Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 aug 2025 07:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Så kom jeg endelig i gang med mit hjertebarn, drømmeprojektet Mimosa Tenuiflora-ekstrakt.
Mit første "flush" skrabede jeg af bakken og røg i går, men det var ikke ligefrem, hvad jeg havde forventet. Smagen var grimmere end nogensinde før (og ja, DMT kan smage grimmere!) og jeg kunne slet ikke gøre piben færdig. Jeg ladede kanonen med 30 mg spice, men jeg røg måske kun halvdelen.

Det kan være, det er en kombination af noia og bronkitis - mine lunger er ilde tilredt, men jeg ville nu alligevel have et mildt trip, selv uden en sitter til rådighed. Noiaen opstod, da jeg ville smage på krystallerne og de stadig smagte af rensebenzin. Jeg begyndte at tvivle på, om det hele var fordampet, og den slags tvivl kan sgu ødelægge ethvert trip.

Anyway, de ser og så nogenlunde sådan ud:
Billede

Dette flush har godt nok ikke stået lige så længe som det fra i går, jeg lader det i hvert fald stå natten over.
Ser det helt slemt ud? Nu har jeg ganske vist ikke set DMT-krystaller i op mod to år, men de virker mere fedtede og maste end dem, jeg før har rørt ved. Lidt ligesom det lag snavs, man skraber af tænderne efter Rusgilde, porøst og fedtet :mrgreen:

Jeg spørger egentlig for at vide, hvad der gik galt i går. Hvis noget overhovedet gik galt, og det altså ikke bare var mit hovede. Jeg skulle mene, at stoffet virker. Jeg fik den fysiske følelse af at være lige netop på randen af at bryde igennem, men uden de visuelle tegn ved det stadie. Senere så jeg lysspor, altså små haler efter lyskilder, og hvide objekter fik lidt farvede mønstre, men ellers var det et mægtig kedeligt trip.

Medlem

Det lyder jo som om du har lavet noget "urent" hjemme kemi og dermed noget mindre potent DMT.
Mere plante mere flushing, øvelse gør mester.

Admin
Brugeravatar

Krystallerne ser pæne nok ud, synes jeg. Men det kan godt tage lang tid at fordampe det sidste solvent af dem. Det hjælper at lægge dem på en tallerken, hakke dem i stykker og lade dem stå. Gentages flere gange og efter et par dage burde alt solvent være fordampet. Godt nok bevarer man ikke de store, pæne krystaller. Men jeg tror, det tager årtier at afdampe alt rensebenzin fra store krystaller ved atmosfærisk tryk. Man skal helst undgå, at der er solvent tilbage, når man ryger sit produkt. Tror det er rimelig skadeligt for lungerne. Det bidrager sikkert også til, hvor krads det er for lungerne.

Edit: Så lige, hvor gammelt topic var. Nevermind :P

-Jimmy Carter

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Out and about
Hehe, det går nok :)

Jeg fik gjort mig mine egne erfaringer, og det er faktisk blevet helt godt med lidt ekstra fordampning. Det hjalp nok også en hel del at jeg endelig fik lavet min egen machine så jeg kunne kassere min gamle boble. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]