Jeg brugte faktisk lidt denne fremgangsmåde, da jeg skulle prøve oralt hash her sidste weekend efter en længere hash-pause. Dog lidt mere primitiv:
Smeltede en lille smule smør i en lille gryde, og tilsatte ca. 0,2 g god ryger. Rørte derefter rundt i det ved svag varme i ca. 5 minutters tid (Er dette mon for kort tid?), og derefter brugte en halv skive ristet brød til at hælde det ud over og så bare ned med det. Det smagte ikke ligefrem godt, men det var da til at få ned.
Rusen blev også ganske ok - dejligt blød, rolig og snigende og ikke så hissig som fra diverse rygeinstrumenter. Dog var den også lige en tand for svag, så næste gang skal der nok prøves 0,25-0,3.
Selvfølgelig kan man godt gøre en masse ud af at lave et stort flot velsmagende måltid, når man skal indtage hashen, men personligt syntes jeg, det er helt forkert. Èn af de fedeste ting ved hashen er jo netop, af man ca. 1 times tid senere får den lækreste fråder på, og så er det da temlig dårligt timet, hvis man har spist sig stopmæt, dengang man skulle indtage hashen, så der ikke er plads til specielt meget mere.
Så for mit vedkomne skal det bare ned med et absolut minimum af mad som tilbehør, og så gemmer jeg de store madorgier til lidt senere.