Pga. ferie sidste uge, så har jeg "slappet af" og i den forbindelse lavet noget virkelig lækker (QW)ISO-nol på noget af det bedste hash på københavner-markedet. Det blev dejligt potent og smagte himmelsk og jeg lignede udskidt lort på den gode måde, når jeg havde røget det!!!
Og i forbindelse med oprydning i "apoteket", stødte jeg på noget ussel ussel standard, som havde ligget i fryseren i alt for lang tid.
Da jeg havde tid til spas, så prøvede jeg at trække ISO-nol på lortet, men føj da for den lede grønlænder, hvor blev det noget elendig nol.
Det lugtede stadig af den der "typiske" lugt af standard, var mørkt som cola og så var der så godt som intet virkning i det.
Nasty shit som kloakrotterne kan godte sig med!
Så selvom I har fået noget "nol", så kan der være himmel til forskel på potensen. Man kan altså ikke pr. refleks sige, at nol sparker røv.
Nol skal heller ikke være mørk, men gerne så lys som muligt. Ravfarvet eller svagt urinfarvet nol er sgu at foretrække. Mørkere nol kan være en sikker indikation på nedbrydning, jævnfør trichomers farve som spænder fra helt gennemsigtige til mørkebrune, afhængig af høsttidspunkt.
Jeg kan uden tøven fraråde folk at købe det nol, som florerer på det københavnske hashmarked. Jeg har set eppendorf-rør med det sorteste snask, som ligner tjære. Synd, hvis man tror at det er "da real shit", bare fordi det kaldes nol!
Den bedste nol opnås med en 2-3 sekunders æter-vask af en go sativa-sort, som resulterer i en svag gullig oliesubstans, som krystalliserer i atmosfærisk luft...imo