Hejsa
Nu er der gået ca 22 timer siden vi drak vores ayahuasca-bryg og trippede de næste 5 timer tror jeg. Det var desværre en ret mild oplevelse for mig. Jeg drak Kit 3 sammen med 2 af de andre. De sidste 3 drak Kit 4.
Jeg kunne først kun drikke ca 2/3dele af min bryg, fordi jeg var bange for at kaste det op igen, og det gjorde jeg også ca 45 min senere. Jeg fik underlige sanser. Det var som om...ja...det ved jeg sgu ik. Det var bare ikke særlig kraftigt for hverken mig, eller de 2 andre der drak Kit 3.
En af mine veninder drak Kit 4. Eller dvs. hun drak faktisk under 1/5 del af det, og alligevel var hun nok den der fik det vildeste trip. En anden drak hele hendes Kit 4 bryg, og trippede også ganske voldsomt. Den sidst emed Kit 4 trippede egentlig næsten ikke, selvom hun drak ½ af bryggen.
Så jeg ved ikke helt om man får noget ud af det her? Tror bare det er forskelligt fra person til person, hvad der virker godt. Kit 2 virkede bedre på mig i hvert fald, end Kit 3 gjorde, selvom den gamle pris for Kit 2 var 145kr, og Kit 3 kostede 190. Nu koster de begge 150kr.
Hende der kun drak 1/5 del fik så vildt et trip, at hun ikke kunne klare det. Hun havde konstant Deja Vu. Altså hun troede at alt hvad folk sagde, gentog de mange mange gange. Hvergang man sagde et nyt ord til hende, kunne hun huske ALT hvad hun havde oplevet tidligere i sit liv, der havde noget med det ord at gøre. Superhukommelse! Samtidig var der en mand der sagde ting til hende. Hun fandt 1 rød vingummibamse i en slikpose og fik at vide, at den bamse, og ikke de andre røde bamser, var knyttet til hende, fordi de andre var skyldige, ligesom forbrydere der skulle i fængsel. Men den bamse var uskyldig, og skulle derfor ikke spises. Så lagde hun den på mit ben, og kravlede ned under dynen så hun ikke kunne se noget. Så prøvede jeg at røre ved bamsen, og det kunne hun mærke, selvom hun var under dynen.(!!!!!)
Tidligt i trippet (nok allerede 20min efter indtagelsen) sagde hun at der sad nogen oppe mod loftet og forklarede hende ting, som hun skulle fortælle os andre, fordi vi ville have godt af det, men hun var ikke i stand til at forklare os det, så vi fik det ikke at vide.
Det var en virkelig utrolig nat. Den mest trippede nat jeg har oplevet.
Jeg røg også noget 10x salvia da trippet efterhånden var ved at slutte. Jeg følte at jeg kom ud af verdenen, mens jeg var i den. Altså som om at de folk der var på værelset, var levende voksfigurer jeg kunne gå rundt og kigge på, og snakke med osv. Som om alting var falskt, og jeg kunne se det falske ved alting. Så fik jeg grineflip, og begyndte at snakke om at der var mening over det hele. I luften, i farver og alting. Så sagde jeg "Kan i høre hvad jeg mener nu.....BAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH?.....BAAAAAHBAAABAHABABHHHHHAAAAA BUUUUUUUUUUH BÅÅÅÅAAAAAHHH?" osv. Jeg følte at jeg kunne sende en masse mening ud gennem lyde der ikke i sig selv gav mening. Tror jeg så ret dum ud, lol. Og samtidig følte jeg at vi var på et skib, hvor de andre lå nede i lasten, men jeg kunne ikke forstå hvordan jeg kunne gå rundt nede i lasten når der jo er gulv oven på lasten, eller sådan noget. Og så prøvede jeg at forklare følelsen af noget der var dobbelt men samme ting alligevel. Ligesom om der var et fysisk lag, og et psykisk/åndeligt lag, der lå ovenpå hinanden, og derfor var samme ting, men alligevel 2 forskellige ting. Ej det er umuligt at forklare.
Kan kun sige at jer der ikke har prøvet det før, skal glæde sig rigtig meget til både ayahuasca og salvia!
Jeg tror jeg vil prøve Kit 4 næste gang. Det virkede godt på 2 af dem der drak det, og det koster kun 90kr, og ikke 150 som Kit 3 koster.
Ellers kan jeg kun sige, at man nok må prøve sig frem for at finde det Kit der virker bedst på een.
Uh...glemte helt hvad hele denne message skulle handle om, men hva.
Jeg tror egentlig jeg er den eneste af os 6 der trippede, som har tænkt sig at prøve det igen. De andre var enten skuffede eller bange fordi det virkede så godt.
Jeg har lige et spørgsmål samtidig.
Mister man noget af effekten, hvis man koger det ned til f.x. en lille slurk der hurtigt er drukket? Vi havde nok lidt under et glas som vi skulle drikke, men det var svært at få ned pga smagen! Så hvis man kan tage det hele i en lille mundfuld, og få samme effekt, så vil jeg helt klart foretrække det!
Nogen der har erfaringer med det?
|