten lige så meget som selve blomsterne.
Så når det er høsttid skal man ikke smide disse små blade væk. Man kan evt. lave lidt galar af dem eller ryge dem.

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Det er rigtigt at de små blade som sidder omkring blomsterne kan være meget potente. Dette skyldes dog det faktum at de er dækket af krystaller. Dette kan nogen gange ses som noget der ligner fint sne på bladene. Dette er " The good Stuff " : ) : )

Medlem

Og her er så et glimrende eksempel på det:
Billede

Medlem

Hov, vi skal lige have lortet med... http://www.overgrow.com/edge/showthread.php?threadid=30775

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
@ADB man kan sagtens blive skæv af planter i vegetativ vækst, faktisk kan en plante i det hurtige vegetative vækst stadium producere mere THC end en fuldvoksen hunplante.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hehe, lige en update.. den plante som jeg blev skæv af viste sig at være en hanplante, så man må sige at et par fordomme røg i vasken på min side..
Det smager dog ikke så godt som rigtig "bud", men det havde jo også fået en tur i micro-ovnen. Vil sikkert være acceptabelt hvis det bliver behandlet ordentlig, så nu er jeg i gang med at nippe toppene af de 2 nye skud af, så jeg kan få en lille ryger og få endnu flere små han-topskud fra den plante (forresten er den gået amok nu.. jeg har plantet både den og min hun om i rigtig store potter, og hannen gror ca. 2 cm om dagen)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]