Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
denne post er sikker lige på grænsen til hvad der er tilladt, men det er vel ikke værre end at en admin kan slette den.
Nu går der jo nok ikke lang tid inden salvia går hen og bliver ulovligt. så hvis der er nogen der sidder og overvejer at få sig et lille lager, har jeg set at man kan købe 10g 10x for 80$ på Ethnobotany.com
det er en del penge at sq af med, men så har man vist også til et stykke tid [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] tilbuddet gælder vist kun ugen ud, så det er lidt sent... men det q jo være der var nogen som er interesseret

Insane psychedelia user!

Det er da ekstremt billigt?! Maya tager 225$ for 10g. 10x

80$ er da ikke særlig mange penge, kursen er pt. 688.58.

550,86kr. for 10g 10x må da siges at være RET billigt?!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Er der ikke nogen danske steder som er "billige" Måske en af jer kan nævne det billigste sted, der er!? Tak.

Lidt surt at det måske bliver ulovligt, skal lige nå at prøve det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

@Little Horn: Ethnoplanet er den eneste shop som sælger psykoaktive urter vi har tilbage, med undtagelse af urtegartneriet selvfølgelig, men det er jo ikke lige salvia som er klar til brug [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Salvia Divinorum bliver IKKE ulovligt, de konkluderede i deres rapport at der ikke var nogen misbrugsrisiko ved stoffet og at det var så ukendt som det er, det er kun TV2 og psychedelia som har talt om det ! Såvidt jeg husker, det står alt sammen i en ældre post.

Medlem
Brugeravatar

Ok, så må jeg jo bare købe det der, medmindre jeg vil købe fra udlandet, men nu skal jeg jo lige prøve det først.

Det lyder meget godt det ikke bliver ulovligt, ved ikke så meget om alt det der, er som sagt ny her, og kender meget lidt til salvia.

Insane psychedelia user!

You dont do drugs, the story ends...you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You join psychedelia, you stay in wonderland and I'll show you how deep the
rabbit hole goes.

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Velkommen til psychedelia.dk. Jeg skulle mene at vi er Danmark's største informationsbase om stoffer, vpres formål er at sprede information, aflive rygter, og sørge for at mennesker som vil tage stoffer, kan gøre det, på en forsvarlig måde, og minimere riskoen for skader på ens krop og sind.

Vi har en udemærket database i vores lexikon.

Der er 2 store amerikanske databaser, nemlig:
Erowid
og
Lycaeum
hvor du kan finde information om stort set alle stoffer.

Oh, glem nu ikke vores søgemaskine, psychedelia har efterhånden eksisteret i en del år, og mange af de ting som nye spørger om, har vi som regel diskuteret til hudløshed. Derfor, husk lige søgemaskinen inden du spørger, den finder du her

Hvis du skulle have nogle spørgsmål efter at have studeret disse links, så er du velkommen til at spørge her.

Med venlig hilsen
~Jensus~, moderator for visionære planter.

[ 24 Maj 2003: Besked ændret af: ~Jensus~ ]

Medlem
Brugeravatar

Roger That [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jensus, måske var det en opgave for dig at skrive en ny introduktion til psychedelia?

(Filosofien bag Psychedelia)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]