Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Jeg har rettet og slettet lidt i jeres links, der er ikke blevet ændret på noget om vores regler med hensyn til salg osv. Linkt til salg af euforiserene stoffer osv, høre ikke hjemme her.

Det kom lidt bag på mig at jeg måtte rette på halifax med en kvart million posts, Gaia er ikke nogen nyhed at man skal rette lidt på ham :twisted:

Jeg har ikke nogen aftale med nogen om at jeg skal meddele nogen om noget, hvis det er en grov fejl så får folk en PM ellers så må folk sku selv tænke så langt at hvis ens post er blevet ændret er det nok ikke nissen der har gjort det. ( I så tilfælde - lay low a while on the drugs) Får man rettet i sin tråd skal man ikke poste det en gang til gaia og skrive sammen med at det er blevet fjernet en gang :roll: SUK....

MVH
Piercer

Titel:
Jeg glæmte helt at svare på tråden, hmmm hash er helt ufarligt og gør ikke ret meget ved hukomelsen LOL

@Jonasln drop enhver ide med at expermentere med natskygger, de er meget farlige og der med mener vi meget farlige - så som at man meget nemt kan dø af det!
Så er den skåret ud i pap så alle kan forstå det!

Natskygger er meget svære at dosere og dosisen til et trip ligger ikke langt fra en OD, I min tid som psychonaut og hobby junky har jeg mødt EN person som har anbefalet det. Resten jeg har snakket med har alle sagt det samme som vi siger til dig, drom det da man kan dø af det og ja det lyder vel nok som et fedt trip.

Prøv at slappe af og find noget mere begynder venligt hvis du vil expermentere, svampe er en go starter og ja det kan være bøvlet at få fat på. Men alt kommer til den der venter og når du er klar så skal det nok komme, hvordan er det nu det er - Alt kommer til den der venter.

MVH
Piercer

PS svampe forsvinder ikke slev om du måske bliver 19 eller 20 før du prøver dem og de bliver bestemt ikke kedligere af at man er blevet ældre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Lad være med at rod med natskygger. Ikke alene kan du få en psykose eller dø af overforgiftning, du kan også ende op med en allergi overfor en eller flere natskygger, eller f.eks. få ændret din spytproduktion, miste muligheden for at kunne fokusere i en uges tid eller mange andre ikke særligt rare bieffekter. Der ud over kan jeg fortælle at man får den værste tørke af natskygger. Personligt ville jeg ikke give natskygger til nogen, inkl. folk som George Bush og Osama bin laden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hamp skrev:
Lad være med at rod med natskygger. Ikke alene kan du få en psykose eller dø af overforgiftning, du kan også ende op med en allergi overfor en eller flere natskygger, eller f.eks. få ændret din spytproduktion, miste muligheden for at kunne fokusere i en uges tid eller mange andre ikke særligt rare bieffekter. Der ud over kan jeg fortælle at man får den værste tørke af natskygger. Personligt ville jeg ikke give natskygger til nogen, inkl. folk som George Bush og Osama bin laden.

Du mener vel >pånær< osama og bush??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Nej jeg mener at jeg ikke ville give natskygger til nogen. Har en gang efter at havde læst i en gammel udgave af Sten Larris' bog, vurderet at pigæble nok i mindre doser var til at komme afsted med og præsenteret det for en bekendt med en mængde af forholdsregler. Alligevel var han allerede efter en nats søvn ret så bange da hans syn stadig ikke kunne fokusere, forøvrigt var det så også stort set den eneste effekt der var. Men eftersom at han allerede dagen efter var bange for blivende forandringer, plus det faktum at det var det mest ubehagelige jeg har indtaget, og så endda uden effekt, gør at jeg simpelthen ikke ville give det til nogen som helst...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]