Undre mig lidt at kaffe umiddelbart ikke er på doping listen, imens cannabis er. Medier og samfund påstår jo at man bliver uambitiøs, ubegavet og sløv i bolden af cannabis. Hvordan vil løgnerne så lige forklare at det så tæller som doping, imens noget så boostende som koffein ikke er. Jeg kan huske da en gut fra Canada tog guld i OL i snowboard, det blev så opdaget at han var skideskæv så hans medalje blev frataget ham igen... Ham der fik en 2. plads der pludslig blev til en 1. plads, troede åbenbart på medie løgnene da han sagde: "Ok, hvis han kan vinde guld imens han har røget, så har han sq også fortjent den!".
Jeg har selv brugt cannabis som doping i skak konkurrencer, og jeg ved da også at en tidligere danmarks mester i lynskak jeg ikke skal nævne ved navn, ryger så det står ud af ørene på ham til dagligt.
De overvejer faktisk også at putte koffein på dopinglisten igen, hvor vanvittigt det end lyder. Dog kun ved store doser, men alligevel..
Har faktisk selv haft en del gavn af cannabis i forbindelse med BB, til at hjælpe mig med min kalorieindtag, der var det skam ret effektivt :p Men kan slet heller ikke forstå hvorfor det er forbudt i alle mulige andre sportsgrene på konkurrence niveau, det giver ingen mening. Burde vel kun forværre udøverens resultater