vaishiyas skrev:
Ville det være meget uforsvarligt/farligt at have indtaget 60mg Oxazepam dagen før man vil trippe ayahuasca.. Det er jo bare et beroligende stof så psykisk tror jeg ikke.. men fysisk i forbindelse MAOi??
For de fire hydroxylerede benzodiazepiner er plasmahalveringstiden 2-4 døgn, som vidst ikke bliver påvirket af alderen, så du burde have kumuleret noget oxazepam i kroppen. Jeg skal dog ikke kunne gøre mig klog på hvordan, eller om, det har kunnet påvirke dit trip, Men, prøv at undgå det næste gang for at være sikker
Stonez skrev:
Hvis man kan booste et trip med mad, ville det da ellers være en fed idé, at erstatte MAOI- med et lækkert måltid mad
Jeg tror ikke du finder noget, der understøtter din teori om at mad kan booste MAOI/ayahuasca.
Jeg var engang så smart (læs dum) at spise en stor shawarma lige før en ayahuasca-session, og jeg fik det så dårligt i starten at jeg kun nåede at indtage min
harmala. Det resulterede godt nok i et trip, men det mindede mere om et svampetrip end noget andet, og skyldtes helt sikkert en MAOI-forgiftning... flot helle!
Men jo, mad kan godt booste et trip... et eller andet sted langt ude på en fucked-up måde. Jeg overlede da