Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

så fik vi den en gang til :idea:

Titel:
Dedikeret medlem

Tak til jer alle for hjælp.

Nu fik jeg så prøvet det. 20x ekstrakt.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige... Jeg håber det bliver til en rapport snart. Lige nu ved jeg vist ikke helt, hvad jeg skal sige...

Det var nok de mest intenst underlige 7 minutter i mit liv - og meget, meget ubehageligt. Men ikke noget der har sat sig fast lige som et LSD trip ville kunne finde på... Bare en sindssyg oplevelse, som jeg tror, jeg er kommet ud fra uden nogen form for mén. Skal helt sikkert prøve igen på et tidspunkt, men lige nu... Ja, lige nu skal jeg lige selv have forstået, hvad det var, der foregik.

Kan kun sige til andre nysgerrige: Hav for pokker en tripsitter med og gør det under ansvarlige forhold!

Puha, for en omgang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
TheBo skrev:
Tak til jer alle for hjælp.

Nu fik jeg så prøvet det. 20x ekstrakt.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige... Jeg håber det bliver til en rapport snart. Lige nu ved jeg vist ikke helt, hvad jeg skal sige...

Det var nok de mest intenst underlige 7 minutter i mit liv - og meget, meget ubehageligt. Men ikke noget der har sat sig fast lige som et LSD trip ville kunne finde på... Bare en sindssyg oplevelse, som jeg tror, jeg er kommet ud fra uden nogen form for mén. Skal helt sikkert prøve igen på et tidspunkt, men lige nu... Ja, lige nu skal jeg lige selv have forstået, hvad det var, der foregik.

Kan kun sige til andre nysgerrige: Hav for pokker en tripsitter med og gør det under ansvarlige forhold!

Puha, for en omgang.

Havde lidt den samme følelse første gang jeg prøvede det. Man bliver helt paf. Og det er noget der kommer på et splitsekund, varer få min. i i forhold til andre psykedelika, hvorefter det næsten forsvinder igen, få "bivirkninger". Det er så intenst, og der sker så meget på et sekund at det ikke er til at beskrive.

Jeg syntes ikke det var ubehageligt, udover da trippet klingede af efter nogle minutter, min hud blev utrolig følsom og tøjet nærmest kradsede, og jeg kunne mærke at jeg havde koldsved... Jeg kunne ikke falde til ro, og de 5 min. det tog før jeg gjorde det føltes som en evighed :lol:

Titel:
Medlem

Med hensyn til den høje temperatur og brugen af stormlightere, så tror jeg ikke at ret mange shamaner er i besiddelse af sådanne redskaber og de har ihvertfald helt sikkert ikke været det dengang de fandt på at benytte sig af denne guddommelige plante, så der er ingen tvivl om at den også virker uden. Jeg tror bare at man får mere ud af stoffet ved højere temperaturer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
De tyggede bladene. Men det er vistnok en mere langsom og subtil virkning, hvor i mod når man ryger det, kommer det hele jo meget hurtigt..

Men nej tvivler ogå på at shamaner havde stormlightere ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvorfor kommer der anmodning om noget "topwebshop certifikat" hver gang jeg åbner dette topic?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

flex skrev:
Hvorfor kommer der anmodning om noget "topwebshop certifikat" hver gang jeg åbner dette topic?

Sådan har jeg det også med nogen af disse sider. Det er pisse provokerende!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
flex skrev:

Fordi Ali linker til et billede som ligger på den webside..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
TheBo skrev:
TNu fik jeg så prøvet det. 20x ekstrakt.

Hvad så? får du skrevet noget?

Titel:
Dedikeret medlem

Jep, jeg er i fuld gang :-)
Det er bare en svær rapport at gå til (især som førstegangs rapport-skriver), for oplevelsen var utroligt kort - også i min egen verden. Jeg følte kun, jeg havde trippet i 30 sekunder, fordi hukommelsen røg i en stor del af trippet. Men glæder mig da ellers til at poste min første rapport :D

Titel:
Dedikeret medlem

Så fik jeg snøvlet rapporten færdig :-)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Jeg har røget Salvia en del gange, oftest har jeg fået for lidt, men nogle gange alt for meget. Men eg har efterhånden fundet en sikker metode:

Jeg laver en 50/50 blanding af 5Xekstrakt og rene blade. Det knuses lidt sammen i morter og ryges af to hiv på en stålpipe med langt rør, som afkøler røgen lidt. Jeg bruger en blow torch lighter (stormlighter), som holdes med flammen mod pipehovedet så længe jeg inhalerer (en vigtig detalje!)

For at gøre det præcist bruger jeg et ur. Første hiv holder jeg inde i 25 sekunder. I denne periode gør jeg næste hoved parat, puster ud tager et til to åndedrag frisk luft - og så salvia igen i 25 sekunder.

Om det skal være 5X ekstrakt, rene blade eller bong ændrer bare lidt på det hele, men stormlighteren og det at holde temperaturen oppe under hele indsugningen er særdeles vigtigt.

