Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Admin
Brugeravatar

Nu har jeg læst hele den topic der var om ololiuhqui og der synes jeg det lød lidt som om det var svagere end HBWR. Der blev også nævnt at mange af frøene ikke var særligt potente.
Mit spørgsmål er derfor, hvad ville i anbefale? Ololiuhqui eller HBWR?

Mvh. Iodjini.

P.S. Jeg er ikke særligt følsom over for giften i HBWR så jeg får det ikke så slemt som de fleste.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Jamen hvis du ikke pylrer ligesom jeg, så tror jeg da at du skal vælge HBWR frø. De virker hver gang, men de giver bare ikke så fede OEV (open eyed visuals) som Ololiuhqui. Jeg har kun haft OEV på HBWR to gange mens jeg har fået OEV på Ololiuhqui hver gang. Dog virker Olo frøene ikke hver gang. For mig personligt har de virket hver fjerde til femte gang :?
Så det er lidt op til dig selv! Jeg synes personligt at jeg får mest ud af HBWR trods det at jeg næsten besvimer hver gang af "utilpashed"...
Jeg bruger kun HBWR når jeg skal BOOSTES totalt med psychedeliske tanker og spiritualitet.
Det mangler der lidt af i Olo...

-Cope

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg har kun prøvet HBWR og har haft nogle meget positive oplevelser, men som du siger er der ikke mange OEV's. Jeg ville nemlig gerne være helt fri for bivirkningerne, men de er da til at overkomme. :wink:
Jeg tror bare jeg bestiller begge dele i år og så eksperimenterer mig lidt frem til hvad jeg bedst kan li'

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det lyder som en god ide du :wink:
Det er efter min mening en god ide at finde sin yndlings plante/stof. Det giver ro i ens eksperimenterings lyst. F.eks er mit yndlings drug DMT, og jeg har ikke i sinde at storme frem med nye eksperimenter.
Men af Olo og HBWR kan jeg ikke vælge en sikker vinder, men det hæller mod Olo...

-Cope

Titel:
Medlem

Hvordan kan det være, at det er så relativt få af olo-frøene, der virker?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tror det er fordi frøene ikke får den samme "frie" behandling her som i Mexico. Der gror de jo frit og har altid virket, her bliver de dyrket under kontrol. Hvorfor det så ikke påvirker HBWR planten og dens frø kan jeg ikke svare på. Måske holder min teori bare ikke :?
Men det er jo forskellige planter så alligevel???

Jeg vil faktisk gerne vide det. Men indtil videre må jeg holde mig til min teori :roll:

-Cope

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Så vidt jeg er informeret er styrken af frøene udlukkende afhængig af hvornår de er høstet og hvor friske de er.

Unge frø skulle have færre bivirkninger end fuldt udviklede frø, eller således går netmyten.

Hvis du gerne vil have stærke Turbina frø skal de være friske. Umiddelbart kunne man jo også argumentere for at frø dyrket under optimale forhold er stærkere end europæiske frø. Men, omvendt kunne man ligeså godt argumentere for at frø dyrket under europæiske (stressede) forhold ville være stærkere.

Det kan vel kun komme an på en prøve. Copelandia, hvis din plante sætter frø kan du måske sammenligne.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

det har jeg skam store planer om ja :wink:
og den er snart 10 cm høj. Jeg har den til at stå under en lampe hos en af mine venner som bruger lampen til hampdyrkning. Jeg tror den gror godt og "stresset" der :roll:

-Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]