Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 08:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

@IN$DU

Jaa bliver "næsten" det jeg skal iaften...

Rigeligt med bajere, godt med ryger og et enkelt 1g amf + 10 tabs guarana ekstrakt 22% (400mg) :D

glæder mig nu lidt, men torr bare jeg ligger på alle 4 i ret så lang tid, og sidste skoledag imorgen bliver noget af en underlig fornemmelse > måske lidt uden for hovedtråden.. kunne være man skulle lave en ny med "bedste" hash combo @?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Hash og Øl er en fin nok kombination til en vis grad for mig selv, men hvis der kommer øl indenbords (ikke for meget) og så hash er det fint nok, men hvis jeg kører sådan i loop, så plejer det for det meste at gå galt for mig, men nok mest pågrund af alkoholen. Hvis den kører i det lopp som sagt, så får jeg det dårligt, brækker mig, skal ligge ned, have frisk luft...den rutine man kender.
Men jeg er efterhånden blevet træt af alkohol, da jeg ikke syntes det er så sjovt at være fuld mere, det er nok kun en periode, for den har været der før, men så foretrækker jeg bare at ryge..gir mig en bedre føelse

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg havde også en oplevelse á la det den 5. december. Mig og en af mine venner var taget ind til Staden for at brænde 600,- af, og jeg købte femten gr. pot (hvoraf de fire gr. var skunk da de ikke havde mer' pot end 11 gr. så jeg fik skunk for en 30'er billigere :) købte også noget go ryger for 100,- gr. Vi ville så købe lidt julebryg og satte os ned i kanalen til venstre for metroen når man kommer fra Staden med en 6-pack. Fik drukket dem, og røget os godt skæve. OK det var fint nok. Men så skulle vi hjem, og jeg kunne godt mærke de tre øl kombineret med pot'en. Jeg var faktisk ret væk. :) Men så i toget møder vi en fra klassen, eller han var så lige holdt op på det tidspunkt, vi kan kalde ham W, og vi skulle da lige ryge lidt også. Han havde også lige været inde på staden og købe lidt ryger, og det røg lige. Vi gik ned fra stationen og fandt et godt sted. Herefter røg vi omkring 2 gr. go pot og 1 gr. super hash. Og fuck hvor var jeg skæv. Jeg kunne ikke engang huske hvor vi var eller noget. Det var ret skræmmende. Men jeg skulle også på arbejde, og "vågner lidt op" da jeg kommer derover, hvordan ved jeg ikke rigtig, jo jeg er kørt me bus, men kan ikke huske det. Kan ikke rigtig stå, og heller ikke gå, og jeg falder en gang i mellem. Heldigvis havde jeg noget EYE-lite på mig. Problemet var bare at jeg var sindsyg dårlig, og havde kvalme som en i helvede, men jeg kunne ikke brække mig, hvorfor ved jeg ikke, men hold kæft hvor havde jeg det dårligt, og det var faktisk ret skræmmende. :/
Fladt i søvn i halvanden time ude på toilettet, men heldigvis var der ikk så travlt, og de ledte ikke efter mig. :)
Men fik mig så stavret hjem og på hovedet i seng.

Ved ikke rigtig hvad der gik galt, men en skræmmende oplevelse. :|

Go' ryger!!!

Fra Xp3rt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
:arrow: Jeg er aldrig rigtig blevet super fucked-up, af at blande druk og røg sammen... Det er den fedeste måde at være party på, idet at sprutten/øllerne gør en sloppy... (selvtillid er et nøgleord når det kommer til alkohol), mens weed'en gør en glad og holder en kørende... så længe man selvfølgelig ikke suger bong, eller spand - eller bare puffer lot...

Men går udfra at hver enkelt har hver sin grænse... og hvert sit syn på hvor meget man ryger og drikker når man skiller de to ad... fejlen består ofte i at folk 'indtager' samme mængder, når de blander de to...