Det er også kritisk at der ikke går lang tid mellem hivene. Rusen er så kort at man allerede kan være på vej ned fra første hiv inden man kommer i gang med det andet. - Også selvom man næsten ikke kan mærke noget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hanslicht skrev:
Jeg har røget Salvia en del gange, oftest har jeg fået for lidt, men nogle gange alt for meget. Men eg har efterhånden fundet en sikker metode:

Jeg laver en 50/50 blanding af 5Xekstrakt og rene blade. Det knuses lidt sammen i morter og ryges af to hiv på en stålpipe med langt rør, som afkøler røgen lidt. Jeg bruger en blow torch lighter (stormlighter), som holdes med flammen mod pipehovedet så længe jeg inhalerer (en vigtig detalje!)

For at gøre det præcist bruger jeg et ur. Første hiv holder jeg inde i 25 sekunder. I denne periode gør jeg næste hoved parat, puster ud tager et til to åndedrag frisk luft - og så salvia igen i 25 sekunder.

Om det skal være 5X ekstrakt, rene blade eller bong ændrer bare lidt på det hele, men stormlighteren og det at holde temperaturen oppe under hele indsugningen er særdeles vigtigt.

Det er også kritisk at der ikke går lang tid mellem hivene. Rusen er så kort at man allerede kan være på vej ned fra første hiv inden man kommer i gang med det andet. - Også selvom man næsten ikke kan mærke noget.

Personligt vil jeg være ude af stand til at ryge et hovede efter det første :shock:

Men jeg har også kun røget det på bong, og der slår det HÅRDT, virkelig hårdt

Titel:
Dedikeret medlem

hanslicht skrev:
Rusen er så kort at man allerede kan være på vej ned fra første hiv inden man kommer i gang med det andet.

Det, synes jeg, lyder meget underligt. Mit trip varede i over 10 minutter (7 af dem meget intense).

Titel:
For lige at blande mig lidt..
Jeg har efterhånden røget salvia 5x på bong en del gange og har brugt en gangske almindelig lighter hver gang. Der har aldrig rigtig været nogen forskel i virkningen (som altid har været FULDSTÆNDIG SINDSYG) lige indtil sidste gang jeg røg det.. Har altid stoppet et lille hovede og suget det med lighteren tændt hele tiden, det har sådan set fungeret udemærkert (lige som de fleste triprapporter jeg kan finde) men hvis man skal have virkelig skrald på skal man IMO stoppe et hovede pisse hårdt og suge max igennem med lighteren tændt hele tiden.. Det virker!! Der skal ihvertfald gå MEGET lang tid inden jeg skal ryge det igen.. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig ind men syntes næsten man kan se gløden får en anden farve alt efter hvor hårdt man suger.. Den er lidt hvid i det hvis man suger normalt men hvis man suger alt hva´ man ka´ bli´r den helt lilla lige inden det smutter igemmen.. :lol:

Nat Nat

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Aske^POT^ skrev:
For lige at blande mig lidt..
Jeg har efterhånden røget salvia 5x på bong en del gange og har brugt en gangske almindelig lighter hver gang. Der har aldrig rigtig været nogen forskel i virkningen (som altid har været FULDSTÆNDIG SINDSYG) lige indtil sidste gang jeg røg det.. Har altid stoppet et lille hovede og suget det med lighteren tændt hele tiden, det har sådan set fungeret udemærkert (lige som de fleste triprapporter jeg kan finde) men hvis man skal have virkelig skrald på skal man IMO stoppe et hovede pisse hårdt og suge max igennem med lighteren tændt hele tiden.. Det virker!! Der skal ihvertfald gå MEGET lang tid inden jeg skal ryge det igen.. Ved ikke om det er noget jeg bilder mig ind men syntes næsten man kan se gløden får en anden farve alt efter hvor hårdt man suger.. Den er lidt hvid i det hvis man suger normalt men hvis man suger alt hva´ man ka´ bli´r den helt lilla lige inden det smutter igemmen.. :lol:

Nat Nat

Jo mere sug jo højere temperatur... Jeg har kun fået en 5-7 min. rus af 5x ved brug af normal lighter. Fandt først bagefter ud af at man skal bruge en stormlighter som giver en højere temperatur. Så du vil nok få meget mere ud af det hvis du købte en stormlighter :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Når det jo alligvel er en rigtig god ide med en tripsitter kan han/hun samtidig gøre hovederne parat til én, for det kan godt være svært med motorikken! :lol:

Titel:
Medlem

Hvis i har problemer med for små hoveder, så kan jeg meddele at en knækket ølflaske, en tokrone og en 1.5 flaske er ganske udmærket, og har plads til rigelige mængder blade!
Lidt usselt grej selvfølgelig, og med en lille smule mere spild (der falder altid lidt igennem tokronen hvis den sidder lidt skævt), men er blevet ligeså påvirket af at ryge på sådan en hjemmelavet satan, som med så meget andet, og det er lettere.

Titel:
Xp3rt skrev:
Jo mere sug jo højere temperatur... Jeg har kun fået en 5-7 min. rus af 5x ved brug af normal lighter. Fandt først bagefter ud af at man skal bruge en stormlighter som giver en højere temperatur. Så du vil nok få meget mere ud af det hvis du købte en stormlighter :)

Tror ikke der kan komme ret meget mere effetkt ud af at ryge 5x end jeg fik sidste gang.. Har fået dyb respekt for det stof efter den tur!

Titel:
Billede

Fra: http://www.weedguru.com/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]