Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 02:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa allesammen. Jeg er nybegynder indenfor hash området og har nu prøvet det 3-4 gange.
De første 2 gange syntes jeg det var dejligt og behageligt. men 3 gang fik jeg det virkelig dårligt, fik det varmt og svedte og fik en kraftig hjertebanken, fik også kvalme, gik så i seng og vågnede op næste dag og havde det fint. Nogen der kan sige hvad det har været, og kan jeg fortsætte med at ryge hash nogen gange uden at være bange for det ikke er det rigtige for mig,

Hilsen Nybegyndern.

Dedikeret medlem

(Dit emne skulle nok puttes i "Cannabis Generelt" i stedet)

Der er ingen herinde der kan fortælle dig hvorvidt du vil opleve den slags igen, men det lyder som en klassisk reaktion fra en uerfaren ryger der har fået lidt for meget. Blandede du eventuelt med alkohol?

Junior medlem

ups ja det kan jeg godt se nu. hvordan flytter jeg den. nej blandede ikke med alkohol

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Du kan ikke flytte den selv, men det gør en moderator formegentlig :)

Holder også på du har fået et par sug for meget. Tag den lidt mere med ro næste gang. Tag nogen sug indtil du føler dig godt tilpas, og sluk så jointen. Tænd den op efter f.eks. ½ time igen eller hvad der behager dig, og tag et par sug mere :)

Medlem

Geografisk sted: 2900 happiness?
Har dårlige erfaringer med at blande cannabis og sprut .. plejer normalt ikke at være noget problem hvis man tager lidt af en af delene.. tror ikke det er så smart at ryge en masse og drikke en masse :b så er der dømt fiasko..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Tråd flyttet.

Junior medlem

Du har måske fået lidt for meget! Har erfaret at en marsbar(eller hvad du nu kan lide) hjælper hvis man har det sådan, bare noget så dit blodsukker bliver normalt igen. Lightprodukter er "NO GO" da det får dit blodsukker til at falde!

Medlem

Geografisk sted: Århus
Ved sådan en situation skal man have noget med sukker i klar. Det gør dig frisk igen og fjerner din skævert. Det er ganske normalt for en nybegynder.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som de andre siger, du har intet at frygte. En generelt meget almindelig bivirkning ved cannabis rusen er hjertebanken. Det kan især ske hvis man ryger for meget, som i dit tilfælde. Det er altid godt at have noget slik og drikkelse klar da det tager noget af virkningen. Men lad være med at gå i panik, det gør det bare endnu værre. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Jeg er afhængelig af hash : )
har røget det siden jeg var 13 år og har aldrig i hele mit liv fået det dårligt MEDMINDRE :

Jeg har drukket.
En nar der ikke kan finde ud af at riste mit bongmix
Jeg er syg i kroppen i forvejen ( fek.s feber eller andet )
Eller hvis jeg lige har oplevet noget psykisk slemt.. nogen du kender er døde eller andet.. så hjælper fed ikke ; )

MEN !
tror sagtens du kan ryge igen ... uden problemer du ..
Hold bare nogle pauser, prøv kun at ryg i weekenderne ...

Og så istedet for bare at " puf puf puf puf puf puf " så ta det stille og roligt..
Ta 5 væs.. vent 2 minutter og mærk efter, og ta 5 væs derefter igen hvis du har det okay- og bliv ved sådan til du syndes du er tilpas skæv ?
Sådan syndes jeg ihvertfald altid er en nogenlunde sikker måde at ryge på.. jeg plejer at sammenligne et væs af en joint, med en stror slurk af en stærk drink :) hvis i forstår

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
er jeg den eneste som syntes det virker underligt at tråden er flyttet, men ikk er flyttet? ... :D

Junior medlem

Tak for svarene alle sammen (:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]