Peaz ud! :mrgreen:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holte, Storekbh.
Første gang jeg prøvede den combo var til en klassefest, hvor jeg blev sygeligt fucked af en go' joint og 9-10 øl. Jeg væltede rundt, men nåede heldigvis at smutte fra festen inden jeg begyndte at opføre mig alt for pinligt :D

Anden gang var nytårsaften i år. Jeg var til privatfest hjemme hos min ven, og vi havde drukket en del vodka, champagne og lidt øl også. Vi skulle lige ud og ha' lidt frisk luft, så jeg bestemte mig for at rulle en joint til turen. Den skunk fik mig fucket godt op. Da vi kom hjem igen satte vi os op på min vens værelse for at høre musik. Problemet var bare at hans højtalere var gået i stykker, så bassen den virkelig brummede. Hver gang jeg hørte den brumme, kunne jeg mærke det hele vejen igennem kroppen. Det endte med at jeg lagde mig ned i hans sofa og hørte Britney Spears :?

Alt i alt kan jeg fraråde den combo, jeg har ikke tænkt mig at gøre det igen foreløbig :D

Titel:
Dedikeret medlem

kan give de klammeste kvalmer hvis man er stiv i forvejen (ikke nødvendigvis abre fordi man har drukket de første 5-8 øl, men godt stiv)

Ender mange gange ud i (især ved bong ect.) at man bliver for "hurtig" skæv og man så vender mavesækken mod vilje :cry:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Hehe.. Jeg blander tit hash og alko for at få den herlige effekt.. :)

Var på tur med hoomies i Spanien. Prøvede og ryge en forfærdentligt masse 80'er efter at have drukket de der.. 4-5 liter bajer..!

Kom så ned i byen. Og suttede nok ialt en flaske tequila (pæænnt billigt).. hehe...

Senere fandt vores guide mig og en gut der hedder sune liggende med grineflip udenfor en busterminal lige inde midt i Lloret De Mar.. :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
dopefish skrev:
Senere fandt vores guide mig og en gut der hedder sune liggende med grineflip udenfor en busterminal lige inde midt i Lloret De Mar.. :D

he he, har også været i Lloret de Mar :D
havde også stor succes med en forbandet masse hash, og en masse af den lokale teguila, hvilket resulterede i at jeg vågnede på vores altan næsten morgen, rullet ind i vores gardin :D

Ellers blander jeg ofte hash og alkohol, synes at det har en dejlig virkning
, og der er ikke noget bedre end en kæmpe hashpind når man kommer hjem fra byen :oops:

Titel:
Junior medlem

synes ikke effekten er sjov kan aldrig mærke hashen ordentligt hvis jeg har drukket inden, men ellers har jeg da gået kold på det en del gange alligevel. Ligemeget om jeg drak først eller røg først. den værste gang var vel da jeg havde siddet og bællet shots i en halv time (nok til at jeg ville ørle i forvejen) også lige ud og have det sidste af en joint. kæft så dårligt jeg havde det(kastede lille bræk op) bagefter fik jeg kæmpet mig op i en seng for at ligge lidt ned men havde det stadig elendigt det hele kørte rundt for mig og da jeg satte jackie brown på fik jeg det endnu værre (ørlede dog ikke) næste dag havde jeg det fint ikke ondt i hovedet eller noget dog rimelig træt måske også fordi jeg skulle sidde 5 timer i tog.
Er jeg den eneste der synes det er meget slemmere at drikke for meget end at ryge for meget hvis jeg brækker mig på alkohol så gider jeg satme ikke mere den aften, men med fed skal det bare lige op også kan man ryge videre....

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der er nu heller ikke noget som en god pind til at tage den dårlige puke smag hvis det nu skulle ske...

Jeg har nu aldrig haft problemer med at drikke masser af bajer og fyre fed samtidigt... ikke hvad jeg kan huske i hvert fald.

Hygge folkens

Junior medlem

Geografisk sted: Odense
hehe... du kan sagtens få en overdosis af hash...

men du falder bare i søvn inden da...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]