Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 aug 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia!

Jeg er en ung dreng, som brænder inde med et stort problem. Jeg skal her, i slutningen af Januar til de Jyske mesterskaber i boksning.
Jeg har fået at vide, at der kan være en relativ stor chance for at, der kommer besøg af ADD (anti doping danmark)

Jeg har igennem en periode af godt og vel 1½ år, røget hash på daglig plan, dog med nogle enkelte pauser imellem. Min sidste pause, var i slutningen af November, og jeg startede igen i Juleferien. Jeg stoppede endeligt, den 5. Januar.

Mit problem ligger jo så bare i, at jeg er ret sikker på at den bliver testet positiv?
Er der nogle ting, jeg selv kan gøre, for at ændre urintestens svar?
Jeg håber, at jeg kan få nogle kloge, og gode svar fra jer. :)

Alle hilsner herfra!

Junior medlem

Ved urin mener jeg kun det er ca en uge det kan ses, det er værre hvis det er blodprøve så er det noget længere tid :)

Medlem
Brugeravatar

Når det har været et langtids forbrug af cannabis bliver det muligvis bundet til kroppen (fedtceller/fedtvæv), og har derfor risiko for at kunne blive opdaget i længere tid.

Jeg anbefaler at drikke rigeligt med vand i periode optil, da det kan hjælpe til at fremskynde processen hvorved det kan detekteres i kroppen!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Når din prisprøve er sendt til Norge og havner hos WADA, skal du ikke regne med at de tester efter cannabis metabolitter.

Forvent dog at blive krænket og få lorte behandling af idioterne fra Anti Dumbell Danmark.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
http://www.antidoping.dk/medicin/medici ... nabinoider

Citat:
Ifølge WADA's dopingliste er naturlig (f.eks. cannabis, hash, marihuana) eller syntetisk Δ9-tetrahydrocannabinol (THC) og cannabis-efterligninger (f.eks. ”Spice”, JWH018, JWH073, HU-210) forbudt.

Marihuana har også mange andre navne, hvor pot, hash og fed blot er nogle få af dem. Få minutter efter at man har røget marihuana, mærker man en rus, som har en række psykiske konsekvenser for brugeren.

Få minutter efter at man har røget marihuana, mærker man en rus, som har en række psykiske konsekvenser for brugeren.

Haha ja pas nu på denne rus ikke har psykiske konsekvenser.

Og om alkohol som jo snart er bevist at have mange flere konsekvenser end cannabis:

http://www.antidoping.dk/medicin/medici ... p1-alkohol
Citat:
Alkohol er en væsentlig bestanddel af vin, øl og spiritus og kan generelt ikke betragtes som et præstationsfremmende stof. Inden for enkelte idrætsgrene er det ikke tilladt at have over en vis promille i blodet i forbindelse med udøvelse af sporten. Effekterne af alkohol påvirker bl.a. forlænget reaktionstid og en svækkelse af de motoriske evner. Alkoholbestemmelser kan foretages, hvis det ønskes af et internationalt specialforbund.

ADD, jeg håber i bliver kvalt i tusindevis a pikkemænd!

Junior medlem

Så den burde være sikker, hvis jeg bare drikker masser af vand? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Hvis du ikke ryger noget fra nu af og op til kampen så tror jeg ikke du har noget puf bekymre dig om.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu jeg i tvivl, snakker vi motions dopingstest eller en konkurrence dopingstest? - Hvis sidst nævne, testes der for cannabis.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Det er konkurrence dopingstest

Medlem

Geografisk sted: Søen
Bare drik en helvedes masse vand. Arbejder selv i en branche hvor der testes jævnligt.
Det er især vigtigt at du drikker rigeligt vand den dag hvor du evt. skal indgive testen.
Kaffe er også godt da det er vanddrivende.
Hvis du stoppede 5. Januar, tror jeg ikke at det bliver noget problem.
Held og lykke med det

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Seriøst, hvad skal VAND hjælpe når THC er FEDTopløseligt?

Prøver du at fortynde testen så meget at den bliver ugyldig får du blot fortalt at densiteten er for lav og skal tage testen om.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Jo mere vand du drikker jo mere vand pisser du jo ud igen... Det betyder at koncentrationen af THC i pisset er lavere, end hvis du giver en pisprøve fra morgenurin.
Så sandsynligheden for at koncentrationen af THC kommer under de 50 ng/ml, som man normalt bruger i en THC-test, er væsentlig større.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo mere vand du drikker jo mere vand pisser du jo ud igen... Det betyder at koncentrationen af THC i pisset er lavere, end hvis du giver en pisprøve fra morgenurin.
Så sandsynligheden for at koncentrationen af THC kommer under de 50 ng/ml, som man normalt bruger i en THC-test, er væsentlig større.

Som PP nævner, bliver testen ugyldig hvis densiteten i pisset er for lavt, og så bliver du tilbageholdt og bedt om at tage den om igen. Så det hjælper ikke bare at drikke en masse vand, og fortynde mængden. Men man kan måske finde en balance, hvor man lige akkurat rammer punktet hvor den er godkendt, og så håbe på at koncentrationen af THC er tilpas lav.

Medlem

Hvis i siger det, må det være sandt.
Jeg har ikke selv oplevet at få en ugyldig urintest, og jeg har drukket en del vand op til prøven.
Hvis man har drukket for meget vand, eller hvis prøven rent faktisk er vand, vil det kun give udslag på et test med indbygget kreatinin-værdi.

http://www.ferle.dk/manipulation/

Vil i ikke forklare mig hvad densitet har med en urinprøve at gøre? Har urin en anden densitet end normalt vand?

Medlem

I så fald, hvordan kan man måle densitet med en narkotest?

Medlem
Brugeravatar

Hvad med hård fedt forbrændene træning og sørge for at indtage fære kalorier så du får forbrændt noget af det fedt med thc i ?

og så de sidste 3-4 dage inden gøre det modsate så du får fyldt lidt i fedtdepoterne der ikke er thc i ?

DETTE ER ET SKUD I TÅGEN, jeg aner ikke om det hænger sådan sammen..

Bright..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Vil i ikke forklare mig hvad densitet har med en urinprøve at gøre? Har urin en anden densitet end normalt vand?

Ja, urin har højere densiteten end vand.

De tager en pipette, suger din urin op, smider den ned i en lille maskine som måler densiteten.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Hej psychedelia
Jeg har et hurtigt spørgsmål: hvad for en test laver politibetjentene hvis de holder mig i bilen??
Er det rigtigt at det er en urin test?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Hej psychedelia
Jeg har et hurtigt spørgsmål: hvad for en test laver politibetjentene hvis de holder mig i bilen??
Er det rigtigt at det er en urin test?

spyt test og derefter blodprøve.

Junior medlem

Hey igen.

når add tester dig, så overvåger de dig mens du pisser. manipulation af selve testen, er umulig.
Men hvis den nu skulle blive ugyldig, finder de først ud af det, når den kommer til Norge.
Så skal jeg som sagt højest sandsyndeligt tage testen om igen, men hvis jeg holder mig røgfri indtil der, ville det jo slet ikke være et problem.

Tak for alle jeres svar, jeg må jo håbe på det bedste (at de ikke kommer) eller at jeg kan pisse rent. ;)

Peace out herfra! Pas godt på jer selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]