Buttkraken skrev:
det burde være forbudt at blande noget så lækkert som skunk sammen med tobak.
jeg kan se mange grunde til at blande skunk med en smule tobak. EN SMULE. jeg snakker en kvart smøg til en to mands joint.
1. det virker som om røgen bliver meget varm hvis man ryger det rent. Man kan slet ikke mærke at man inhalere det, hvilket for mig er irriterende! Når man så endelig har inhaleret, kan man alligevel godt mærke røgen, og begynder at hoste som en gal. Så er det dejligt lige at balancere det med noget tobak. Det er som om det giver en rundere smag og følelse.
2. Det smager bedre. IMO er røgen så varm når man ryger rent, at man slet ikke føler den gode aroma fra skunken. hvis man blander lidt tobak i bliver røgen lidt "rundere", og det smager 1000 gange bedre. Igen, jeg bruger kun en meget lille smule, så det smager ikke af tobak på nogen måde.
3. Hvis din skunk er af ordentlig, rygbar kvalitet, så bliver du skæv af 2 hvæs, hvis du ryger rent. Hvis du så ryger en hel joint, oplever du ikke engang den fede høj, du bliver bare mega lam og træt.
4. Det brænder bedre. Jeg er ligeglad med hvor godt skunken er tørret og curret, det brænder en million gange bedre med lidt tobak i.
Igen, jeg går ikke ind for at putte ligeså meget tobak i som i en hash joint, blot en lille bitte smule, den må stadig gerne gå ud en gang imellem hvis man ikke ryger på den i noget tid, men lidt tobak hører hjemme i en joint. Vi er ikke snot-dumme amerikanere her.
det burde også være forbudt at blande hash med tobak.