Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 aug 2025 20:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

@Manze:

Nej, jeg tænker ikke med røven. Jeg prøver på at forklare dig hvordan det hænger sammen.

Men fuck it. Det er dine lunger som bliver kneppet, din pung også. :)

Halose skrev:
Manze skrev:
Det du siger er at om jeg bruger 100 kr på et gram god hash, eller 100 kr på 5 gram god hash så vil jeg få mere "THC" (som du så fint skriver) i det ene gram?

Tænker du med røven :?:

Tror han mener at hvis du sidder med et gram af hver slags, altså lad os bare kalde dem 'den billige' og 'den dyre', så vil der være mere THC i den der koster mest = mest psykoaktivt materiale.

Nej, det er ikke det jeg siger. Det siger jo sig selv.
Det jeg siger er at hvis du køber for samme antal kroner af, lad os sige en slags til 60 og en til 100kr, altså for 200 af hver. Så får du mere THC ved købet af tjalden til 100kr. Og langt mindre sand/snask/voks/eller whatever de fylder på.

Senest rettet af Røvkussen 25 mar 2011 07:36, rettet i alt 2 gange.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Fjas skrev:
@Manze:

Nej, jeg tænker ikke med røven. Jeg prøver på at forklare dig hvordan det hænger sammen. Jeg har røget tjald i mange år, ca lige så mange år som du har levet, hvis jeg ikke husker meget fejl.

Men fuck it. Det er dine lunger som bliver kneppet, din pung også. :)

Igen... ingen svar.
:whogives:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Fjas skrev:
Nej, det er ikke det jeg siger. Det siger jo sig selv.
Det jeg siger er at hvis du køber for samme antal kroner af, lad os sige en slags til 60 og en til 100kr, altså for 200 af hver. Så får du mere THC ved købet af tjalden til 100kr. Og langt mindre sand/snask/voks/eller whatever de fylder på.

Læser du ikke også det jeg skriver som det, bare skåret temmelig meget ud i pap for at komme videre?

Senest rettet af Halose 24 mar 2011 17:23, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Nej sådan forstod jeg det ikke. Jeg forståd som at hvis man havde et gram af hver, så ville der være mere THC i den dyreste. Og det siger jo ligsom sig selv.
Ellers ville man jo føle sig taget i røven.
:)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Ah, vi er enige. Men ja, det er rigtigt :)

Manze, jeg tror du tænker for simpelt over det, og ikke kan skelne mellem kvantitet og kvalitet.

Moderator
Brugeravatar

Vil nu give Manze lidt ret, det er ikke nødvendigvis givet, at man får mere aktivt materiale for f.eks. 200 kroner ryst/ice, end for 200 kr ganske udemærket hash. Der kan sagtens være en overpris for meget rene/potente produkter. Ofte er det dog tilfældet, at man får mere guf for pengene ved god kvalitet, men i sidste ende, afgøres det jo af forhandleren.

At god kvalitet så giver en bedre rus og færre skadesvirkninger er så en anden ting, og det er imo. afgørende for at det ikke kan betale sig at købe dårligere kvalitet, og slet ikke når man kommer ned i standard-semi niveau.

Medlem

Manze, du er så pisse dum at høre på at jeg snart brækker mig over dig. Der er ikke noget der kan gøre mig arrig som dine latterlige indlæg. Så skrid dog ud af det her forum, hvor gammel er du, 17 år? Du bidrager ikke med en skid andet end indlæg præget af dine egne provins-teenage-misbruger holdninger, og din umodenhed demonstrere du gang på gang med dine KLOGE svar/angreb på folk der ikke er enige med dig. Kunne du ikke evt få dig en hobby?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Og dit brugernavn er brygs..
nuff said.

Junior medlem

@ Manze og Fjas:

Svaret på spørgsmålet om, hvad der bedst kan betale sig at købe, kommer jo helt klart an på ens personlige holdninger/erfaringer. Nogle foretrækker ét gram 120'er frem for to gram 60'er, på baggrund af, at rusen simpelthen er kraftigere pga. det høje indhold af THC. Man kan også argumentere for, at to gram 60'er bedre kan betale sig at købe, da det kan holde en person betydeligt mindre skæv, men tilgengæld i længere tid. Begge holdninger er efter min mening så nogenlunde fornuftige, men jeg vil ikke ligge skjul på, at jeg ville snuppe de to gram 60'er. Det hænger måske mest sammen med, at jeg ikke har så høj tolerance og ikke er specielt erfaren, og derfor ikke kan mærke den store forskel, eller også er den 120'er jeg har prøvet, ikke af speciel høj kvalitet.
Ligegyldigt om undersøgelser viser, at det bedre kan betale sig, at købe hash af bedre kvalitet frem for kvantitet, stemmer det ikke nødvendigvis overens med folks personlige erfaringer.

Just my 2 cents.

:peace:

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
BryGs skrev:
Manze, du er så pisse dum at høre på at jeg snart brækker mig over dig. Der er ikke noget der kan gøre mig arrig som dine latterlige indlæg. Så skrid dog ud af det her forum, hvor gammel er du, 17 år? Du bidrager ikke med en skid andet end indlæg præget af dine egne provins-teenage-misbruger holdninger, og din umodenhed demonstrere du gang på gang med dine KLOGE svar/angreb på folk der ikke er enige med dig. Kunne du ikke evt få dig en hobby?

Og du er jo den kloge? :lol: "provins-teenage-misbruger holdninger" Heil, Jyder er syg nedern:) haha. Når man skriver sådan viser det hvilken intelligens man har :D

Medlem

Uanset hvor god eller dårlig tjald man har, så skal man nok blive ramt på bongen :D Men ryg god tjald, det er selvsagt altid bedst! ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]