Jeg er selv 14 og er allerede endt i et heftigt Hash-misbrug, fordi jeg var præcis som du, nysgerrig. Jeg lovede også mig selv ''Det bliver bare en gang imellem, og det er jo bare for at prøve det har helt styr på det

:D'' Men hurtigere end du overhovedet ved af det, har din krop og hjerne bygget tolerance, altså en slags tilvænning af hash, og du føler en uendelig trang til at ryge.
Det kan godt være det lyder helt fromt og uskadeligt, men det varierer VILDT meget fra person til person.
Til alle jer andre herinde som står inde for hash, og kun har haft gode oplevelser med det, repekterer jeg helt klart. Jeg fortæller ham bare om det fra mit synspunkt og oplevelser, og det er ikke fordi jeg vil skabe en skræmme-kampagne, der er bare så meget mere i det end ''det er bare for fedt og man sidder bare og har det fedt med gutterne''
Tro mig, pas på med det. Intet kan få dig til at lade være med at ryge hash, så nysgerrig jeg kan forstå du er efter at opleve rusen. Kender godt følelsen, havde det selv sådan da jeg først startede. Vil ikke prøve at skræmme dig væk, men PAS NU PÅ!.
(Er ikke så god til at udtrykke mig på tekst, men håber du/i forstår)