Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folkens!

Her den anden dag var jeg på festival og et par af mine venner og mig blev inviteret over til vores nabo camp for at ryge en pind.
da pinden endeligt var blevet rullet og vi havde røget den forventede jeg at blive skæv men det eneste der skete var at jeg blev meget tør i munden og begyndte at føle mig en anelse paranoid :shock: .
Har før røget en pind men indtil videre har jeg kun fået det dårligt eller ikke mærket en skid.
ville bare lige høre om der var nogen derude som havde lidt forstand på sagerne så jeg måske kan finde ud af hvad jeg gør galt?.

Ses derude.

Medlem

tror du er skæv uden at vide det lol for man skal være rimelig basket for at blive tør i munden snyse jeg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

n0rse skrev:
Hey folkens!

Her den anden dag var jeg på festival og et par af mine venner og mig blev inviteret over til vores nabo camp for at ryge en pind.
da pinden endeligt var blevet rullet og vi havde røget den forventede jeg at blive skæv men det eneste der skete var at jeg blev meget tør i munden og begyndte at føle mig en anelse paranoid :shock: .
Har før røget en pind men indtil videre har jeg kun fået det dårligt eller ikke mærket en skid.
ville bare lige høre om der var nogen derude som havde lidt forstand på sagerne så jeg måske kan finde ud af hvad jeg gør galt?.

Ses derude.

Hvordan har du det normalt med mange mennesker ?

Hvad forbinder du med at være skæv ?

Insane psychedelia user!

Jeg fik også massiv udtørret mund ("cotton mouth") da jeg var ny i gamet. Det skal du ikke bekymre dig om, det er en almindelig bivirkning. Min erfaring er, at det forsvinder med tiden. Jeg har ikke følt det i lange tider i hvert fald. Siden du har været paranoid må du næsten have været i en anden sindstilstand end normalt :)

Måske tror du bare, at det at være skæv føles anderledes end det gør. Hvordan forventer du det er at være rigtigt påvirket af cannabis?

Cake, det var godt at du i et topic med TO posts vælger at quote det første i fuld længde. Ellers ville der nemlig være totalt forvirring om hvad du svarede på.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
Cake, det var godt at du i et topic med TO posts vælger at quote det første i fuld længde. Ellers ville der nemlig være totalt forvirring om hvad du svarede på.

Ja præcis, det går jo ikke. Tak for skulderklappet kære doktor :)

Junior medlem

@Cake Må nok indrømme at det at omgive sig med store mængder mennesker (folk jeg ikke kender) ikke er min stærkeste side men derfra til at jeg tror mine forældre er døde fordi jeg har sendt dem hver én sms som de ikke har svaret på er der efter min mening ret langt.

@Dr. Phibes Altså jeg var vel nok skæv på en eller anden måde måske bare ikke den jeg havde forventet.
Jeg forventede noget i den her stil http://www.stonercomics.org/1193-crazy- ... ner-comic/ men det eneste der skete var at jeg som sagt blev tør i munden-
og havde lidt svært ved at formulere mig som jeg plejer.

Tak for de hurtige svar!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
havde du regnet med at det at ryge tjald ville være som et billed af en kat med store øjne og teksten; drugs make everything awesome?

Wait, what?

Junior medlem

Manze skrev:
havde du regnet med at det at ryge tjald ville være som et billed af en kat med store øjne og teksten; drugs make everything awesome?

Wait, what?

Nej nej xD hvis du prøver at læste nogle stoner comics så tror jeg du for en ide om hvad jeg mener.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Manze skrev:

Wait, what?

Tror mere det er fascinationen, over alt ting han havde glædet sig til :) Kan da også huske, at jeg blev en smule skuffet første gang vi røg, men det var dog mere fordi jeg brækkede mig et par gange, og blev paranoid. :wink:

Junior medlem

BullDuck skrev:
Manze skrev:

Wait, what?

Tror mere det er fascinationen, over alt ting han havde glædet sig til :) Kan da også huske, at jeg blev en smule skuffet første gang vi røg, men det var dog mere fordi jeg brækkede mig et par gange, og blev paranoid. :wink:

Ye lige præcis!

Tror måske også det ville være bedre at prøve det hjemme i lidt mere afslappede omgivelser mit eneste problem er bare at skaffe noget...

Medlem
Brugeravatar

n0rse skrev:
BullDuck skrev:
Manze skrev:

Wait, what?

Ye lige præcis!

Tror måske også det ville være bedre at prøve det hjemme i lidt mere afslappede omgivelser mit eneste problem er bare at skaffe noget...

Nok det bedste :)

- Hvor gammel er du?

Junior medlem

Hvor gammel er du?[/quote]

17 år

Medlem
Brugeravatar

og det er et problem at købe cannabis? :)

Junior medlem

BullDuck skrev:
og det er et problem at købe cannabis? :)

Tjah problemmet er at jeg ikke rigtigt kender nogen som kan skaffe det.
Altså jeg kender nogen som kender nogen som kender nogen men jeg har forsøgt ihærdigt i det sidste stykke tid-
men jeg henvender mig nok bare de forkerte steder.
Udover det så er jeg fuldstændig ny inde for det her men det er jo også derfor jeg har fundet det her forum.

Medlem
Brugeravatar

hmm.. du får sgu nok ikke skaffet noget herinde, det er helt 100, ellers så bare prøv at hør dig omkring, de er altid lette at spotte, dem som enten kender, eller selv har noget du kan købe! :)

Junior medlem

BullDuck skrev:
hmm.. du får sgu nok ikke skaffet noget herinde, det er helt 100, ellers så bare prøv at hør dig omkring, de er altid lette at spotte, dem som enten kender, eller selv har noget du kan købe! :)

Easier said than done
Men der er ikke andet for.

Medlem
Brugeravatar

Ellers så tag dog på staden, og køb en god 120'er! :)

Medlem
Brugeravatar

Til OP - Du er ikke alene. Det burde være helt normalt ikke at kunne mærke særligt meget de første gange man ryger.

Jeg røg selv for første gang et par måneder siden, fik noget med hjem, der svarede til cirka 3-4 joints så vidt jeg husker.

Ingen af de gange jeg røg, kunne jeg mærke noget. Andet end meget tør mund, MEGET MEGET let afslappede mavemuskler og fik paranoia en af gangen.
Alt efter hvad jeg har hørt, skal nogle ryge helt op til 10+ gange før det virker ordentligt.

Peace.

Medlem
Brugeravatar

Brock Obama skrev:
Til OP - Du er ikke alene. Det burde være helt normalt ikke at kunne mærke særligt meget de første gange man ryger.

Jeg røg selv for første gang et par måneder siden, fik noget med hjem, der svarede til cirka 3-4 joints så vidt jeg husker.

Ingen af de gange jeg røg, kunne jeg mærke noget. Andet end meget tør mund, MEGET MEGET let afslappede mavemuskler og fik paranoia en af gangen.
Alt efter hvad jeg har hørt, skal nogle ryge helt op til 10+ gange før det virker ordentligt.

Peace.

Og dog... røg 1 gang, hvor jeg ikke kunne mærke det, der fik jeg det bare dårligt.. De andre gange vi røg, har det ramt :)

Junior medlem

Jeg bor altså i det mørke Jylland så det med at tage på Staden er sku en smule svært for en på 17

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]