Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ville det være meget uforsvarligt/farligt at have indtaget 60mg Oxazepam dagen før man vil trippe ayahuasca.. Det er jo bare et beroligende stof så psykisk tror jeg ikke.. men fysisk i forbindelse MAOi??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

vaishiyas skrev:
Ville det være meget uforsvarligt/farligt at have indtaget 60mg Oxazepam dagen før man vil trippe ayahuasca.. Det er jo bare et beroligende stof så psykisk tror jeg ikke.. men fysisk i forbindelse MAOi??

For de fire hydroxylerede benzodiazepiner er plasmahalveringstiden 2-4 døgn, som vidst ikke bliver påvirket af alderen, så du burde have kumuleret noget oxazepam i kroppen. Jeg skal dog ikke kunne gøre mig klog på hvordan, eller om, det har kunnet påvirke dit trip, Men, prøv at undgå det næste gang for at være sikker :)

Stonez skrev:
Hvis man kan booste et trip med mad, ville det da ellers være en fed idé, at erstatte MAOI- med et lækkert måltid mad

Jeg tror ikke du finder noget, der understøtter din teori om at mad kan booste MAOI/ayahuasca.

Jeg var engang så smart (læs dum) at spise en stor shawarma lige før en ayahuasca-session, og jeg fik det så dårligt i starten at jeg kun nåede at indtage min harmala. Det resulterede godt nok i et trip, men det mindede mere om et svampetrip end noget andet, og skyldtes helt sikkert en MAOI-forgiftning... flot helle!

Men jo, mad kan godt booste et trip... et eller andet sted langt ude på en fucked-up måde. Jeg overlede da :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
G00 skrev:
Jeg var engang så smart (læs dum) at spise en stor shawarma lige før en ayahuasca-session, og jeg fik det så dårligt i starten at jeg kun nåede at indtage min harmala. Det resulterede godt nok i et trip, men det mindede mere om et svampetrip end noget andet, og skyldtes helt sikkert en MAOI-forgiftning... flot helle!

Ja det er bestemt ikke sjovt! Så forestil dig at du også have fået DMT'en med ned :(
Jeg ved ikke om det ikke er mere sundt for maven (derved måske også psyken) hvis man brugte Yage (Banisteriopsis Caapi), i stedet for Syrian rue..?
Jeg vil råde dig (vaishiyas) til at være upåvirket af noget som helst risikabelt 12 timer før og efter. Dermed mener jeg også mad..

Indianerne laver strænge love for hvad man bør og ikke bør før et ayahuasca trip. Det tror jeg er ideer som har fundet sin ret gennem MEGEt lang tid!- Derfor bør man måske overveje at gøre det samme..?

/Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Idiotisk at tage så meget Oxazepam dagen inden et trip, det vil uden tvivl forringe effekten og lukke det 3. øje helt til.

Tag din Ayahuasca som en mand - du kan altid have nogle benzoer som "red button" i lommen, men du vil nok blive overrasket over at du ikke får brug for dem. :)

Titel: PM
Junior medlem

Infected Cope skrev:
Jeg sender dig lige en PM om hvordan du gør det ordentligt..
Tror ikke vi kan forklare dig hvad du har gjordt forkert. Tror nærmere du selv kan opdage det ved at læse dig til hvordan man egentligt gør..

Mvh. Cope
het Cope, kan du ikke også sende mig sådan en pm....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]