Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 11:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Det kan selfølgelig godt blive et problem men det var heller ikke meningen at det skulle være stort og professionelt, men vis man nu tilfældigvis havde en hunplante der blomstrede samtidigt med at en anden havde en hanplante.......jeg gider ikke att skrive mere er alt for skæv men pointen er vist kommet med.

Medlem

Geografisk sted: næstved danmark
jeg startede med dyrkning sidste år udendørs , i år år planter jeg indendørs og planter hemp starhilsen kaktussen

Medlem

Hempstar det var dog et fremragende valg Håber at du får en der er meget Haze fordi man bliver så skæv/høj af det, desværre blomstre de også noget længere, hvis du har hørt om "Cinderella 99" jeg mener det er BC Growers der har lavet den men det er en Hempstar F2 (tilbagekrydsning) som er blevet stabiliseret og det skulle være en vildt extrem plante men desværre også dyr.

jeg tror at det er noget ævl jeg skriver er stadig skæv og har svampe fra i går sidende i kroppen endnu, undskyld, jeg må hellere slukke silicium klatten.

Svamp & Hamp Billede

[This message has been edited by Sativa (edited 10-03-2001).]

Medlem

Geografisk sted: Denmark
@Sativa
POinten er forstået!
Her er et spørgsmål til alle dyrkere: Hvilken art ville i vælge hvis i skulle dyrke udendørs i DK??? Mit valg ville falde på Hollands Hoop.

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
dyrker ikke vil godt gider sku bare ikke lige et at købe frø nu he he Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Sativa:: Hvis du mener der er en mulighed for at han vil havde endnu en praktikant skal jeg igan med den fri om ca. 1½ år skriv hellere end gerne ! For at komme til dyrkiningen køre jeg på andet hold det første var der 4 planter hvoraf tre blev noget totalt crap og den 4. JUHUU!!!! I år er jeg lige startet op med ca. 10 planter der skal ud når frosten er helt væk og måske suppleres med et par mere engang i maj. Jeg så noget dansk fra ok frø og en fra sidste års Juhhu plante(indica) og noget jeg fik fra nogle venner kaldet Krystal pot. Er der nogen der har hørt om Krystal ???

"Du skulle virk´lig se dig selv i et spejl uden båd og uden åre"
Steppeulvene

------------------
Støt fri hash !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har dyrket Skunk(Sativa blandet med Indica)i omkring 10 år indendørs.Det styrer vildt,at høste 3-400 gram (tørre!!)va.hver 10 uge.I den tid,jeg har dyrket,har jeg altid haft nok,til mig og mine venner,og lidt til.Men det er skægt,for efter et stykke tid,begynder du at finde ud af,at det faktisk,er for meget bare at ryge Skunk hele dagen.Man får ej lavet en skid!
Men om aftenen,der ruller du så en spliffe,og så kan du være sikker på,at blive siddende den næste time,(hvis det ikke er Sativa)efter du har røget.Jeg skal til at starte en ny have op,med strains som:Cindy 99,Spacequeen,Shiva skunk,og Bublegum,så det bliver fedt.Hygge
Gonzo Billede

Medlem

jeg ligger ud med Cindy99 x saturdaynigt, blue african extreme, blueberry, bubblegum, nevilles haze, cali orange, zamaal, sweet nepal, mighty mite, swiss pink og så ligger der en del G-13 kryds og så er der en mulighed for en certificeret klon af G-13 plus en 3-4-5 stykker mere som jeg ikke helt har bestemt mig for, det er det store avlsarbejde vi skal igang med.

