tak noname og gaia det er jeg da glad for at høre og håber virkelig at der er bare nogen der tager det jeg siger bare lidt til sig, jeg er måske nogen gange langt ude men det plejer at holde vand

Jeg kan ikke sige meget andet end at jeg ville ønske at der var flere som mig, men det er der jo nok også problemet er vel bare jeg ikke kender dem.
Men ja Cannabis og hash rygning, indtagelse, dyrking og de mange forskelige ting man kan opnå med brugen af denne plante intressere mig meget.
Jeg får en lille krampe hver gang folk bare kalder mit røg for "skunk" og så forsøger at forklare mig noget om weed når jeg forklare "nej det er ikke skunk men en krydsnig mellem Jack Herer og White Rhino" hvor efter folk kigger dumt på mig og siger "nej det her er da "skunk" det kan jeg se og lugte"
Med den danske lovgivnig forstår jeg ikke hvorfor all rygere ikke dyrker deres eget weed, taget i betragtnig at du kan få 2500 kr i bøde for at købe hash ved en pusher. Har man bare et lille personligt grow og holder sin kæft, så finder politiet ikke en og hvis de enlig gjorde så får man en løftet peget finger. (gælder ikke hvis du dealer)
Men har man spørsmål eller noget er man jo altid velkommen til at skrive til mig

Syndes lige jeg vil smide et billed af noget Bubblehash jeg rullede igår.
Jack Herer x White Rhino
25u micron screen (Bubble bags)

Piercer :twisted: