Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
På fullmoon-festivallen blev der solgt det lækreste bløde charas til 60kr/gram, hvis man spurgte folk lidt pænt. DET er god pris (det er jo festival).

Citat:
BTW, du kan jo ikke engang være sikker på at det er libanon. Pushere har det med at finde på alle mulige kreative navne til rygerne, det er nemlig god forretning..

Tror ikke du har fået charas til 60kr... festival eller ej, hippie eller ej..

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Farmand8900 skrev:
ja mend et er en pænt godt pris for mig netop fordi jeg kun kender et par stykker med kontakter...

Og du bliver sørme ved da.

Titel:
Nu læste jeg ikke hele tråden igennem, men øhhhhh døde det hus der lavede Rød libanon ikke engang i 80'erne ?

Jeg har ihvertiflad ikke set en ægte Rød libanon i mange mange år, men der er jo så mange måder at snyde folk der ikke ved bedre på.

Ryger hash, 80'er - 120'er, slasker og alle de andre "Rocker" navne der bliver brugt for at i betaler prisen, selvfølig findes der andre røde former for Hashish men det gør det ikke til Rød Libanon. For det er en helt speciel hash der kom fra en bestemt familie, der så fo0rsvandt engang i slutningen af 80'erne eller starten af 90'erne.

Rød libanon kommer i en skod stof pose med en kæmpe knude i den ene ende og den anden ende er lukket indefra men også med en knude, den ende af pladen vil man ikke købe da den indeholdt en stor stof knude og hashen klemt ind imellem alle sprækene. Den har en karkteristisk rød farve og meget krydret smag så hut jeg visker , da det jo også er mange mange år siden jeg har set dem hash eller noget der ligner.

400 kr for 5 G fake libanon ???

tjaaa den havde jeg ikke købt, alene på grud af navnet men tjeck for fanden kvaliteten og så kan det jo være fucking lige meget hvad de kalder det, de spassere der sider og opdigter de her hash navne.

Skal jeg lige lære jer at lave en plade fransk papir?? For det er heler ikke en kvalitets sikkerhed, langt fra vil jeg sige da det jo intet siger om hashen at der er franske bogstaver på cellofanen.

Sådan laver du Fransk Papir:

Du skal bruge følgene.

1 plade standart i cellofan indpakning
1 fransk Avis (Sælges på Hovedbanegården og større Avis shops)
1 kop vand
1 ovn på 150/175 grader
x Store meget tykker bøger eller anden presse

Du smider nu kort din hash ind i ovnen i kort tid, så du stadig kan tage den ud med fingerne og ikke ved for høj tempratur da det vil skade din skod hash endnu mere.
Nu væder du din franske avis og pakker din lune hashplade stramt ind i et par sider og så lægger du den i press, når avisen er tøt og hashen kold kan du fjerne avisen forsigtig og den vil ha efterladt et aftryk af tryksværte på cellofanen!

Værsko at ryge, det er fransk papir man - det er pisse godt det har jeg selv hørt !

Piercer :twisted:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Random: Tja, det er naturligvis en mulighed, men nu har jeg røget charas i Indien med den samme konsistens og smag, og de folk jeg røg det med dernede er selv hærdede hippier med hang til Indien, så jeg er ret sikker på, at den er god nok...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Farmand8900 skrev:
hvor meget er en god begynder dosis hvis det er ens første gang på hash? Det er jo en rimli kraftig en sådan en libanon:P

0.2 gram?

Jeg mangler personligt tolerance overfor THC og skal derfor ikke ryge så meget. Jeg ryger mest rene skunk-joint eller skunk i pibe. Tricket er for mig at ryge 3-4 hiv og så lige tage en pause mens jeg finder ud af, hvor stærk bemeldte skunk er. For mig er det i hvert fald "recipe for disaster" at ryge som en sindssyg indtil jeg bliver baldret: der er altid et eftersmæk synes jeg.

Det er måske ikke superlækkert, men en skunk/pot joint kan gemmes og det smager faktisk slet ikke så suspekt, som man kunne tro :)

.oO( Malkavian )Oo.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Noname, jeg har røget hash med en inder i indien, de er ret glade for at kalde ret meget for charas, alt fra gode cannabis topskud til hash der er ikke er specielt godt..

Jeg tror bare ikke på at du har kunnet købe en rigtig charas til 60kr....

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg må da også melde mig i klubben og sige jeg før har fået en charas til 60 kr grammet. Det kræver bare man er lidt heldig med kontakterne i ny og næ :)

Skal så også siges at jeg et par gange har været uheldig og fået fat i noget fake røvhamrende dårlig "charas"

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
Jeg må da også melde mig i klubben og sige jeg før har fået en charas til 60 kr grammet. Det kræver bare man er lidt heldig med kontakterne i ny og næ :)

Hvordan kan man vide sig helt sikker på at det er "det rigtige" man har fået så? Er det så markant en forskel at der ikke er tvivl?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Man er absolut ikke i tvivl når man ryger charas, det har en meget karakteristisk smag/lugt samt man bliver ikke dvask og stenet som ved det meste andet hash

dette her er noget jeg købte for en 3 år siden for ja 60 kr grammet.
http://www.overgrow.com/edge/gallery/30896/MVC-616F.JPG

Titel:
Go charas til 60 kr gramet er et røverkøb vil jeg gerne lige sige, hvis det altså er en go kvalitet men det stoler jeg nok på tjille til at tro på han kan vurdere hehehehe :twisted:

Charas Cream kan nemt komme op i 80.000 i KG priser, så det er ikke en billig ryger og man får kvalitet for pengene og her hjemme har jeg aldrig set cream til under 120-150 kr. Man kan få massere andre slags Charas til lavere priser, men det er ikke cream så og en mindre ren hash som stadig er en lækker ryger.

Der bliver kun røget Charas og mit eget Bubblehash/Ice på min Chillum, for at holde den lækre smag i piben bør man ikke ryge andet på den og gøre den grundigt ren efter hver gang man har røget. Piben er lavet af Italensk stentøj og 12 Karat Guld Af Avlerman maj 03

MVH

BilledeBillede
BilledeBilledeBillede[/img]

Titel:
tak noname og gaia det er jeg da glad for at høre og håber virkelig at der er bare nogen der tager det jeg siger bare lidt til sig, jeg er måske nogen gange langt ude men det plejer at holde vand :)

Jeg kan ikke sige meget andet end at jeg ville ønske at der var flere som mig, men det er der jo nok også problemet er vel bare jeg ikke kender dem.

Men ja Cannabis og hash rygning, indtagelse, dyrking og de mange forskelige ting man kan opnå med brugen af denne plante intressere mig meget.
Jeg får en lille krampe hver gang folk bare kalder mit røg for "skunk" og så forsøger at forklare mig noget om weed når jeg forklare "nej det er ikke skunk men en krydsnig mellem Jack Herer og White Rhino" hvor efter folk kigger dumt på mig og siger "nej det her er da "skunk" det kan jeg se og lugte" :roll:

Med den danske lovgivnig forstår jeg ikke hvorfor all rygere ikke dyrker deres eget weed, taget i betragtnig at du kan få 2500 kr i bøde for at købe hash ved en pusher. Har man bare et lille personligt grow og holder sin kæft, så finder politiet ikke en og hvis de enlig gjorde så får man en løftet peget finger. (gælder ikke hvis du dealer)

Men har man spørsmål eller noget er man jo altid velkommen til at skrive til mig :)

Syndes lige jeg vil smide et billed af noget Bubblehash jeg rullede igår.

Jack Herer x White Rhino

25u micron screen (Bubble bags)

BilledeBilledeBillede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]