Medlem

Jeg har et mere avanceret dyrknings system end du kan forestille dig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nå,jamen det lyder da godt? Billede
Gonzo

[This message has been edited by Gonzo (edited 17-03-2001).]

er der ingen der gider at snakke udendørs?

tænk hvor fine resultater der opnås uden at svine naturen til med tonsvis af lort. i er sku ikke en skid bedre end de tumper der kører ned til hjørnet i deres store beskidte volvoer for at hente basser

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hi Sativa
Jeg har lige fået bekræftet,at en af mine US venner,sender mig nogle Omega 13 kryds,som jeg glæder mig vildt til at prøve.Det er nogle rimeligt fede strains,bl.a Cali orange er en af mine favoritter,ligesom både Blueberry,og Bublegum.
Det bliver fedt,når det bliver varmere,min balcon har altid et par hardcore Indicas stående om sommeren.Sidste år havde jeg 2 White widow cloner,der bare blev så store,at jeg blev nødt til at sætte dem i blomst i Juli!
Det er iøvrigt,det bedste at gøre.Du skal ikke vente på at de selv starter om efteråret.IMO er det bedste,at blomstre dem,mens solen stadig er så stærk som mulig,det kan virklig ses!Okay Nevilles haze er en ener,det er så speciel en plante,så bare kør den så godt du kan,men også her,vil det være en fordel,at du kan starte blomstringen kunstigt,f.eks.i et drivhus,med afskærming.Jo stærkere solen er når de blomstrer,jo mere guf!
God weekend
Gonzo

Medlem

Hey gonzo din sure skid [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] når det er fyldt op med planter må du kigge forbi.

Jeg har forresten lige købt nogle "Blue Bubble Juice" og nogle "Lady G" jeg glæder mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

@Gonzo: Hvor i holland, jeg kender nemlig et par dyrkere dernede.

Medlem

@Gonzo er du intreseret i at bytte en stikling af din C99 og din bubblegum(hvor kommer den fra), C99`eren skal jeg bruge til at krydse min C99 X Saturdaynight(Black Domína x juicy widow) tilbage til, du snakkede også noget om nogen planter du fik fra USA, hvad var det for noget?

Hvor bor du egentligt henne i landet, du kan pm´e mig hvis du vil holde det hemmeligt(ssh), fordi det kunne være meget fedt at mødes og udveksle erfaringer.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er Br.Grimms,der producerer Cindy.Den er blevet til,af nogle frø,Soul (Avleren)fandt,i en pose Jack herer (samme planter der bliver brugt i Hempstar:NL#5/Sknk#1/Haze)
så begyndte han at stabilizere den.Idag er den,efter min mening,noget af det bedste US kan komme op med.
Med hensyn til pollen,så ka i gemme det i køleskabet.Lad det tørre helt,og kom nogen tørre ris ned i. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Gonzo

Medlem

@Gonzo Læs posten over, hvilket firma kommer din bubblegum fra?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg kom lige til at tænke på,at hvis der er nogen der gerne vil købe Dutch passion frø,her i byen,har "Indra" alle de gode strains fra DP.
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Hygge
Gonzo

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Sir Haze:
@Gonzo Læs posten over, hvilket firma kommer din bubblegum fra?<HR></BLOCKQUOTE>
Hejsa,jeg havde ikke set den.Bublegum er fra Sensi´s White label(!)Vi kan sagtens finde ud af et par cloner,men jeg ligger stille en måneds tid endnu.
Jeg har nogle fede BC frø,fra "The federation".Jeg ved ikke om du har hørt om Vic high,det er avleren.Det er ham der har lavet Romulan,Mikado,Spacequeen,og en fed udgave af Blueberry "DJ short".
Vi finder ud af noget.
Gonzo

Medlem

@Gonzo jeg kender udemærket vic high han er en af de store, jeg har lige bestilt hans udgave af blueberry som er mere sativa som den originale, end de andre frøfirmaers (det står der ihvertfald på overgrows strainbase), og jeg skal have fat i den originale romulan, den du kan købe i dag er en indica hvorimod den originale er mere sativa, det skulle være en af de mest skimmel resistente sorter der findes

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hi S.
Ja hans Blueberry styrer,den er bedre end DPs.
Jeg glemte,jeg fik nogle fede strains af Mota 20 før han døde.Big mac,Romulan/NL/haze,og The Black/KGB.Nogle af dem,er fra Vic,og der er et par fra Marc emery.Hørte du om Mota 20?
Gonzo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]