Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ice-rygeren!
Medlem

Geografisk sted: Månen
Da jeg lige havde fået SU her igår syntes jeg at jeg fortjente at ryge på noet rigtigt godt tjald, så jeg tog ind på staden og købte et gram icerygeren for 500 kr!
Jeg havde aldrig prøvet at ryge icerygeren før, men jeg blev helt sikkert ikke skuffet! Man bliver jo blæst på en helt anderledes måde, det er 100 gange mere behageligt end en almindelig hashrus og man bliver 100 gange mere blæst!!! Normalt når man ryger almindeligt plejer rusen at toppe umiddelbart efter jointen er død, men det var på den højeste top ca en time efter at jeg havde slukket jointen, og rusen varede meget længere!! Nu her til morgen efter 9 timers søvn føler jeg mig fanme stadigt blæst!!!
Er der nogen herinde der ved hvordan de fremstiller det siden det er så mega-godt (og dyrt) i forhold til alt andet hash???

Medlem

Geografisk sted: Århus
Har efterhånden prøvet at ryge det et par gange, og er helt enig i at det er noget hidsig røg. Har dog aldrig prøvet den de har på staden, men derimod Blue Bird Coffeshops i Amsterdam, Ice-O-Later hedder den, kan varmt anbefales. Koster ca 150-200 kr for et g.

Man laver Ice i en speciel "kasse"/spand, som kan erhverves her: http://www.pollinator.nl/

Find mere om Ice her: http://www.onlinepot.org/hash/iceolater.htm

[ 01 2003: Besked ændret af: Kalle Kanin a.k.a. Neglen ]

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
"og det er lave på pollen .af en bestem skunk plante mener jeg men er ikke sikke......"

Der er da vist ikke meget ved at ryge pollen, Ice er så vidt jeg ved lavet af selve krystallerne fra skunkplanter. Hvis det var lavet af pollen skulle man jo bruge hanplanter, da det kun er hanplanter der producerer pollen.

Correct me if I´m wrong.

Mvh Costas

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Man laver Ice i en speciel "kasse"/spand, som kan erhverves her: [url=http://www.pollinator.nl/
]http://www.pollinator.nl/[/QUOTE][/url]

Forkert! Man laver skuff/ryst med en pollinator og IKKE ice hash.

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold|idle:
normal prise er på ca 350kr
og det er lave på pollen .af en bestem skunk plante mener jeg men er ikke sikke......
<HR></BLOCKQUOTE>
Jeg havde osse set det et andet sted derinde hvor det kun kostede 400kr, men ham pusheren jeg købte det af sagde at det osse variede i kvalitet, og at dette her var noet af det bedste han havde haft hjemme i lang tid!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så vidt jeg ved, er det presset ryst, der vel nok er blevet isoleret med den der Ice-O-Later.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Ice Ice...det lyder sjovt, har jeg da godt nok aldrig set derinde eller hørt om, det MÅ jeg da bare prøve [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men måske en lidt pebret pris..

[ 01 2003: Besked ændret af: Little Horn ]

Insane psychedelia user!

Arg, hvor gange skal vi tage den her diskussion ? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Såvidt jeg husker så er det altså bubblehash som bliver solgt som Ice, et salgsnavn som også er blevet brugt i Holland.

Bubblehash laves med bubblebags.

Medlem

Jeg har været inde på staden igen idag, hvor jeg forhørte mig lidt om det hos den pusher jeg købte det af igår!
Han sagde at det er en hash der er lavet på ice-krystallerne fra super-ice-skunk! Krystallerne er det reneste og mest potente på planten og den hash man får ud af det er det bedste man overhovedet kan få at ryge på, ifølge ham! Jeg gav ham osse ret i at det er den bedste hash jeg nogensinde har røget, og jeg har røget til dagligt de sidste 3 år!
Virkningen er osse helt anderledes, det hers virkning er MEGET MEGET MERE LÆKKERT end en normal rus, en normal hashrus er fucking lokumspapir sammenlignet med det her!
Tag ind og prøv det og så vil i opdage at jeg har ret! Jeg har stadig et halvt gram tilbage fra igår, det skal jeg ryge nu [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] og idag tror jeg at jeg vil bruge 2 jay's istedet for en til et halvt gram (Normalt bruger jeg et helt gram til en jay). igår var jeg osse nødt til at ryge denne der iceryger jay over to omgange med 3 timers mellemrum selvom der kun var et halvt gram i og jeg blev mere blæst end jeg nogensinde har været før!

