Det er det der hedder individuel respons - mennesker har nu engang ikke den helt samme "opbygning" inden i. Ikke desto mindre, så er det nødt til at angive en standarddose som størstedelen af folk reagerer jævnt på. Hvis ikke man har det, hvad skal man så gå udfra ? Det eneste man kan bruge dit udsagn til er at dine venner er hardheads, eller I har nogle frø med en svag mængde af det aktive stof i. Det betyder absolut ikke at erowid opgiver forkerte tal, eller hvem hvilke doser du nu hentyder til.
Citat:
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.
Erowid's dosage information is a summary of data gathered from users, research, and other
resources and should not be construed as recommendations. Individuals can respond
differently to the same dosage. What is safe for one can be deadly for another.
Jeg håber stærkt på der er ingen som giver sig i kast med så stærkt et hallucinogen herindefra, med undtagelse af nogle af old-school tripperne som virkeligt ved hvad de laver. Og jeg tror nok at de ved nok om stoffer til at lade vær.
Hvis man bare tænker sig nogenlunde om, så tror jeg virkeligt ikke at "trippet" har noget at byde på. Når man blot ryger 5x så kan man godt ryge i det 6. plateau, jeg citerer lige fra Sagewisdom:
Citat:
Level 6 - "A" stands for AMNESIC effects. At this stage, either consciousness is lost, or at least one is unable to later recall what one had experienced. The individual may fall, or remain immobile or thrash around; somnambulistic behavior may occur. Injuries can be sustained without pain being felt; on awakening, the individual will have no recollection of what he/she did, experienced, or said in level 6. People cannot recall what they experience in this very deep trance state. This is not a desirable level, because nothing can latter be recalled of the experience.
Hvorfor skulle man ønske at opnå dette ?
Jeg slutter af med dette:
Erowid: Salvinorin A: A Note of Caution by Daniel Siebert