Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 07:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg sidder med en pose med en masse stilke jeg har samlet fra de mange gange jeg har røget skunk med vennerne.

en af mine venner fortalte mig engang at jeg kunne lave te ud af dem, men ved ikke om det er rigtigt og hvis jeg kan hvordan gør jeg så for at få den bedste virkning?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det kommer meget an på hvor mange du har og hvor meget guf der sidder på, det varierer med sorten.

Men prøv dig frem:

1. Klip dem i mindre stykker
2. Varm mælk, evt. med fløde i gryde eller kop i mikro etc.
3. Tilsæt grene og varm igennem til det koger.
4. Vent nogle minutter og tilsæt kaffe, eller the. Chai er heller ikke langt væk --> kanel, kardemomme, sukker, peber og the.

God koger

Junior medlem

Mange tak for rådet :D

Junior medlem

Jeg har omkring 10-15 stilke på 1-3½ cm hvor mange skal men starte med at putte i? hvis der ikke rigtig er noget "guf" på?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha det var ikke så mange, dem alle sammen ville jeg sige. Troede du havde en ordentlig sværm. Min fornemmelse siger mig 10 gange så meget mindst, men det finder du nok ud af.

Jeg har lavet potchai på stængler for nogle år siden, men det var fra adskillelige store planter.

Held og lykke med det

Junior medlem

ja, tænkte jeg nok, så må man jo bare ligge dem til side igen og blive ved med at gemme :P, ellers mange tak

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Jeg plejer at sidde og tykke på dem. imens man mixer :D.

Det smager ikke skide godt men heller ikke dårligt. Man får ikke nogen reel virkning men jeg tror der er meget lidt placebo effekt over det :D.

Det er måske mærkeligt men det er meget hyggeligt.

Medlem

Jack von Hashluder skrev:
Jeg plejer at sidde og tykke på dem. imens man mixer :D.

Det smager ikke skide godt men heller ikke dårligt. Man får ikke nogen reel virkning men jeg tror der er meget lidt placebo effekt over det :D.

Det er måske mærkeligt men det er meget hyggeligt.

FØJ! Det giver slet ingen virkning :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Joda, der er nogle sorters grene der smager helt godt, tygger gerne et par stykker for smagen sent på vinteren, hvor længslen efter sommergrønt er størst. Virkning er der ingen af, men smagen kan være god. Mange sorter smager dog af lort.

Det er vel ikke mere skørt end lakridsrødder? :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: City-X
heh..Smily-sticks.
Plejer at give dem til min kat. Den elsker dem.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Forrest på de dyre rækker...
Grene fra skunk er rigtig godt at lave nol på.. Du får mest ud af at trække nol på det! ;)

det gør jeg hvertfald med de grene jeg får samlet..

Medlem

Geografisk sted: Bornholm
En pusher jeg kender fra øen, siger hans skunk er så godt, at ham og hans venner ryger stilkene på bong med kanon virkning. Ved ikke om jeg selv ville gøre det, jeg gemmer bare alt der ikke kan ryges når jeg ryger grønt, for derefter at trække nol på det. Stilke, små blade på budsne og den slags. Jeg har vel to-tre kilo planteaffald liggende. Kan man få meget isonol ud af det? hehe.

Medlem
Brugeravatar

jaaa.. der burde da komme en god sjat oil ud af det..? men hvis du så har mulighed for det så gør det i æter, og lad det stå og trække.. :D så burde du få noget sticky icky shit.. :D

Medlem
Brugeravatar

TheRagingPussy skrev:
En pusher jeg kender fra øen, siger hans skunk er så godt, at ham og hans venner ryger stilkene på bong med kanon virkning. Ved ikke om jeg selv ville gøre det, jeg gemmer bare alt der ikke kan ryges når jeg ryger grønt, for derefter at trække nol på det. Stilke, små blade på budsne og den slags. Jeg har vel to-tre kilo planteaffald liggende. Kan man få meget isonol ud af det? hehe.

Du kan også vaske ice på det? det burde der da gerne komme et par gram ud af.. :) jeg ville foreslå først at vaske ice på det og der efter ligge det i æter bad.. så får du 2x knark.. ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eller bare fortsætte med at lave ICE indtil der ikke er flere trichs...
Når alt kommer til alt, så ser jeg kun nol som en nødløsning hvis man ikke kan gøre andet med sine plantematerialer. Det er så pisse uhandy at have med at gøre - og svært at dosere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Det er så pisse uhandy at have med at gøre - og svært at dosere.

Ahh, det troede jeg også indtil jeg fandt ud af at inddampe det. Så bliver det som klistret sort hash, hvis det er rent nok. Og hvis man vil bruge olie-udgaven giver man bare klumpen lidt lighter. Super nemt at have med at gøre og effekten god. Jeg laver gerne nol af tidligt høstede planter, giver ren high og fint udbytte, men mindre effekt. Så kan man putte mere i :)

Til olie der ikke er hårdt er en nål og en metalbeholder fine redskaber til at dosere. Kræver lidt øvelse, men er ikke umuligt. Perfekt til at enhance enhver gylden skunkgren.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det kræver nok bare en masse øvelse. For jeg har altid syntes det var svært at håndtere. Upraktisk, om man vil. Jeg har desværre aldrig haft nok mængder til at kunne rulle klumper af nolen, det forholder sig bare vanvittigt klistret.
Tror jeg vil prøve at køle det endnu mere ned så det bliver lidt mere fast, men mængden driller...

Medlem
Brugeravatar

Ariaji skrev:
Eller bare fortsætte med at lave ICE indtil der ikke er flere trichs...
Når alt kommer til alt, så ser jeg kun nol som en nødløsning hvis man ikke kan gøre andet med sine plantematerialer. Det er så pisse uhandy at have med at gøre - og svært at dosere.

hmm.. så vidt jeg ved så på en god potent plante burde der sidde THC helt ind til plantefibrene.
og det kan man ikk tæske ud med is, vand og vold.. Hvis det er trimmings kan der vaskes masser ice, men grene og stilke, sidder der lidt krystaller, og efter det er vasket af, kommer der stadig olie ud af.. :D

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
du kan sagtens lave bubblehash fra stilke...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja sagtens. Men coes har ret. Der er en lille bitte smule der ikke kan komme ud på den måde, fordi det sidder helt inde i planten. ICE-metoden får kun trichs af der sidder udenpå materialet.

Men ærligt talt... Det der er inde i planten er sgu ikke besværet med at trække nol værd. Hvis det endelig skal være, så kog da en lækker pot chai på affaldet i stedet for.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]