Jeg havde også en oplevelse á la det den 5. december. Mig og en af mine venner var taget ind til Staden for at brænde 600,- af, og jeg købte femten gr. pot (hvoraf de fire gr. var skunk da de ikke havde mer' pot end 11 gr. så jeg fik skunk for en 30'er billigere

købte også noget go ryger for 100,- gr. Vi ville så købe lidt julebryg og satte os ned i kanalen til venstre for metroen når man kommer fra Staden med en 6-pack. Fik drukket dem, og røget os godt skæve. OK det var fint nok. Men så skulle vi hjem, og jeg kunne godt mærke de tre øl kombineret med pot'en. Jeg var faktisk ret væk.

Men så i toget møder vi en fra klassen, eller han var så lige holdt op på det tidspunkt, vi kan kalde ham W, og vi skulle da lige ryge lidt også. Han havde også lige været inde på staden og købe lidt ryger, og det røg lige. Vi gik ned fra stationen og fandt et godt sted. Herefter røg vi omkring 2 gr. go pot og 1 gr. super hash. Og fuck hvor var jeg skæv. Jeg kunne ikke engang huske hvor vi var eller noget. Det var ret skræmmende. Men jeg skulle også på arbejde, og "vågner lidt op" da jeg kommer derover, hvordan ved jeg ikke rigtig, jo jeg er kørt me bus, men kan ikke huske det. Kan ikke rigtig stå, og heller ikke gå, og jeg falder en gang i mellem. Heldigvis havde jeg noget EYE-lite på mig. Problemet var bare at jeg var sindsyg dårlig, og havde kvalme som en i helvede, men jeg kunne ikke brække mig, hvorfor ved jeg ikke, men hold kæft hvor havde jeg det dårligt, og det var faktisk ret skræmmende. :/
Fladt i søvn i halvanden time ude på toilettet, men heldigvis var der ikk så travlt, og de ledte ikke efter mig.

Men fik mig så stavret hjem og på hovedet i seng.
Ved ikke rigtig hvad der gik galt, men en skræmmende oplevelse.

Go' ryger!!!
Fra Xp3rt