Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 02:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg er selv 14 og er allerede endt i et heftigt Hash-misbrug, fordi jeg var præcis som du, nysgerrig. Jeg lovede også mig selv ''Det bliver bare en gang imellem, og det er jo bare for at prøve det har helt styr på det :D:D'' Men hurtigere end du overhovedet ved af det, har din krop og hjerne bygget tolerance, altså en slags tilvænning af hash, og du føler en uendelig trang til at ryge.

Det kan godt være det lyder helt fromt og uskadeligt, men det varierer VILDT meget fra person til person.

Til alle jer andre herinde som står inde for hash, og kun har haft gode oplevelser med det, repekterer jeg helt klart. Jeg fortæller ham bare om det fra mit synspunkt og oplevelser, og det er ikke fordi jeg vil skabe en skræmme-kampagne, der er bare så meget mere i det end ''det er bare for fedt og man sidder bare og har det fedt med gutterne''

Tro mig, pas på med det. Intet kan få dig til at lade være med at ryge hash, så nysgerrig jeg kan forstå du er efter at opleve rusen. Kender godt følelsen, havde det selv sådan da jeg først startede. Vil ikke prøve at skræmme dig væk, men PAS NU PÅ!.

(Er ikke så god til at udtrykke mig på tekst, men håber du/i forstår)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mosen
til regyr, hvis du beslutter dig for at prøve indtag af cannabis, vil jeg give dig et par fifs.
hav styr på hvor meget, og hellere start med for lidt, og redosere lidt efter lidt.
gør det sammen med en ven du føler dig tryg sammen med.
vær beredt på en følelse du aldrig har oplevet før. rusen er meget mere end bare at grine i timevis og få fråder på.
Og sidst men ikke mindst, vær opmærksom på at din tankegang let ændres, både på godt og ondt, og ikke lade det styre dig for meget.

og pas nu på. jeg røg selv fra jeg var 15 til 19 på daglis basis og det påvirkede mig voldsomt, men jeg lagde ikke mærke til det før jeg rigtig kom ud af tågen.

:)

edit; jeg vil derudover råde dig kraftigt til at vente, da jeg mener at en på din alder ikke er 'moden' nok.

stoffer, om det er cannabis, alkohol eller lsd er ikke legetøj, og skal omgås med ansvarlighed og respekt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 142 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]