Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 14:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
FLIPLISMC'S skrev:
mig og nogle kammerter sad i en vens lejlighed da politiet lige pludselig kommer ind i menes en kammerat sider og ruller en joint (den var næsten helt færdig) politiet tog bare jointen og skrev hans navn ned og der er ikke sket mere siden

Det er såmænd bare politiets måde at skaffe ryger på! :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Pludselig kommer ind? Sådan bare lige uden videre, eller lukker I dem ind? Lyder halvmystisk i mine ører...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
For at kunne det skal de have en ransagningskendelse. Og den har man krav på at se. Hvis de ikke havde sådan en, kan i anmelde de pågældene betjente.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nah, ikke med den nye terrorlovgiving, og de kan altid bare få en dommerkendelse med tilbagevirkende kraft.
Det jeg undrer mig over er bare, at det ikke helt lyder som om I lukkede panserne ind, men at de bare pludselig stod inde i stuen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Nah, ikke med den nye terrorlovgiving, og de kan altid bare få en dommerkendelse med tilbagevirkende kraft.
Det jeg undrer mig over er bare, at det ikke helt lyder som om I lukkede panserne ind, men at de bare pludselig stod inde i stuen.

Ja man må da sige at der er betydeligt forskel på at lukke dem ind til at de ligefremt sniger sig ind og bare pludselig står i døren. Synes det er lidt weird. :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jamen vi havde hoert hoejt musik hele aftenet, og tror vi har faeet nogle klager. doren kunne ikke laeses saa lige pludselig kommer der to politi mand ind, og da de ser jointen tager de den bare.
mega nedern.. de skrev bare navnene op paa alle der var der, og s[ ville de ringe til hjem til alle der er under 18. men vi har ikke hort fra politiet siden...

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Det er sgu nok fordi de ikke havde noget at lave der, uden en dommerkendelse har de ikke ret til andet end at ringe/banke på døren og spørge om de må snakke eller komme ind.
I blev franarret jeres fed og de fik den brede smil og har sikkert også konfiskeret noget munchies fra nogen andre tumber :D

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Hobro
Den straffeattest, som du viser ved jobansøgning på det private arbejdsmarkede, vil ikke være plettet ,fordi bøder for overtrædelse af narkoLoven ikke vil ikke stå der. Mener kun vist det vil stå der hvis det er et offetnlig job og få andre jobs. Har fået det af vide flere gange. Det står vel garenteret også på nettet hvis bare man gider at bruge 5 min

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kriminaliseringen i DK er helt hen i vejret:

1. Lad aldrig politiet komme ind uden en dommerkendelse. Lad dem end ikke låne dit toilet! Hvis politiet vil have dig til noget, så sig venligt men bestemt - og gerne i vidners påhør - "det ønsker jeg ikke at give dig tilladelse til". Er du i tvivl spørg - i vidners påhør - : "er det en venlig anmodning eller en ordre?" Uanset hvad, også selv om de bryder loven og trænger ind i dit hjem: provoker dem ikke - de har magt og kan fucke med dig på mange måder, som du end ikke tror mulige. Hvis de truer med at "tage dig med på stationen": spørg hvilken sag de mener du kan hjælpe i opklaringen med og sig så "ja, jeg ønsker naturligvis ikke at hindre politiets efterforskning" - eller bed dem fremvise en arrestordre.

2. Enten vær ærlig overfor din potentielle arbejdsgiver eller forfalsk din straffeattest. Fire ord: scanner, billedbehandling, farveprinter og korrekt papir. Det er ikke rimeligt at du er blevet skrevet for hashbesiddelse, og det er derfor heller ikke rimeligt, at du evt. skal betale prisen hos din arbejdsgiver.

3. Støt legalisering. Befolkningen har ret til at undgå overgreb fra statsmagten, når de ikke går andre nogen skade.

Titel:
Junior medlem

Er i sikre på at det står i straffeattesten som man skal udlevere ang. job?
...mener bare at det er kun er i ens kriminal register det står,..medmindre det er en grov overtrædelse...og ikke den man skal bruge til job...eller tager jeg helt fejl?

Titel:
Junior medlem

Helt ærligt drenge!

En straffeattest vil kun blive tilsnavset HVIS man kommer i retten... Det er helt hundrede. Da jeg var 15 blev jeg snuppet for butikstyveri... jeg kom i retten... og det stod på min straffeattest i 3 år.
Så sent som for 2 måneder siden blev jeg så snuppet med 3 g på Christiania... jeg fik en bøde... and that's all!!
Jeg ved med sikkerhed at dette ikke er kommet på min straffeattest, jeg fik blot en bøde på 310 kr.(Ja billigere end at køre uden cykellygter)

Så no worries...

P.S. Hvis man bliver taget x antal gange sker der et eller andet, men har ikke helt check på hvad,da jeg ikke har i sinde at være uopmærksom igen...

Mvh. Pigen

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Jeg har en kammerat der er blevet trukket i retten for:
1 stk pølsemandspose med spor efter kokain
1 stk telekort med spor efter kokain
1 stk CD med tilhørende cover, med spor efter cocain

alt i alt omkring 0.1 eller 0.2g

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Pigen alene i grow-verden skrev:
Helt ærligt drenge!

En straffeattest vil kun blive tilsnavset HVIS man kommer i retten... Det er helt hundrede. Da jeg var 15 blev jeg snuppet for butikstyveri... jeg kom i retten... og det stod på min straffeattest i 3 år.
Så sent som for 2 måneder siden blev jeg så snuppet med 3 g på Christiania... jeg fik en bøde... and that's all!!
Jeg ved med sikkerhed at dette ikke er kommet på min straffeattest, jeg fik blot en bøde på 310 kr.(Ja billigere end at køre uden cykellygter)

Så no worries...

P.S. Hvis man bliver taget x antal gange sker der et eller andet, men har ikke helt check på hvad,da jeg ikke har i sinde at være uopmærksom igen...

Mvh. Pigen

Jo det kommer på din straffeattest. Samtidig med qat du bliver taget får du en bøde. Betaler du denne erklærer du dig skyldig og slipper dermed for at komme i retten. Betaler du den ikke skal du i retten og bevise at du ikke er skyldig, hvilket kan være ret svært hvis det virkelig er dig der er blevet knaldet...

Har selv fået en plet fordi jeg sad og sugede en pind i solskindsvejret på staden...!!!

ACAB! ALL COPS ARE BASTARDS!!!

Titel:
Junior medlem

Tror altså i blander kriminalregister og straffeattesten sammen ?....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]