Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 jul 2025 02:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Fluffy McPooch skrev:
Men bliv da endelig i den tro at din fætter ikke vil snyde dig, for det virker grangiveligt meget som om det er det han er ude på!

Og det kunne slet ikke være muligt, at han selv var blevet taget i røven da han købte det?

Titel:
Medlem

dokat skrev:
Fluffy McPooch skrev:
Men bliv da endelig i den tro at din fætter ikke vil snyde dig, for det virker grangiveligt meget som om det er det han er ude på!

Og det kunne slet ikke være muligt, at han selv var blevet taget i røven da han købte det?

Det kunne det da også gdt være.
Men hvad er så problemet? Find en ny at købe det af hvis din fætter ikke kan sætte sig ind i hvad han sælger

Titel:
Nu læste jeg ikke tråden færdig, da jeg støte på at der stod i røg 2 joint. 1 joint med 1 gram og nr 2 joint med 2 gram i.

Der vil jeg så gerne pointere at hvis man ryger hash der er nødvendigt at putte så meget i en joint, så ryger man noget lort vil jeg sige eller man har en meget høj resistens og bør skifte hash.

Jeg skal selvfølig ikke sige at det er forkert at putte et gram hash i en joint, men det er helt sikkert at det ikke kan smage særlig godt og at det må være af en dårlig kvalitet.

Det hash jeg ryger der er 0.1-0.2 gram pr. mand normalt nok, hvis man putter et gram af det i en joint bliver den ikke bare stærk men nærmest urygelig.

90 kr hash øhhhh hvornår begynder folk at snakke om hvad det enlig er de har, kom med en beskrivelse eller et navn på hvor hashen kommer fra og evt. et billede. En pris siger ikke en skid, da priser og kvalitet variere MEGET og folk der sælger hash som 80'er, 90'er, ryger osv ved 99% af tiden ikke en kæft om hvad det er for noget og alt sammen er Morroc hash i forskelige kvaliteter.

Den eneste pris der holder bare en lille smule, hvis du skal regne med kvalitet er kg priser, men igen. Det er ikke vel anset her og det ville nok også være lidt dumt at snakke den slags over et forum hvis man køber hash i kg vis.

MVH
piercer

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]