Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 04:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Overvejer stærkt at investere i denne pakke hos Soma:
http://www.somashop.dk/stock.asp?grab=etnobotanik

Men ville lige høre jeres mening om, hvorvidt der er nok til 2 personer af de forskellige urter? Har prøvet TSFE og fandt da også lidt om dosering af Kanna, og Salviaen er jo 10x så tror heller ikke at der kommer til at mangle, men tænker mest på Ayahuasca´en. Og hvordan er den Aya-urte-mix egentlig?

Medlem

Lyder jo fint, men kunne godt tænke mig flere svar fra andre. Ville være rart med noget hurtigt info da jeg overvejer at bestille den i aften...

EPO du skulle vel tilfældigvis ikke have noget at gøre med Ethnoplanets forretning?

[ 19 2003: Besked ændret af: Kalle Kanin a.k.a. Neglen ]

Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
Nope.. er independent!..

p.s tjek www.ayahuasca.com

[ 19 2003: Besked ændret af: epo ]

In our memories

hey hey hey, er det den Soma der er gået online, hvornår?!?!?
Er dig svar skyldig i resten af dit spørgsmål, men kan se, at du spare hele 35,-dkr. ved at rejse Jorden rundt. Nice trip, hehe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Hvad med Kanna´en, har som sagt brugt TFSE men tænker at nyt måske kunne være kommet til. Måske Dex, Prom. eller nogen af jer andre kemi-genier kunne komme med lidt uddybende info om bivirkninger, fare for overdosering, virkning og fare i forbindelse med combo´er???

Ved godt jeg spørger meget, men HR forever [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Aner det ik, hoppede bare på et link i et salvia-topic...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Som Epo skriver, bør man ikke blande Ayahusca/MAO-hæmmere med Kanna/SSRI'ere...

Måske kan man bruge Kanna til MDMA-HR ?

Junior medlem

Geografisk sted: Med Maldini og drengene i Athen - mentalt
Har prøvet deres "Jorden Rundt" og den er tiptop til 2 personer.. Ayaen skal man ikke blande med de andre produkter - Ihvertfald ikke Kanna da Aya indeholder et MAOI og Kannaen et SSRI kan sammenblanding fører til sundhedsskadelige tilstande!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
KK> Så vidt jeg ved, har kanna ikke nogen MAO-hæmmende effekt, men en SNRI effekt af en eller anden slags. Derfor ser jeg ikke nogen grund til at holde sig til en speciel diæt inden indtagelse. Jeg ville dog være forsigtig med at blande den med andre stoffer. Der er ikke så megen viden tilgængelig om denne urt endnu. I hvert fald ville jeg se det som en meget dårlig idé at tage kanna sammen med ayahuasca'en, da man ikke ved hvorvidt/hvor meget den bliver potentieret af MAOi.
Hvis du indtager en MAO-hæmmer, står der en del i leksikon om hvilke ting du skal undgå.

[ 20 2003: Besked ændret af: Prometheus ]

Medlem

Tusind tak Prometheus [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Bliver sgu stadig efter et par år, overrasket over hvor lækkert det er at have et board som dette tilgængeligt, rart at man kan få noget ordentlig info om drugs.

Kunne være fedt hvis man kunne fremtrylle en statestik, over al den gavn det har været til indtil nu, gad vide hvor mange uheld det er blevet undgået ved hjælp af Psy?

In our memories
Brugeravatar

Ja, sådan en statistik kunne faktisk være lækker!

Prom > Kanna - SNRI?
Noradrenalin genoptagelses-hæmmer?

Medlem

Men ang. opbevaring af de forskellige stoffer og holdbarhed, hvordan og hvorledes?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Mørkt og tørt som alt andet!

Medlem

Regner med (hvis jeg når at få det inden weekenden) at prøve kanna, er der så noget mad man bør undgå? Ved ikke så meget om MAO-hæmmere...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dex> SNRI er mere generelt end SSRI; Selective Neurotransmitter Reuptake Inhibitor.
Termen bruges hvis et stof selektivt hæmmer genoptagelsen af flere forskellige neurotransmittere (f.eks. serotonin + dopamin), eller når man, som i mig dette tilfælde, ikke er sikker på hvilke specifikke signalstoffer substansen påvirker genoptagelsen af.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Prometheus:
...eller når man, som i mig dette tilfælde, ikke er sikker på hvilke specifikke signalstoffer substansen påvirker genoptagelsen af.<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>The active constituents of Sceletium tortuosum are alkaloids, including mesembrine, mesembrenone, mesembrenol and tortuosamine. Mesembrine is a major alkaloid present in Sceletium tortuosum, and has been demonstrated in unpublished laboratory studies to be a very potent serotonin-uptake inhibitor.

This receptor-specific activity, and receptor activities also found on nicotinic, dopamine and nor-adrenaline sites certainly validate the traditional mood-elevating uses, and suggest additional therapeutic and wellness potential.<HR></BLOCKQUOTE>

Reference: sceletium.com

[ 21 2003: Besked ændret af: Dextrose ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]