Er der ikke nogen der har nogle ordenlige links til noget rigtigt ice-ryger istedet for det der affaldshash! Jeg vil sgu rigtig gerne have fingre i en god opskrift så jeg måske kan lave noget ud af næste års høst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 01 2003: Besked ændret af: Bonghovedet ]

Medlem

Geografisk sted: københavn
uh, lyder som noget der skal prøves [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
bare ærgeligt man har så langt til staden så..

har læst noget om det engang.. men fattede ikke så meget af det.. og kan desværre ikke huske hvor..

normal prise er på ca 350kr
og det er lave på pollen .af en bestem skunk plante mener jeg men er ikke sikke......

In our memories
Brugeravatar

Hmm... jeg tror nu godt at isomeret hasholie (90+% ren delta-9-THC) kan give Ice baghjul... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Hmm... jeg tror nu godt at isomeret hasholie (90+% ren delta-9-THC) kan give Ice baghjul... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Sikkert - Men hvem kan få fat i det? Jeg har sgu aldrig hørt om nogen der havde sådan noget, det er vist mest en teoretisk mulighed... [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Child

Dedikeret medlem

man ville ikke kunne ryge det igennem særlig lang tid, før man mistede meget af effekten.

i Marinol er det jo netop delta-9-THC, og mange folk der har benyttet Marinol, siger at planten virker bedre og på alle, end hvor den ene cannabinol - delta-9-THC, er det eneste aktive stof, ikke giver alle den ønskede effekt i sig selv. man har jo også flere CB-receptorer, så hvorfor skulle 1 aktivt stof kunne erstattet 69....

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Cannabis contains at least 426 chemical compounds and more than 60 alkaloids, which exist only in this particular plant and are known as cannabinoids.(24) Two of these have physical and psychological effects on human beings, while the rest are biologically inert:

1) delta-9-Tetrahydrocannabinol or delta-9-THC is the main active ingredient of cannabis and is found in high concentrations in the sepals of the female plant, which are rich in secretory glands. (25) It was isolated in 1964 by Dr Raphael Mechoulam and his associates in the Hebrew University of Jerusalem, Israel.

2) delta-8-Tetrahydrocannabinol or delta-8-THC is much less active than delta-9-THC.<HR></BLOCKQUOTE>

Reference: Cannabis: Marihuana - Hashish [Kleanthis Grivas]

Skaf mig nogle Marinoler, så skal jeg sgu nok fortælle dig hvad der er sjovest - syntetisk delta-9-THC, eller en hashkage med en masse inaktive cannabinoler. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 03 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Dedikeret medlem

ja skaf lige nogle marinoler...

Jeg har også prøvet det et par gange og jeg kan kun sige at jeg er enig med jer.
Det er helt klart noget andet end god sativa.

Jeg mener jeg har hørt at ice kan laves på alle slags frå det er bare måden du behandler det på og så har jeg også hørt noget med en fryser.
Go ryger. <

KBmaster

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
det er spild at lave bubble bag hash og man daner lyn hurtig resistangse til det,
det må heller ikke blive presset for hårdt for så bliver lortet sort og kan ikke smugleres ud.
har før lavet det og der blev ultra lidt ud af meget. men okey jeg lavet det også så stærkt som muligt man kan jo altid cutte det op med nogle topskud i princippet på samme måde som safte vand

men når man har dyrkket en flok planter så er det sku fedt nok at lave det ud af bladne og så de der små homo yop skud der aligevel ikke blev til noget,

men lige frem at smide 300 g i vasken for 15 pisse go'e ryger er sku spild og hvis heller ikke ryger det så man for max ud af det så er det endnu mere spild, fks joint er ikke efiktiv nok. en verpoliser er det bedste

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Der er da vist ikke meget ved at ryge pollen, Ice er så vidt jeg ved lavet af selve krystallerne fra skunkplanter. Hvis det var lavet af pollen skulle man jo bruge hanplanter, da det kun er hanplanter der producerer pollen.

"Pollen" er jo også en hashtype. Mon ikke det er det der refereres til?

Jeg har også hørt en masse gode ting om Ice - og det skal da prøves en dag.

Her er et billede af det vi snakker om:
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Marinol er noget hø.Jeg havde 50 for en måned siden.De er helt anderledes end hvis man spiser,og specielt ryger alm.Cannabis.Man bliver bare tung som ind i helvede.
En af mine venner ka meget godt lide dem,men det er ikke noget for mig. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]